خبر

بازار خودرو منتظر دور جدید مذاکرات

بازار خودرو منتظر دور جدید مذاکرات

374207 987 - بازار خودرو منتظر دور جدید مذاکرات

اقتصاد۲۴– بررسی تغییرات قیمت خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته، از سکون قیمت‌ها حکایت دارد؛ تا جایی که اغلب خودرو‌ها بدون تغییر قیمت، مورد معامله قرار گرفتند.

روند بازار حاکی از آن است که معامله‌گران به انتظار نتیجه مذاکرات وین نشسته‌اند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز از عزیمت هیات مذاکره‌کننده کشورمان به وین جهت ادامه مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

وی در این رابطه گفت: در این دور از گفتگو‌ها که به روال قبل با هماهنگ کنندگی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد، در خصوص ایده‌های مطرح‌شده از سوی طرف‌ها از جمله ایده‌های ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران که هفته جاری به طرف مقابل ارایه شد، بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید مجدد بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر دستیابی به یک توافق پایدار که ضامن حقوق و پاسدار منافع ملت ایران باشد، ابراز امیدواری کرد طرف‌های مقابل نیز با اتخاذ تصمیمات لازم و تمرکز جدی بر حل مسائل باقی‌مانده، شرایط را برای پیشبرد موثر گفتگو‌ها فراهم نمایند.


بیشتر بخوانید: نوسانات قیمتی در بازار خودرو بالا گرفت


در این میان، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در پیامی خبر داد که برای ازسرگیری این مذاکرات میان ایران و قدرت‌های جهانی راهی وین شده است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که تغییرات یک هفته آینده، در ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو بی‌تاثیر نبوده است. فعالان بازار عنوان می‌کنند که این موضوع، بازار‌ها را وارد فاز جدیدی از رکود کرده است.

بنا به این گزارش، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ کاهش ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افت ۲ میلیون تومانی با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان معامله شده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

دناپلاس دنده‌ای توربو مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان به ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون تومان ارزان شده و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو‌های کوییک نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی