عمومی

برای حل شکاف استعدادها، هنوز در مورد مردم است

برای حل شکاف استعدادها، هنوز در مورد مردم است

هر سال، راسل رینولدز غول پیکر، حدود ۱۵۰۰ مدیر عامل، رهبران سطح C، و رهبران غیرمجیر را بررسی می کند. مدیران هیئت مدیره برای گزارش نظارت بر رهبری جهانی. Last week the firm released the 2022 Global Leadership Monitor، هم ۲۰ تهدید اصلی برای سلامت سازمان را شناسایی می کند و هم آمادگی رهبری برای مقابله با این مسائل را ارزیابی می کند. پس از خواندن نسخه امسال، چند لحظه وقت گذاشتم تا گزارش ۲۰۲۱ آنها را دوباره مرور کنم. ببینید، هر چه بیشتر بخش‌هایی از گزارش ۲۰۲۲ را می‌خواندم، بیشتر احساس دژاوو داشتم که مرا به خط معروف جیمز کارویل، مشاور سیاسی بیل کلینتون، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۹۹۲ بازگرداند. او گفت: “این اقتصاد احمقانه است.” اما پس از خواندن دو سال گزارش‌های مانیتور جهانی رهبری، متوجه شدم که با توصیه‌ای نه چندان قوی، مردم را جایگزین اقتصاد می‌کنم: این مردم احمق هستند.

یک سال پیش، در دسترس بودن استعدادها/مهارت های کلیدی توسط راسل رینولدز به عنوان مشکل شماره ۲ پیش روی رهبران جهانی شناسایی شد. در مورد استعدادها در گزارش مانیتور ۲۰۲۱، آنها گفتند: “برای جلوگیری از خطر برای استراتژی کسب و کار، سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که رهبران آنها توانایی و پشتیبانی لازم برای جذب، مشارکت و حفظ استعدادهای بزرگ را دارند.” آنها ادامه دادند که “عامل استعداد کمترین چیزی بود که برای رویارویی با آن احساس آمادگی می کرد.” بنابراین، سال گذشته، رهبران کسب و کار شکاف استعداد را به عنوان دو موضوع مهم و مهم شناسایی کردند. برای مقابله با آنها مجهز نبودند. ظاهراً یافتن راهی برای مقابله با تهدید شماره دو حداقل به اولویت شماره دو فرد تبدیل خواهد شد و این امید را ایجاد می کند که در یک سال ممکن است پیشرفت هایی در سطح آمادگی فرد برای مقابله با تهدید مذکور حاصل شود. بنابراین، آنها چگونه کار کردند؟

گزارش امسال ۳ داستان بزرگ را برجسته کرد که شامل “تخریب استعدادها” بود که ۷۲٪ از پاسخ دهندگان در حال حاضر بزرگترین مشکل پیش روی سازمان خود نامیده می شود. این بیش از ده امتیاز نسبت به سال گذشته و بیش از ده امتیاز بیشتر از نزدیکترین تهدید بعدی – عدم اطمینان اقتصادی، تهدید شماره ۱ سال گذشته است. دوباره، اکنون – یک سال پس از تشخیص عدم آمادگی برای مقابله با این موضوع و بیش از یک سال از مهاجرت دسته جمعی معروف به “استعفای بزرگ” – راسل رینولدز می گوید که “۵۹٪ از تیم‌های رهبری که در دسترس بودن استعدادها و مهارت‌ها را به عنوان یک تهدید اصلی ذکر می‌کنند، برای رویارویی با تهدید آماده نیستند.” چرا؟ چگونه ممکن است که رهبران امروز حتی آمادگی کمتری برای رویارویی با تهدیدی داشته باشند که حدود یک سال پیش به خوبی می‌شناختند و ماه به ماه شاهد بدتر شدن آن بودند؟ نظارت رهبری جهانی ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد بینش‌هایی را نشان می‌دهد. اما به طور خلاصه: به این دلیل است که چیزهای دیگر برای افرادی که می توانستند آن را برطرف کنند اهمیت بیشتری داشت.

ببینید، وقتی از شما پرسیده شد که چه عواملی هستند. لازم است آنها را وادار به ماندن در یک نقش یا به طور دقیق تر باعث تغییر نقش آنها شود، رهبران نسل بعدی که توسط راسل رینولدز مورد بررسی قرار گرفتند – کسانی که مسئولیت اصلی مراقبت و تغذیه همکاران خط مقدم را بر عهده داشتند – پیشرفت خودشان و جبران خسارت خودشان شماره یک بودند. و شماره دو در لیست چیزهایی مانند نوع رهبری متفاوت (و ظاهراً بهتر) یا مأموریت یا هدف همسوتر، حتی به ۵ نفر برتر هم راه پیدا نکرد. افراد دیگر بهتر است علاوه بر این، علی‌رغم برخی حرکت‌های مثبت در سال جاری، رهبران جهانی که توسط راسل رینولدز مورد نظرسنجی قرار گرفتند، همچنان مشتریان را به عنوان یک گروه ذینفع که بیشترین تأثیر را بر استراتژی سازمانی در پنج سال آینده خواهد داشت، بر کارکنان اولویت می‌دهند. بنابراین، درک اینکه چرا سال به سال هیچ پیشرفتی در کاهش شکاف استعدادها حاصل نشده است، سخت نیست. هنگامی که فرد در آینه و مشتریان خود بیش از کارمندانش حساب می کنند، کارمندان شانسی ندارند.

در دوره ۱۳ ماهه ای که از آوریل گذشته آغاز شد، بیش از ۵۵ میلیون کارگر مشاغلی را ترک کردند که بسیاری فکر می کنید مشاغل کاملاً خوبی هستند. این حرکت ها کند نمی شود چه برسد به توقف. آنها تا حد زیادی دقیقاً به این دلیل اتفاق می‌افتند که سرنشینان C-Suite فردا، رهبران نسل بعدی امروز، بیشتر به خودشان اهمیت می‌دهند تا کسانی که رهبری می‌کنند. اگر امروز کسب‌وکاری را اداره می‌کنید و می‌خواهید به جریان افراد خوب که از در خارج می‌شوند پایان دهید، به جریان رهبران بدی که وارد آن می‌شوند پایان دهید.

برای کسانی که رهبری انسان‌های دیگر را به آنها اعتماد می‌کنید، به سادگی به آنها یادآوری کنید، همانطور که کیمبرلی آرچر از راسل رینولدز می‌گوید، “این به شما مربوط نیست، مربوط به بقیه است.” زیرا زمانی که آنها شروع به درک و درک کامل این موضوع کنند، پل بین شکاف استعداد را پیدا خواهند کرد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی