عمومی

با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

با زنان تأثیرگذار ۲۰۲۲ آشنا شوید

شاید از قبل این زن را بشناسید. یا ممکن است از قبل آرزو داشته باشید که این زن باشید. او کسی است که تأثیری محو نشده، الهام‌بخش همسالانش بوده یا بر افراد بی‌شماری اطرافش تأثیر گذاشته است. او یک زن با نفوذ است.

امسال، SUCCESS ابتکار مهمی را به اجرا گذاشت: کاری بیش از توجه به این زنان و دستاوردهای آنها. این تقریبا کافی نخواهد بود. فقط زمانی کافی است که ستایش آنها را با صدای بلند بخوانیم تا همه دنیا بشنوند. به همین دلیل جوایز زنان تأثیرگذار ایجاد شد.

از ماه مارس، نامزدهای اولین جوایز زنان تأثیرگذار از سراسر جهان جمع آوری شد. یک هیئت داوران محترم – زنانی که در نوع خود تأثیرگذار هستند – نامزدها را به فهرستی از ۵۰ دریافت کننده جایزه محدود کردند. کلاسی که صنایع و زمینه های بی شماری را در بر می گیرد.

در نمایش این زنان رویا، SUCCESS امیدوار است که یک گفتگوی واقعی را آغاز کند، یک گفتگوی مداوم در مورد اینکه چرا ما هرگز نباید زنانی را که هرگز چیزی را نادیده می گیرند نادیده بگیریم. و هیچ زمانی بهتر از همین الان، پس از همه گیری نیست. با شروع به ظهور مجدد، زنان موانع را از بین می‌برند و به شرکت‌ها آموزش می‌دهند که چگونه از آنها در نیروی کار بهتر حمایت کنند، و ما به روش‌های بزرگی برای از یکدیگر حمایت کنند از نظر شخصی و حرفه ای.” یک نشست مجازی در روز جهانی زن در اوایل سال ۲۰۲۲٫ “انرژی جمعی که در این اجلاس دیدیم به من نشان داد که صداها، رهبری، همدلی و درخشش ما به زنان کمک خواهد کرد تا به پیشرفت رو به جلو ادامه دهند.”

و پیشرفت رو به جلو به معنای بیان بیش از اظهارات است. این به معنای کمک به زنان است که زنان دیگر را به خط مقدم برسانند.

برخی از داده‌های اخیر Pew Research نشان داده است که زنان تأثیرگذار بر زنانی که در راه رسیدن به اوج هستند، تأثیری موج می‌گذارند – نه فقط در حلقه درونی همسالان خود. بر اساس این تحقیق، «سهم مدیران عامل زن از شرکت‌های Fortune 500 در سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود یعنی ۷٫۴ درصد رسید و ۳۷ زن در رأس شرکت‌های بزرگ بودند.» علاوه بر این، “سهم زنانی که در هیئت مدیره آن شرکت های فورچون ۵۰۰ حضور دارند نیز برای چندین دهه به تدریج در حال افزایش بوده و از ۹٫۶ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۲۷ درصد در سال ۲۰۱۹ رسیده است.”

موفقیت امسال زنان تأثیرگذار تنها کسانی هستند که گام های بزرگی برداشته اند و کل صنایع را متحول کرد، اما درهای قفل شده را باز کرد و راه را برای پیوستن دیگران به آنها هموار کرد. در SUCCESS، امید این است که کسانی که بعدی می‌آیند، کارهای مشابه بیشتری انجام دهند: روی افراد به تدریج و در عین حال پیوسته تحت تأثیر قرار دهید، تا زمانی که بتوانیم دامنه این تأثیر را از دریچه ای حتی گسترده تر ببینیم.

برای تجلیل از این تلاش، منتخبی از نامزدهای خارق‌العاده خود را در ۱۰ صنعت مختلف برجسته کرده‌ایم – و برخی از زنان، پیشگامان مدرن و تاریخی را که در این راه الهام‌بخش این جوایز بودند، به نمایش گذاشته‌ایم.

>

آنچه در این صفحات خواهید یافت این است: زنان به اندازه روز کاری که در آن زندگی می کنند واقعی هستند. زنانی با اخلاق کاری تزلزل ناپذیر اما دلسوز. زنان با انگیزه انجام کاری که دیگران در انجام آن شکست خورده اند. شاید آنها به پتانسیل خود متمایل شده اند، یا برای تنظیم مجدد متمایل شده اند. در هر صورت، اینها زنانی هستند که اخلاق خود را نشان داده اند و ما برای آن اینجا هستیم.

امیدواریم به گفتگو بپیوندید.

هنر و فرهنگ

جوی هارجو

شاعر و نویسنده

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شویدجوی هارجو یک مجری و نویسنده مشهور بین المللی از کشور Muscogee (Creek) است. او سومین دوره خود را به عنوان بیست و سومین برنده جایزه شاعر ایالات متحده می گذراند و پروژه امضایی او به عنوان مقدمه ای برای شاعران بومی عمل می کند. هارجو تا به امروز ۹ کتاب شعر نوشته است، از جمله یک طلوع آفتاب آمریکایی، چندین نمایشنامه و کتاب کودک، و دو خاطره، شجاع دیوانه و شاعر جنگجو.

هارجو به عنوان یک نوازنده و مجری، هفت آلبوم موسیقی برنده جوایز تولید کرده است. طبق وب‌سایت او، در حال حاضر، او با «ساکسیفون و فلوت‌هایش، تک‌نواز و با نوازندگانی که اغلب «Arrow Dynamics Band» می‌خواند اجرا می‌کند. جدیدترین آلبوم او که در ۵ مارس ۲۰۲۱ منتشر شد، با عنوان برای دشمنانم دعا می کنم.

از افتخارات متعدد او می توان به جایزه والاس استیونز آکادمی شاعران آمریکایی، دو بورسیه NEA و یک کمک هزینه تحصیلی گوگنهایم اشاره کرد. او رئیس آکادمی شاعران آمریکایی، رئیس هیئت مدیره بنیاد هنر و فرهنگ بومی و اولین هنرمند ساکن مرکز باب دیلن در تولسا، اوکلاهاما است.

الهام

آماندا گورمن: اولین شاعر جوان آمریکایی این کلمات را در ذهن ما به کار برد و دنیا به دلیل شعر او تپه ای که ما بالا میرویم جای بهتری است: نور همیشه هست، اگر آنقدر شجاع باشیم که آن را ببینیم. اگر فقط آنقدر شجاع باشیم که این کار را انجام دهیم.”

مایا آنجلو: شاعر آمریکایی برای خیلی چیزها شناخته شده است، اما به خصوص این: “مردم آنچه شما گفتید را فراموش می کنند، مردم کارهای شما را فراموش می کنند، اما مردم هرگز احساسی که در آنها ایجاد کردید را فراموش نمی کنند.” آنجلو همچنین اولین زن سیاه پوستی است که در محله صادر شده توسط ضرابخانه ایالات متحده حضور دارد.

جورجیا اوکیف: او یک هنرمند مدرنیست آمریکایی بود که با رنگ‌های زنده و اعتقادی نقاشی می‌کرد. او بیشتر به خاطر نقاشی هایش از گل های بزرگ به همراه مناظر و آسمان خراش ها شناخته شده است.


سلامت و تندرستی

اشلی گراهام

Supermodel

اشلی گراهام یک سوپرمدل، طراح، نویسنده و فعال بدن آمریکایی است که تأثیرش صنعت مد و رسانه را تغییر داده و استانداردهای زیبایی سنتی را بازتعریف کرده است. گراهام در زمینه های متعددی از صنعت مد از جمله سرمقاله، کاتالوگ، باند، تجاری، تلویزیون و فیلم کار کرده است. در فوریه ۲۰۱۶، گراهام به عنوان اولین مدل سایز ۱۴ که بر روی جلد Sports Illustrated Swim نمایش داده شد، تاریخ ساز شد. در ژانویه ۲۰۱۸، او سفیر برند Revlon شد و او را به اولین مدل منحنی نسل خود تبدیل کرد که یک قرارداد بزرگ زیبایی دریافت کرد.

Joy Harjo %C2%A9MatikaWilbur portrait 1 190911 002147 764x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

کار گذشته گراهام در نمایش‌های تلویزیونی و نماهنگ‌ها شامل میزبانی سریال Body Proud با صبح بخیر آمریکا و بازی در مینی سریال پروژه اشلی گراهام است. اخیرا، گراهام با بنیانگذار و مدیر عامل، جوآنا گریفیث برای ایجاد Big همکاری کرد. قوی زن. این کوتاه در فوریه ۲۰۲۲، یک هفته قبل از ماه تاریخ زنان، به عنوان بحثی درباره هنجارهای جنسیتی که زنان را به چالش می کشد، منتشر شد.

او همچنین میزبان پادکست Pretty Big Deal است و کتاب خود را منتشر کرده است A مدل جدید در سال ۲۰۱۷٫ 

الهام

الیسون فلیکس: فلیکس پرافتخارترین قهرمان دو و میدانی المپیک در تاریخ ایالات متحده است. او همچنین یک فعال و یک کارآفرین با کفش‌های ورزشی سبک زندگی برند Saysh است که برای زنان و توسط زنان طراحی شده است.

فلورانس نایتینگل گراهام: این اولین که انقلاب‌های مراقبت از پوست را پذیرفت، تصمیم گرفت تا “کرم زیبایی” خود را بسازد، که در نهایت به امپراتوری لوازم آرایشی بین‌المللی الیزابت آردن تبدیل شد.

سوفیا جیراو: قبلاً هیچ مدل مدی مانند جیراو وجود نداشته است. زیبایی پورتوریکویی اولین مدل مبتلا به سندرم داون است که توسط ویکتوریا سیکرت استخدام شده است.


سرگرمی

کلوئه ژائو

کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم

Ashley Graham shutterstock 1205290852 1024x809 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

کلوئه ژائو با فیلم ۲۰۱۷ خود The Rider توجه جهانیان را به خود جلب کرد، پرتره‌ای کم‌کم و خیره‌کننده از یک خانواده بومی آمریکایی در داکوتای جنوبی. و او این کار را دوباره با Nomadland انجام داد، که برای آن اولین زن آسیایی بود که برنده اسکار بهترین کارگردانی شد. او با چشمی دلسوز، داستان و مستند را به طرز ماهرانه‌ای با هم ترکیب می‌کند که روح درونی شخصیت‌ها را تسخیر می‌کند و به بینندگان اجازه می‌دهد تا زندگی آنها را ببینند و واقعاً آنها را درک کنند. حتی نماهای عینی دلخراش زیبای او بازتابی از ذهن است – عمیقاً غم انگیز و در عین حال فوق العاده مهربان. ژائو گوهر واقعی یک هنرمند است. مطالعه او در مورد انسان هایی که در جستجوی جایگاه خود در جهان هستند، منحصر به فرد است. در دنیای پر از تفرقه، بینش او چیزی ارزشمند است.

الهام

دالی پارتون: این نماد موسیقی کانتری و خواننده و ترانه‌سرا افسانه‌ای، شش دهه موفقیت‌های زیادی به نام خود دارد. و او به همان اندازه که یک ترانه‌سرا پرکار است، به مجموعه‌ای از اهداف نزدیک به قلبش کمک مالی می‌کند.

آوا دوورنی: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های مستقل برای تقویت کار زنان و رنگین پوستان تلاش می‌کند. او هر روز با یادآوری برای درک شادی با هر دو دست زندگی می کند و آن را مانند یک عشق بزرگ در آغوش می گیرد.

کارول برنت: یکی از دوست‌داشتنی‌ترین دختران خنده‌دار آمریکا، برنت راه را شکست و درهای کمدی را برای زنان باز کرد. نمایش کارول برنت جهان را با صدای بلند خنداند. او می گوید که برخی از به یاد ماندنی ترین طرح های او به خاطر حضور زنان در اتاق نویسندگان بود.


دختران طلایی

والی فانک

هوانورد و فضانورد

Chloe%CC%81 Zhao shutterstock 2063765795 683x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

در سن ۸۲ سالگی، والی فانک مسن ترین زنی شد که در ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از فضاپیمای نیو شپرد شرکت Blue Origin در طی پرواز زیرمداری خود به فضا رفت. اما او قبل از آن حرفه ای تحسین برانگیز در هوافضا داشت.

در ۱۶ سالگی، فانک در برنامه هوانوردی در کالج استفنز ثبت نام کرد و بخشی از “Flying Susies” شد. سه سال پس از فارغ التحصیلی، او برای برنامه “زنان در فضا” داوطلب شد و علیرغم اینکه برای این برنامه زیر سن قانونی بود، به جوانترین عضو مرکوری ۱۳ تبدیل شد. در حالی که زنان آزمایشات مشابه مردان را تحمل کردند – و در آنها عالی بودند، مرکوری برنامه ۱۳ زمانی که اعلام شد فقط مردان به فضا خواهند رفت لغو شد.

فانک به شکستن موانع با حرفه‌اش ادامه داد، حتی زمانی که رویای رفتن به فضا را داشت. او اولین زن محقق ایمنی هوا برای هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، اولین مربی زن غیرنظامی پرواز در فورت سیل و او اولین زن بازرس آژانس هوانوردی فدرال بود.

الهام

ریتا مورنو: بازیگر، رقصنده و خواننده آمریکایی متولد پورتوریکوی تجسم هالیوود قدیمی بود. وقتی صحبت از فراگیر شدن در هنر به میان می‌آید، او طرفدار تغییر بازی بود و هنوز هم هست.

جین گودال: این انسان شناس مشهور و کارشناس شامپانزه معتقد است که زنان نسبت به مردان ناظران بهتر و صبورتر در این زمینه هستند.

کاترین جانسون: برای جانسون، یکی از اولین زنان سیاه پوستی که به عنوان دانشمند ناسا کار کرد، در واقع علم موشک بود. محاسبات این ریاضیدان در ناسا پیشگام در نحوه عملکرد آژانس فضایی بود.


خود ساخته

جعبه آمبر ونز

رئیس LTK

Wally Funk GettyImages 1329735064 906x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

آمبر ونز باکس، خالق سبک شناخته شده، rewardStyle (اکنون LTK) را در کنار همسرش باکستر باکس در سن ۲۳ سالگی به عنوان راه حلی برای کسب درآمد از وبلاگ مد خود، Venzedits، مفهوم سازی و راه اندازی کرد. تجربه او در تقریباً هر بخش از صنعت مد – دختر مغازه‌دار، طراح سردبیر، مدل مناسب، خریدار خرده‌فروشی و طراح جواهرات – چشم‌انداز منحصربه‌فردی را در ساخت ابزارهای اختصاصی ارائه کرد که به موفقیت جهانی LTK کمک می‌کرد.

> روند پذیرش اینفلوئنسرها هنوز هم مانند زمانی که شرکت rewardStyle نامیده می شد انتخابی است، اما ارزشش را دارد. اینفلوئنسرها در برنامه ریزی پست ها، ایجاد محتوا و جذب مخاطب و موارد دیگر آموزش دیده اند.

یک سخنران برجسته سه بار در SXSW، در Forbes 30 Under 30, Inc. در مجله تاثیرگذارترین هزاره ها، Business of Fashion 500 و ۱۵ کارآفرین زن مجله Entrepreneur که باید تماشا کنید.

الهام

سارا بلیکلی: اگر تا به حال SPANX پوشیده اید، باید از بلیکلی به خاطر ایده انقلابی لاغری او که او را به یکی از جوان ترین میلیاردرهای زن خودساخته جهان تبدیل کرده است، تشکر کنید.

کندرا اسکات: او طراح و بنیانگذار است از خط جواهرات و فضاهای خرده فروشی خودش. اسکات می‌گوید: «ما انتخاب می‌کنیم که هر روز خوبی را ببینیم. “وقتی ما چیزهای خوبی را می بینیم که ممکن است، با هم، می توانیم آن را ایجاد کنیم.”

سوزی باتیز: خالق پو پوری – اسپری توالت قبل از رفتن – و کارآفرین خودآموخته، خود را هنرمندی چیره دست در ایده‌ها، پتانسیل و انرژی می‌داند.


توسعه شخصی

میشل پولر

بنیانگذار Hello Fears

Amber Venz Box GettyImages 540784732 543x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

میشل پولر بنیانگذار Hello Fears است، یک جنبش اجتماعی که بیش از ۷۰ میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است و به هزاران نفر قدرت داده است تا از منطقه آسایش خود خارج شوند و از پتانسیل کامل خود استفاده کنند. این جنبش از پروژه ای الهام گرفته شده بود که او شروع به آن کرد، با عنوان ۱۰۰ روز بدون ترس.

در سال ۲۰۱۴، به‌عنوان دانشجویی که مدرک کارشناسی ارشد را دنبال می‌کرد، به کلاس او تکلیفی داده شد تا پروژه‌ای به مدت ۱۰۰ روز ایجاد کند. پولر به دلیل «ناامیدی از عدم لذت کامل از این شهر و زندگی به طور کلی» ترس را به عنوان موضوع انتخاب کرد. در طول ۱۰۰ روز، پولر به خود وظیفه داشت با ۱۰۰ ترس روبرو شود – پروژه ای که در سخنرانی TEDx در سال ۲۰۱۵ به اوج خود رسید.  

پولر پس از تجربه ۱۰۰ روزه خود و متعاقب آن ایجاد یک جنبش اجتماعی، اولین کتاب خود را منتشر کرد، سلام، ترس‌ها، در سال ۲۰۲۰٫ کارهای او در نمایش TODAY، Forbes، CBS، CNN، Huffington Post، Buzzfeed، Telemundo، Glamour، Elle و Refinery29در میان بسیاری دیگر.

الهام

گلنون دویل: دویل کارهای زیادی انجام داده است، و کتاب های پرفروش زیادی نوشته است، اما این کار او با سازمان غیرانتفاعی او که تماماً توسط زنان اداره می شود، Together Rising است که برای زنان و خانواده ها تفاوت ایجاد می کند. بحران.

برنه براون: این مددکار اجتماعی که تبدیل به استاد، مدرس، نویسنده و مجری پادکست شد، شش کتاب پرفروش نوشته و یک سخنرانی برای نتفلیکس، ندای شجاعت فیلمبرداری کرده است. > او اغلب از متانت خود به عنوان ابرقدرت خود یاد می کند.

مل رابینز: قوی> رابینز می خواهد به شما بیاموزد که چگونه یک تصمیم در یک زمان زندگی خود را بهبود بخشید. او نامرئی ها (اغلب زنان) را تشویق می کند که قابل مشاهده باشند: در محل کار، در خانه و در هر نقطه ای بین این دو. توصیه او؟ مهربانی را با حصیری بودن اشتباه نگیرید.


سوئیت اجرایی

شاندا رایمز

بنیانگذار Shondaland

Michelle Poler 1024x682 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

شاندا رایمز خالق، تهیه کننده و نویسنده تلویزیونی برنده جایزه است. او همچنین مدیرعامل Shondaland، شرکت رسانه ای جهانی است که شامل مشارکت با برند، کالا، محتوای نمایشی و جریانی و یک بخش دیجیتال است. در سال ۲۰۱۷، رایمز زمانی که تلویزیون شبکه را ترک کرد، مدل کسب‌وکار صنعت سرگرمی را تغییر داد و توافقی بی‌سابقه برای Shondaland برای تولید محتوای استریم منحصراً با مشارکت نتفلیکس امضا کرد. او دو بار در فهرست TIME 100 تاثیرگذارترین افراد و همچنین مجله Fortune در ۵۰ زن قدرتمند در تجارت قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۸، رایمز به تالار مشاهیر آکادمی تلویزیون معرفی شد.

الهام

ایندرا نویی: مدیر اجرایی بازرگانی هندی-آمریکایی و مدیر عامل سابق پپسی کو همچنین نویسنده کتاب پرفروش زندگی کامل من است که حرفه او را مستند می کند. و قربانی هایی که اغلب می خواست.

مری بارا: مدیرعامل جنرال موتورز در سال ۲۰۲۲ هنگامی که خطوط تولید جنرال موتورز را برای کمک به Ventec Life Systems در ساخت هواکش‌ها تغییر داد، حرکت جسورانه‌ای انجام داد و نمونه‌ای برای سایر تولیدکنندگان بود تا در طول این مدت کمک کنند. همه گیری.

جین فریزر: مدیر عامل سیتی، جهانی‌ترین بانک جهان، اولین زنی است که به آن جایگاه ارزنده دست می‌یابد – و از زمان شروع به کار سیتی نزدیک به ۲۰ سال، یک دارایی وفادار در سیتی بوده است. قبل.


آینده کار

Whitney Wolfe Herd

بنیانگذار و مدیر عامل Bumble

SHONDA RHIMES shutterstock 518590009 817x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Whitney Wolfe Herd موسس و مدیر عامل Bumble است. قبل از تأسیس بامبل در سال ۲۰۱۴، هرد یکی از بنیانگذاران Tinder بود، یک برنامه دوستیابی آنلاین، که در آن از می ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۱۴ معاون بازاریابی بود. پس از خروج پرتنش از Tinder، قصد هرد فقط مثبت بودن بود. سایت اجتماعی، نه یک برنامه دوستیابی. این آندره آندریف بود که او را در غیر این صورت متقاعد کرد، اما تمرکز اصلی برنامه همچنان ایجاد یک تجربه مثبت برای کاربران زن است. دو سال پس از تأسیس بامبل، BumbleBFF – برای یافتن روابط دوستانه – راه‌اندازی شد و Bumble Bizz – با هدف کمک به شبکه کاربرانش – یک سال بعد به آن اضافه شد.

کار سخت او نتیجه داد، زیرا هرد در سال ۲۰۲۱ به جوانترین میلیاردر زن خودساخته تبدیل شد. علاوه بر این، بر اساس فوربس، او در ۳۲ سالگی سی و سومین زن خودساخته ثروتمند شده است.

در حال حاضر، هرد در هیئت مدیره Imagine Entertainment و همچنین هیئت اجرایی کالج علوم و علوم انسانی ددمن دانشگاه متودیست جنوبی خدمت می کند، جایی که او با مدرک لیسانس در مطالعات بین المللی فارغ التحصیل شد.

الهام

دکتر سالی راید: پس از تبدیل شدن به اولین زن آمریکایی که در فضا پرواز کرد، ماموریت راید الهام بخشیدن به جوانان و ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان – به‌ویژه دختران و اقلیت‌ها – بود که به STEM پایبند باشند.

کاترین “> بنیانگذار Haun Ventures، شرکت Haun به ساخت نسل بعدی اینترنت کمک می کند. قصد او این است که از منطقه راحتی خود خارج شود و عدم تناسب قالب را به یک دارایی تبدیل کند.

Bozoma Saint John: مدیر بازاریابی سطح بالا به شعار خود متعهد است، “من با صدای بلند زندگی می کنم.” او می‌گوید که در سفر زندگی‌اش بدخواهانه را دوباره تعریف می‌کند و خاطرات او زندگی فوری اواخر امسال منتشر می‌شود.


ورزش

ونوس و سرنا ویلیامز

بازیکنان حرفه ای تنیس

Whitney Wolfe Herd shutterstock 1379141843 754x1024 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

آن‌ها مانند زلزله‌ای وارد شدند که پایه و اساس فضای تنیس باشگاهی کشور را لرزاند، یک یا دو مشت ورزشکاران سیاه‌پوست با استعداد غیرطبیعی و غیرقابل معذرت‌خواهی که در زمین‌های مقدس ویمبلدون و مسابقات آزاد ایالات متحده به پیروزی رسیدند. اما در حالی که ونوس و سرنا ویلیامز چهره ورزش را تغییر دادند، همانطور که آنها از مبتدیان به قهرمانان بی چون و چرا به جانبازان محترم تبدیل شدند، آنها در ارادت خود به یکدیگر بدون تغییر باقی ماندند. عشق خواهرانه‌شان آنها را از طریق چالش‌های شخصی، شکست‌های عمومی و جنگ‌های داغ متعدد برای لاف زدن در دادگاه بالا برده است.

در حال حاضر، سرنا بازگشت خود را به تنیس پس از یک سال غیبت آغاز کرده است. در حالی که او قصد دارد امسال در ویمبلدون بازی کند – این بار به عنوان یک “کارت وحشی” – خواهرش فقط تأیید کرده است که قصد دارد به تنیس بازگردد، اما تا کنون درباره زمان آن سکوت کرده است.

الهام

سو برد: برجسته WNBA یک بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی-اسرائیلی برای طوفان سیاتل و یک زوج قدرتمند ورزشی با ستاره فوتبال مگان راپینو است.

Simone Biles: Biles پرافتخارترین ژیمناستیک آمریکایی در تاریخ است. دارنده مدال طلای المپیک همچنین یکی از نویسندگان زندگینامه او شجاعت برای اوج گرفتن: بدنی در حرکت، زندگی در تعادل

است.

کلویی کیم: او نه تنها دوبار برنده مدال طلای اسنوبرد المپیک شده است، بلکه الهام‌بخش یک باربی شرو است که برای احترام به کیم و سایر زنانی که در رشته‌های خود مرزها را شکسته‌اند، ساخته شده است. /p>


پول

تیفانی آلیچه

بنیانگذار The Budgetnista

VS Williams GettyImages 1353330664 1024x689 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

تیفانی آلیش، بنیانگذار The Budgetnista، یک معلم آموزش مالی برنده جایزه و معلم مالی شخصی مورد علاقه آمریکا است. کتاب او با پول خوب شوید یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است و در سال ۲۰۲۰ با Happy به سراغ کتاب‌های کودکان رفت. تولد مالی مور.

طبق وب‌سایت او، این آموزش است که به عنوان نیروی محرکه The Budgetnista عمل می‌کند. او نه تنها آکادمی Live Richer را پیدا کرد، که از طریق آن اعضا می توانند از کارشناسان مالی و خود آلیش در مورد امور مالی شخصی بیاموزند، بلکه به نوشتن یک لایحه نیز کمک کرد. در سال ۲۰۱۹، آلیش و آنجلا مک نایت لایحه‌ای نوشتند که به آموزش سواد مالی تا کلاس هشتم نیاز داشت که بعداً به قانون A1414 در نیوجرسی تبدیل شد.

تا به امروز، Aliche به بیش از ۱ میلیون زن در سراسر جهان کمک کرده است که طرز فکر آنها در مورد امور مالی خود را کاملاً تغییر دهند. علاوه بر این، او به طور منظم در مورد امور مالی شخصی در وبلاگ The Budgetnista وبلاگ می نویسد و یک پادکست مالی با رتبه برتر و برنده جایزه، Brown Ambition را میزبانی می کند.

الهام

سالی کراچک: او مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Ellevest، مشاور مالی دیجیتال برای زنان است، و او را بی‌وقفانه مشتاق قرار دادن پول بیشتر به دست زنان بیشتر می‌کند.

کریستین لاگارد: او رئیس کنونی معروف بانک مرکزی اروپا است و شایعه شده است که ظرافت و اقتدار غیرقابل انکار او الهام‌بخش مریل استریپ برای شخصیتش در شیطان پرادا می‌پوشد بوده است. .

Mellody Hobson: The co-CEO and president of Ariel Investments holds board positions at Starbucks and JPMorgan Chase. She recently told Harper’s BAZAAR, “I want to make sure that wherever I am I share power.”


Meet The Judges

This year, six women—all members of the SUCCESS 125 Anniversary Awards—narrowed down the nominees for our inaugural class of 50 Women of Influence.

Candy Valentino

Candy Valentino was originally from a tiny, rural town and started her multimillion-dollar business at 19 years old with no degree, no corporate background, no money and no internet. She successfully started, scaled and sold businesses in addition to creating a vast real estate portfolio as a flipper and investor. At the age of 26, Valentino began to focus on a life of contribution by founding the nonprofit Animal Friends Sanctuary.

ALICHE  c Tinnetta Bell 2 683x1024 1 - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Elena Cardone

Elena Cardone is the author of the best-selling book Build an Empire: How to Have it All and is the executive producer of both the annual 10X ladies event and Build an Empire mastermind events. Drawing upon her vast experience, Cardone has developed her own curriculum to assist aspiring empire builders. Her “Build an Empire” course and one-on-one coaching provide clients with the tools to create their own success.

Candy Valentino - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Kim Perrell

Kim Perell started her first company from her kitchen table, became a multimillionaire by the time she was 30 and sold her last company for $235 million. A great believer in paying it forward, Perell loves to help aspiring entrepreneurs achieve success and has invested in more than 90 startups. Her most recent book, Jump: Dare to Do What Scares You in Business and Life, is a Wall Street Journal bestseller.

Elena Cardone - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Mally Roncal

Mally Roncal is a celebrity makeup artist and the founder of cosmetics line Mally Beauty. She is an author, motivational speaker and TV beauty expert. A self-proclaimed spiritual cheerleader and positivity preacher, Roncal seeks to help people feel their best both inside and out. Likewise, her book Love, Lashes and Lipstick: My Secrets for a Gorgeous, Happy Life provides tips for both looking your best and becoming more empowered and self-assured.

Kim Perell - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Lisa Bilyeu

Lisa Bilyeu is the co-founder of the revolutionary Impact Theory Studios and billion-dollar brand Quest Nutrition alongside her husband, Tom. Her first book, entitled Radical Confidence: 10 No-BS Lessons on Becoming the Hero of Your Own Life, was published on May 10. It is the no-holds-barred, hilarious and inspiring story of how she went from unfulfilled housewife to co-founding billion-dollar Quest Nutrition and transitioning to an influential voice for women’s empowerment.

Mally Roncal - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

Patrice Washington

Patrice Washington is committed to teaching a holistic approach to life while redefining the term “wealth” back to its original meaning, “well-being.” Washington got her start as “America’s Money Maven,” but has since expanded her mission to encourage people to chase purpose, not money. Through her spirit-led teachings and intuitive guidance, Washington empowers her community to look at life through the lens of abundance and opportunity instead of lack and scarcity.

Lisa Bilyeu - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

This article originally appeared in the July/August 2022 issue of SUCCESS magazine.

Photos: ©Matikawilbur; Lev Radin; Gennaro Leonard/Shutterstock.com; Joe Raedle; David M. Benett/Getty Images; Courtesy of Poler; D Free/Shutterstock.com; Lev Radin/Shutterstock.com; Emma McIntyre/Getty Images; ©Tinneta Bell

Patrice Washington - با زنان تأثیرگذار 2022 آشنا شوید

حتما بخوانید : پلتفرم خودت باش
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی