خبر

با ۳ میلیارد تومان‌ کجای تهران خانه بخریم؟

با ۳ میلیارد تومان‌ کجای تهران خانه بخریم؟

417100 601 - با ۳ میلیارد تومان‌ کجای تهران خانه بخریم؟

اقتصاد۲۴-اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله باغ‌فیض را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۶۵ متر درحالی که این واحد تک خوابه باشد را خریداری کنید.

همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۷۶ متر درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحدی ۹ ساله در محله تهران‌نو با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۱ ساله در محله نارمک با متراژ ۶۵ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۶۱ متر و سنی حدود ۲۱ سال درحالی که این واحد تک خوابه باشد، معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین ارزش واحدی ۵ ساله در پیروزی با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در منطقه جیحون درحالی که این واحد ۶۶ متری باشد و ۱ اتاق خواب نیز داشته باشد به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین اگر‌ واحدی نوساز در همین محله میخواهید، میتوانید با بودجه ۳ میلیارد تومان آپارتمانی ۷۰ متری همراه با ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

417101 160 - با ۳ میلیارد تومان‌ کجای تهران خانه بخریم؟

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی