عمومی

بازاریاب تلفنی متقلب که مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد محکوم به زندان

بازاریاب تلفنی متقلب که مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد
محکوم به زندان

امروزه صاحبان مشاغل کوچک به عنوان یک کلاهبردار بازاریابی تلفنی که کسب و کارهای کوچک به بیش از شش سال زندان محکوم شده است.

مایکل جونز ساکن لاس وگاس توسط ایالات متحده محکوم شد. قاضی منطقه کنت جی داوسون مجموعاً به ۷۸ ماه زندان محکوم شد و به دنبال آن پنج سال دیگر آزادی تحت نظارت. جونز به دلیل کلاهبرداری از صدها صاحب مشاغل کوچک – که بسیاری از آنها سالخورده محسوب می شوند – به مبلغ ۱۲ میلیون دلار محکوم شد.

svg%3E - بازاریاب تلفنی متقلب که مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد
محکوم به زندان



استرداد و ضبط

جونز ۴۳ ساله پ متهم به ۱۰ فقره کلاهبرداری با سیم، و همچنین دو فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری پستی و کلاهبرداری با سیم متهم شد. محکومیت او همچنین شامل دستور پرداخت غرامت حدود ۱۱٫۵ میلیون دلاری به قربانیان و حکم ضبط پول نزدیک به ۸ میلیون دلار بود.

طرح بازاریابی تلفنی افشا شد

بیانیه ای در مورد < a href="https://www.justice.gov/usao-nv/pr/las-vegas-man-sentenced-prison-12-million-advance-fee-telemarketing-scheme-targeting" target="_blank" rel وب سایت ="noopener">وزارت دادگستری توضیح داد: “طبق اسناد دادگاه، از اکتبر ۲۰۰۹ تا فوریه ۲۰۱۴، جونز و همدستانش بیش از ۲۱۰۰ صاحب مشاغل کوچک را متقاعد کردند که [مجموعاً] تقریباً [در مجموع] پرداخت کنند. ۱۲ میلیون دلار برای آنچه که جونز و همفکرانش به عنوان پیش پرداخت برای تأمین هزینه‌ها برای درخواست کمک‌های مالی فرضی دولتی، خصوصی و خیریه برای کسب‌وکار قربانیان توصیف کردند.

«پس از یک فیلمنامه، جونز و دیگران به دروغ می‌گویند. به قربانیان بگویید که سازمان‌های دولتی، خصوصی و خیریه صرف نظر از نوع کسب‌وکارشان کمک‌های بلاعوض به آنها ارائه می‌کنند، اما قربانی ابتدا نیاز به پرداخت هزاران دلار هزینه برای دسترسی به این کمک ها داشت. جونز و همفکرانش صاحبان مشاغل کوچک را ترغیب کردند که در ازای خدماتی که هرگز ارائه نشده بود به آنها پول بدهند. این طرح صرفاً برای غنی‌سازی جونز و هم‌مدافعانش عمل می‌کرد.

FBI Foil Marketing Trickster

پس از تحقیقات FBI، دان کاوهیگ، دستیار دادستان ایالات متحده با موفقیت این پرونده را تحت پیگرد قانونی قرار داد. اعلامیه اخیر صدور حکم توسط دادستان ایالات متحده، جیسون ام. فریرسون در ناحیه نوادا و مامور ویژه اسپنسر ال. ایوانز برای FBI، صادر شده است.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی