عمومی

با این 11 مورد، رسانه های اجتماعی خود را در برند خود نگه دارید استراتژی ها

با این ۱۱ مورد، رسانه های اجتماعی خود را در برند خود نگه دارید
استراتژی ها

رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از امروزی تبدیل شده است. استراتژی‌های بازاریابی، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به طور موثرتر از همیشه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند.

با گسترش پلت‌فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، برای شرکت‌ها بسیار مهم است که صدای برند ثابتی را در همه جا حفظ کنند. کانال ها این نه تنها به ایجاد یک هویت برند قوی کمک می‌کند، بلکه شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به طور مؤثری با مخاطبان خود درگیر شوند و به آنها اطلاع دهند.

برای به اشتراک گذاشتن بینش خود در مورد نحوه انجام این کار، پانل شورای کارآفرینان جوان (YEC) کارشناسان به سوال زیر واکنش نشان دادند:

strategies to keep your social media on brand - با این 11 مورد، رسانه های اجتماعی خود را در برند خود نگه دارید
استراتژی ها

“رسانه های اجتماعی یک منبع بازاریابی ارزشمند هستند، اما برای شرکت ها ضروری است که صدایی ثابت در سراسر پلتفرم ها داشته باشند تا به طور موثر درگیر شوند و به مخاطبان خود اطلاع دهند. یک نکته برای شرکت‌هایی که به دنبال حفظ تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی خود در برند هستند چیست؟»

این چیزی است که اعضای انجمن YEC داشتند. برای گفتن.



۱٫ یک تیم را استخدام کنید تا همه چیز را انجام دهد

“شرکت هایی که به دنبال ثابت نگه داشتن محتوای رسانه های اجتماعی خود هستند، باید یک تیم مرکزی را برای مدیریت حساب های مختلف و حساب های کاربری مختلف استخدام کنند. فرصت های تعامل ما یک تیم رسانه اجتماعی داریم که هر هفته برای هماهنگی محتوا و برنامه بازاریابی خود گرد هم می آیند. از زمان ایجاد یک تیم مستقل رسانه های اجتماعی، ما برای حفظ محتوای خود در برند کار بسیار آسان تری داشته ایم. ~ دامنجیت سینگ، FunnelKit

۲٫ ایجادکنندگان محتوای جدید را با مربیان مرتبط کنید

“شما می توانید راهنماهای سبک بنویسید و مثال هایی ارائه کنید، اما به نظر من، هیچ جایگزینی برای عملی وجود ندارد. مربیگری هر کسی که محتوا را در صدای کسب و کار تولید می کند باید یک مربی مورد اعتماد شرکت داشته باشد که محتوای آنها را قبل از انتشار بررسی کند و فعالانه بازخورد صریح ارائه دهد تا زمانی که سازنده محتوای جدید سابقه و درک ثابتی را نشان دهد. ~ جیک گلدمن، ۱۰up Inc.

۳٫ یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید

“وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود محتوا، ثبات کلیدی است. شرکت‌ها باید استراتژی‌ای داشته باشند که پیام‌ها، تصاویر و لحن صدایی را که در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود، مشخص کند. این تضمین می‌کند که همه محتوا برای هر مخاطبی، بدون توجه به اینکه کدام عضو تیم مسئول رسانه‌های اجتماعی شما است، دارای برند و معتبر است.» ~ آدام پریزر، WPCrafter

۴٫ یک تقویم محتوا را حفظ کنید و به آن پایبند باشید

“اگر می خواهید محتوای رسانه های اجتماعی خود را در برند نگه دارید، باید یک تقویم محتوا داشته باشید. هنگامی که یک کمپین رسانه اجتماعی برای برند خود اجرا می کنید، مهم است که به برنامه خود پایبند باشید و به موقع منتشر کنید. این فقط زمانی اتفاق می افتد که شما یک تقویم محتوای سازمان یافته داشته باشید. اما داشتن یکی از آن ها کافی نیست – برای رسیدن به بهترین نتایج باید با پشتکار آن را دنبال کنید. ~ جاش کولباخ، سوئیت عمده فروشی

< span id="ez-clearholder-medrectangle-4"/>

۵٫ به تیم خود درباره برند آموزش دهید

“یک نکته برای شرکت ها برای حفظ محتوای رسانه های اجتماعی خود در برند این است که اطمینان حاصل کنند که تیم های آنها با آن آشنا هستند. پرسونا و هر چیزی که برند مخفف آن است. اگر خودشان با برند آشنا نباشند، نمی‌توانند پیام‌هایشان را مطابق با دستورالعمل‌های برند نگه دارند. بنابراین، آموزش تیم باعث می شود همه چیز برای شما کارساز باشد.” ~ جارد آچیسون، WPForms

۶٫ یک پالت رنگی ثابت انتخاب کنید

“اگر هدف شما این است که محتوای رسانه های اجتماعی خود را در برند نگه دارید، از یک پالت رنگ و لوگوی مشابه استفاده کنید. همه پلتفرم ها شما نمی‌خواهید از تصاویر یا رنگ‌های مختلف برای هر حساب کاربری استفاده کنید، زیرا اگر در سایت اجتماعی دیگری ظاهر شوید، ممکن است فالوورهای شما برند شما را نشناسند. ~ جان ترنر، SeedProd LLC

۷٫ یک بیانیه ماموریت محتوا بسازید

“یک ابزار عالی برای زرادخانه شما بیانیه ماموریت محتوا است. معمولاً، این جمله ای است که مخاطبان هدف شما را مشخص می کند، آنچه را که می خواهید آنها از محتوای شما به دست بیاورند، و اینکه چرا باید به جای شخص دیگری برای دریافت این اطلاعات به سراغ شما بیایند. اندازه‌گیری محتوای رسانه‌های اجتماعی شما در برابر این بیانیه مأموریت به اطمینان از یک دیدگاه ثابت در همه پلتفرم‌ها کمک می‌کند.» ~ داریا گونزالس، Wunderdogs

۸٫ از کلمات کلیدی سازگار استفاده کنید

“یک پیام با کلمات کلیدی ثابت ایجاد کنید. آنچه را که محصول یا خدمات شما به مشتریان ارائه می دهد در نظر بگیرید – سرعت، آرامش، و غیره. درباره ۱۰ کلمه توصیفی که به بهترین وجه ویژگی های اصلی محصول یا خدمات شما را نشان می دهد، طوفان فکری کنید. سپس، از آن‌ها به‌عنوان راهنمایی برای ایجاد پیام‌هایی استفاده کنید که بر این جنبه‌ها در هر چیزی که ایجاد می‌کنید تأکید می‌کند – از پست‌های اجتماعی و عناصر بصری گرفته تا انتشارات مطبوعاتی.» ~ تونیکا بروس، Lead Nicely, Inc.

< /span>

۹٫ یک راهنمای کامل برای سبک برند ایجاد کنید

«یک نکته برای شرکت هایی که به دنبال آن هستند نگه داشتن تمام محتوای رسانه های اجتماعی خود بر روی برند، ایجاد یک راهنمای سبک برند واضح و مختصر است. این باید شامل اطلاعاتی در مورد لحن صدای شرکت، پیام رسانی، سبک بصری و استراتژی محتوای کلی باشد. این راهنما می تواند به عنوان مرجعی برای همه اعضای تیم که در حال ایجاد محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که همه یکسان هستند. ~ فریتز کولکل، Simply Thalia

۱۰٫ از ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

“نکته‌ای که من دارم این است که یک ابزار رسانه اجتماعی دریافت کنم که همه پست‌های شما را از یک داشبورد مدیریت کند. . به این ترتیب، می‌توانید همه آن را به یکباره برنامه‌ریزی کنید تا یکپارچگی داشته باشید و همه آن را به یکباره ببینید تا مطمئن شوید که پیامی را که می‌خواهید ارسال می‌کند. همچنین زمانی که می‌خواهید پست‌ها را به صفحات رسانه‌های اجتماعی مختلف بچرخانید، کمک می‌کند تا مطمئن شوید که پست‌ها را در یک پلتفرم تکرار نمی‌کنید.” ~ باروخ لابونسکی، رتبه ایمن

۱۱٫ انتشار «محتوای قهرمان»

«یک استراتژی خوب برای شروع، ایجاد «محتوای قهرمان» است. این یک قطعه از محتوا را جدا کنید و در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی اجرا کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا در کانال‌های خود یکپارچگی ایجاد کنید، آن‌ها را به یکدیگر پیوند دهید، تعامل بیشتری ایجاد کنید و موارد دیگر.» ~ ساموئل تیموتی، OneIMS

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی