عمومی

با بالا رفتن همه‌گیری، ممکن است وسوسه شوید که عقب نشینی کنید مزایای مراقبت از سلامت روان. نکن

با بالا رفتن همه‌گیری، ممکن است وسوسه شوید که عقب نشینی کنید
مزایای مراقبت از سلامت روان. نکن

برخی از کارفرمایان شروع به بازگشت کرده اند روانی منابع سلامت با وجود افزایش علاقه و نیاز. اما این دقیقاً برعکس است — به ویژه در میان بحران مداوم نیروی کار.

هفتاد و یک درصد از کارگران می گویند که این شرکت تلاش های خود را برای تمرکز بر سلامت روان به عنوان نتیجه همه گیری، اما طبق تحقیقات جدید Headspace Health مستقر در لس آنجلس، یک پلت فرم دیجیتالی سلامت روان، تنها یک چهارم می گویند که این تمرکز همچنان باقی است.

این تحقیق که شامل دو مطالعه جداگانه است که بین ۵۴۰۰ کارمند و بیش از ۵۰۰ مدیر عامل انجام شده است، حاکی از قطع ارتباط بین کارگران و C-suite است. ۸۰ درصد از مدیران عامل می گویند که شرکت آنها تمرکز خود را بر سلامت روان افزایش داده است، به طوری که ۴۱ درصد از مدیران ادعا می کنند که تمرکز آنها همچنان محدود است.

صرف نظر از ناهماهنگی مدیریت و کارکنان، سرمایه‌گذاری در سلامت روان به این معنا که کارمندان آن را می‌خواهند و می‌تواند به نفع شرکت باشد، بی‌معنا است. تحقیقات جداگانه‌ای که در این هفته از شرکت خدمات مالی «هارتفورد» انجام شد، نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از کارفرمایان معتقدند که کاهش سلامت روان در میان نیروی کارشان تأثیر مالی منفی بر شرکت ایجاد می‌کند.

در اینجا سه ​​راه وجود دارد که کارفرمایان می توانند به حمایت از سلامت روان کارمند کمک کنند:

۱٫ به مدیران آموزش دهید که به چه چیزهایی توجه کنند

افزایش استرس مرتبط با فرسودگی شغلی، تعادل بین کار و زندگی و مشکلات مدیریتی در حال افزایش است. با توجه به Désirée Pascual، افسر ارشد تجربه در Headspace Health. آموزش صحیح مدیران و اطمینان از اینکه رهبران نیروی کار می دانند به چه چیزی توجه کنند، کلیدی است. هیچ کس در برابر فرسودگی شغلی مصون نیست، اما ممکن است برطرف شود شناسایی نشده برخی از ویژگی‌هایی که باید مراقب آنها بود عبارتند از: خستگی، جدایی از شغل، و فقدان انگیزه.

۲٫ اولویت دادن به حمایت از سلامت روان در استراتژی‌های حفظ و نگهداری

با شروع استعفای بزرگ، کارفرمایان برای ایجاد بسته‌های جبرانی رقابتی و گوشت گاو تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارند. مزایای خود را افزایش دهد. از آنجایی که خدمات سلامت روان ننگ خود را از دست می‌دهند و در بین نسل‌های جوان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، ترکیب مزایای سلامت روان – از تمرین‌های مدیتیشن گرفته تا سیستم‌های پشتیبانی کارکنان – راهی برای سازمان است تا اولویت‌های خود را برجسته کند.

۳٫ آنچه را که موعظه می‌کنید تمرین کنید

طبق مطالعه Headspace، ۸۲ درصد از پاسخ‌دهندگان نشان دادند که مایلند کارفرمایشان بررسی کند. با آنها تا ببینند که چگونه کار می کنند و واقعاً به پاسخ آنها اهمیت می دهند. پاسکوال می‌گوید که کاهش انگ بسیار کمک می‌کند و به رهبران توصیه می‌کند که گفتگوهای باز ایجاد کنند و به آنها اطلاع دهند که خوب نیست (و بحث درباره این احساسات نیز اشکالی ندارد.) رهبری دلسوزانه که به نیازهای نیروی کار خود توجه داشته باشد، یک محیطی که کارگران می خواهند در آن بمانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی