عمومی

با افزودن آن به شغل بعدی خود استعدادهای برتر را جذب کنید ارسال کردن

با افزودن آن به شغل بعدی خود استعدادهای برتر را جذب کنید
ارسال کردن

تا به حال این احساس را داشته باشید که از دست داده اید استعداد عالی؟ اگر اخیراً متوجه شده‌اید که نامزدهای شما تا حدودی کمبود دارند ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که فرآیند استخدام — به طور خاص، با وارد شدن به جزئیات دقیق شرح شغل خود.

در حالی که اغلب به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف نادیده گرفته می شود، شرح شغل فریبنده می تواند به معنای تفاوت با جذب باشد. استعدادهای جست‌وجو و داشتن آن‌ها به سمت راست حرکت کنند.

آماده ای برای شروع؟ نکات زیر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که افراد با استعداد علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد فرصت های سازمان شما هستند.

۱٫ ترویج فرهنگ شرکت

یکی از راه‌هایی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استخدام مکمل را جذب می‌کنید، بیان فرهنگ محل کار سازمانتان است. و شخصیت از طریق لحن زبان آگهی استخدام.
برای مثال، هنگام استخدام برای یک محیط خلاقانه و غیررسمی، از زبان بازیگوش، طبیعی و غیررسمی بیشتر استفاده کنید، شبیه به نحوه برقراری ارتباط با مشتریان خود. در نظر بگیرید که مدیر برند سازمانتان آگهی شغلی را مطالعه کند تا مطمئن شود که واقعاً با لحن برند مطابقت دارد.

یک راه دیگر برای بیان فرهنگ شرکت، گنجاندن جزئیات “روزی در زندگی” از کارکنان فعلی شما است. این اضافات می تواند شامل نقل قول، عکس یا ویدیو باشد. انجام این کار نمونه هایی از چگونگی کار در شرکت و اینکه چرا کارکنان از محیط لذت می برند ارائه می دهد.

۲٫ با داستان های موفقیت خود مصاحبه کنید 

با بهترین عملکردهای فعلی خود تماس بگیرید و دلیل درخواست آنها برای سازمان را در این سازمان کشف کنید. اولین مکان. این به شما بینش ارزشمندی از ذهن متقاضیانتان می دهد.

کاربران برتر در مورد آگهی شغلی چه چیزی را به خاطر می آورند؟ چه چیزی باعث شده که بمانند؟ (یا اگر مصاحبه خروجی دارید ترک کنید). از این پاسخ‌ها برای درج جزئیاتی استفاده کنید که ممکن است از قلم انداخته باشید یا در نظر نگرفته باشید.

۳٫ روی فرصت‌ها تمرکز کنید، نه وظایف

در حالی که یک آگهی شغلی باید دارای مسئولیت‌های نقش روشن باشد، فقط بر وظایف و کارها تمرکز کند. فعالیت ها می تواند متقاضیان را خسته کند. از خود بپرسید تصویر بزرگ این نقش چیست؟ این نقش چه چیزی را ارائه می دهد که ممکن است شرکت های دیگر نتوانند؟

تأثیر و ارزشی را که فردی که این موقعیت را دارد ایجاد می کند، به اشتراک بگذارید. همچنین، با توصیف فرصت‌های پیشروی برای نامزد مناسب، «رویاهای بزرگ» متقاضیان با استعداد را جلب کنید.

۴٫ شامل بسته های جبران خسارت

با افزایش تورم، متقاضیان بیش از هر زمان دیگری به درک حقوق و مزایا در ابتدای کار اهمیت می دهند. فرآیند جستجو تنها در لینکدین، آگهی‌های شغلی شامل اطلاعات حقوق و دستمزد در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

این انتظار یک روند جدید اخیر در استخدام است، بنابراین اگر این کار را انجام نمی دهید، باید احتمالاً کاندیداهای واجد شرایط به سمت شغل شما حرکت می کنند. با افشای جزئیات حقوق و بسته‌های مزایا، نه تنها شفافیت و احترام به زمان متقاضیان را ارائه می‌دهید، بلکه در مقایسه با سازمان‌هایی که ادامه نمی‌دهند، متمایز خواهید شد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی