عمومی

با هفت استارت‌آپ فناوری سبز آشنا شوید تا تغییرات آب و هوایی را اصلاح کنید. یک گیگاتون (یا بیشتر) CO2 در یک زمان

با هفت استارت‌آپ فناوری سبز آشنا شوید تا تغییرات آب و هوایی را اصلاح کنید.
یک گیگاتون (یا بیشتر) CO2 در یک زمان

شما تیپ های کارآفرین با اعداد خوب هستید. راه حل ها هم بنابراین پیشنهاد ما برای این سیاره این است: ما باید اقتصاد ایالات متحده را طوری متحول کنیم که تا سال ۲۰۵۰ یک تن گازهای گلخانه ای از جو به ازای هر تنی که منتشر می کنیم. این صفر خالص است. رسیدن به آنجا به این معنی است که تولید سالانه ۶٫۶ گیگاتن گازهای گلخانه ای را به صفر برگردانیم. این رقم نشان دهنده انتشار سال ۲۰۰۵ ما در میلیاردها تن است، که سهم جهانی ایالات متحده است که ما متعهد به حذف آن بر اساس توافق پاریس. متعادل کردن معادله کربن – به صفر رساندن آن – به تغییرات اساسی و سریع در کل اقتصاد آمریکا نیاز دارد که ۱۱ درصد از انتشار جهانی را تشکیل می دهد.

ما اینجا هستیم تا مشکلات را حل کنیم. در واقع، کارآفرینی آمریکایی برای ایجاد تقاضای اجتماعی لازم برای مقابله با تغییرات اقلیمی کلیدی است. خوشبختانه، اقدام مورد نیاز در یک سند سیاست ایالات متحده با عنوان “استراتژی بلندمدت ایالات متحده: مسیرهایی برای انتشار خالص صفر گازهای گلخانه ای تا سال ۲۰۵۰، که نیاز به کربن زدایی برق، استفاده از آن برای تامین انرژی خودروها و ساختمان ها و سوخت‌های کربن منفی یا خنثی را برای راه‌اندازی چیزهایی که برق واقعاً نمی‌تواند، مانند هواپیماها و کشتی‌ها، تولید کنید. ما از طریق بهبودهای پیش بینی شده در بهره وری انرژی (نصب ترموستات های هوشمند در خانه ها و دفاترمان) و ترسیب کربن طبیعی، با فرض حفظ جنگل ها و باتلاق های ذغال سنگ نارس، جهشی در کاهش ۶٫۶ گیگاتن داریم. اما همانطور که در این گزارش آمده است، “تحولات بلندمدت برای رسیدن به انتشار خالص صفر سال ۲۰۵۰، ایالات متحده را ملزم می کند تا تمام نقاط قوت خود از جمله نوآوری، خلاقیت و تنوع را به کار گیرد.”

و اینجاست که استارت‌آپ‌هایی که در شرکت می‌خوانید در معادله قرار می‌گیرند. این شرکت هفت شرکت خصوصی را شناسایی کرده است که حول هفت فناوری کلیدی ساخته شده اند که توسعه را در هفت مسیر کلیدی به صفر می رساند. با توجه به اینکه ۲۸ سال تا تاریخ هدفمان باقی مانده است، وجود فناوری‌ها – و تامین مالی آنها بسیار مهم است. فناوری‌های سبز مانند چراغ‌های LED و باتری‌های لیتیوم یونی ۱۰ تا ۳۰ سال طول کشید تا از نمونه اولیه به تجاری‌سازی حرکت کرد – و سپس یک دهه دیگر برای به دست آوردن یک درصد از سهم بازار. و تنها با ایجاد بازارهایی برای فناوری سبز است که می توانیم اتکای خود را به سوخت های فسیلی کاهش دهیم. این شرکت‌ها به فکر جادویی نیستند یا روی مهتاب سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. آنها در حال پیشروی هستند تا شما – و بقیه جهان – از آن پیروی کنید. اکنون شروع می شود.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - با هفت استارت‌آپ فناوری سبز آشنا شوید تا تغییرات آب و هوایی را اصلاح کنید.
یک گیگاتون (یا بیشتر) CO2 در یک زمان

برای رسیدن به خالص صفر تا سال ۲۰۵۰، ایالات متحده باید ۵٫۲ گیگا تن گازهای گلخانه ای را از اتمسفر حذف کند.

در اینجا هفت مسیر برای رسیدن به صفر خالص وجود دارد، و استارت آپ ها برای رسیدن ما به آن تلاش می کنند

<.>

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی