عمومی

برای شکست پروژه های بزرگ کمتر در مشاغل کوچک، فقط دریافت کنید آغاز شده

برای شکست پروژه های بزرگ کمتر در مشاغل کوچک، فقط دریافت کنید
آغاز شده

نرخ شکست پروژه برای مشاغل در هر اندازه ای خیره کننده است. یک مطالعه PWC معروف بیش از ۱۰۶۴۰ پروژه نشان دادند که تنها ۲٫۵ درصد با موفقیت تکمیل شده است. گزارش آشوب اغلب مورد استناد گروه Standish که به سختی بهبودی نداشت، یک بار گزارش داد که تنها ۱۶٫۲٪ از پروژه ها در سال به موقع و با بودجه تکمیل شد. میزان موفقیت برای شرکت‌های کوچک‌تر، جایی که دفاتر مدیریت پروژه یا حتی قهرمانان پروژه‌های اختصاصی نادر هستند، به طور قابل پیش‌بینی پایین‌تری است. در تجربه من، بسیاری از این شکست ها نتیجه شروع نکردن است. و من تنها نیستم.

یک مطالعه اخیر از Geneca از بیش از ۶۰۰ مدیر کسب و کار و فناوری اطلاعات دریافتند که کاملاً ۷۵٪ از آنها معتقدند که پروژه های مهم آنها همیشه یا معمولاً “از همان ابتدا محکوم به فنا هستند” و ۲۷٪ از آنها اظهار داشتند که این تلاش ها همیشه با شکست مواجه می شوند. این با نظر مشاور جهانی مدیریت پروژه مطابقت دارد Genioo، که ادعا می کند که “بیشتر پروژه ها حتی قبل از شروع شکست می خورند.” به مشاوره های گران قیمتی فکر کنید که تبدیل به کلاسورهای گران قیمتی می شوند که با نیت بزرگ در مرکز میز یک نفر شروع می شوند … فقط چند هفته بعد به عنوان یک درب درب استفاده می شوند زیرا تقاضا برای کار در تجارت فوراً از بین می رود. کسانی که روی آن کار می کنند. یا به سادگی این اتفاق می‌افتد که بزرگی چیز آنقدر دلهره‌آور است که به نظر غیرممکن می‌رسد که بدانیم چگونه یا از کجا شروع کنیم، بنابراین آنها ترجیح می‌دهند هر کاری انجام دهند، از جمله تلاش برای رسیدن به Inbox Zero، به جای شروع آن کار غول‌پیکر بدون آن. سر و نه دم نمونه های دیگر فراوان است. اما همه آنها رشته‌های مشترکی دارند: کسب‌وکارهای کوچک در پروژه‌های بزرگ شکست می‌خورند، زیرا هرگز نمی‌توانند روی آنها کار کنند. با این حال، خوشبختانه راه حل این آشفتگی ساده است: فقط کاری انجام دهید.

درست است. کافی است به سمت آن چیزی بروید و کاری را انجام دهید، هر چند کوچک یا به ظاهر ناچیز، برای شکستن نیروی اینرسی که پروژه را متوقف می کند. شما متحیر خواهید شد که چگونه آن عمل کوچک به یک عمل دیگر منجر می شود و سپس دیگری و سپس دیگری و غیره. قبل از اینکه متوجه شوید، در مسیر تکمیل پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت.

این چیزی است که در دوران کودکی یاد گرفتم. در تابستان مخازن نفت را رنگ کردم. اگر تا به حال مخزن روغن را رنگ کرده باشید، می دانید که آنها فقط بزرگ و گرد هستند و اگر ماه جولای یا آگوست باشد، آنها گرم هستند. هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد از کجا یا چگونه باید نقاشی آنها را شروع کرد یا حتی چرا. می توان ساعت ها با قلم مو، غلتک، تابه و قوطی رنگ به مخزن نفت خیره شد، آرزو می کرد کاش جایی جز خیره شدن به آن مخزن نفت بودی. اما در ثانیه ای که غلتک به تانک به هر جایی برخورد می کند، کل رنگ چیزها تغییر می کند. یک فوت مربع رنگ آمیزی شده است … سپس دو … سپس سه … و حتی قبل از اینکه زمان برای ایجاد یک برنامه کامل باشد، کار تمام شده است و شما در کامیون خود در حال رانندگی به سمت کامیون بعدی هستید. روال پروژه های بزرگ در کسب و کارهای کوچک خیلی متفاوت نیست.

به مخزن روغن خیره نشوید و فقط شروع به نقاشی کنید.

من می‌توانم به شما اطمینان دهم که فقط به دلیل شروع، با انجام کاری، میزان موفقیت شما از ۱۶٫۲% گذشته است. زیرا چیزی که اکثر مردم را از انجام بیشتر کارها در زندگی باز می دارد این نیست که آنها کارها را به خوبی انجام نمی دهند، بلکه این است که آنها را اصلا شروع نمی کنند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی