عمومی

بازاریابان چه کاری می توانند در مورد تنوع، برابری و شمول؟ معلوم می شود بسیار زیاد.

بازاریابان چه کاری می توانند در مورد تنوع، برابری و
شمول؟ معلوم می شود بسیار زیاد.

این روزها، ممکن است غیرقابل قبول باشد که گزارش دهیم این بیماری همه گیر انتظارات مصرف کنندگان را به روش های بی شماری تغییر داده است. از تغییر الزامات در خدمات مشتری برای اتکا به هوش مصنوعی در خرده فروشی و ظهور کنترل از راه دور -کار زوم شهرهای، برخی از این تغییرات قابل پیش بینی بوده است. کسب‌وکارها از هر نوع، دو سال گذشته را صرف تطبیق با زمان کرده‌اند، استراتژی‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌اند تا بتوانند لحظه‌ای را برآورده کنند و همگام با تکامل مشتریان خود باشند.

اما به نظر می‌رسد یک تغییر، که مدت‌ها به تعویق افتاده است، بیشتر کسب‌وکارها و بازاریاب‌هایی را که به آنها دامن می‌زنند، نفوذ کرده است. این بیماری همه‌گیر، واقعیت‌های بی‌عدالتی و تبعیض امروزی را مورد توجه قرار داد و مصرف‌کنندگان اکنون از جیب خود برای درخواست پاسخگویی استفاده می‌کنند.

طبق گفته فیسبوک، ۷۱ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که برندها باید تنوع، برابری و گنجاندن در تبلیغات آنلاین خود را در اولویت قرار دهند. این به ویژه در مورد Gen-Z صادق است. یک ۷۲ درصد از مصرف کنندگان Gen-Z به احتمال زیاد از مارک هایی حمایت می کنند که تبلیغات معتبر را با استقبال از آنها ارائه می کنند. تنوع – نه تنها در تبلیغات، بلکه در ترکیب کارمندان و تیم‌های رهبری.

در واقع، کسب و کارهایی که امروزه بر تنوع، برابری، و گنجاندن (DE&I) در اقدامات داخلی و خارجی خود تمرکز دارند، ۷%۲۰-%۲۰DEI%20Report. > از شرکت‌ها حتی در طول توسعه رهبری نیازی به آموزش DE&I ندارند و پیش‌بینی می‌شود که ۸۰ درصد “فقط مراحل را طی می‌کنند و خود را مسئول هیچ‌یک از اهداف DE&I نمی‌دانند”.

این نه تنها غیرمسئولانه به نظر می رسد، بلکه یک فرصت از دست رفته است. به گفته مک‌کینزی، سازمان‌هایی که فاقد تنوع یا استراتژی DE&I واضح هستند، به طور مداوم در برابر همتایان خود با میانگین ۱۹ درصد. اما فقط ۲% از شرکت ها معتقدند مشتریانشان حتی آنها را به عنوان رهبران DE&I می شناسند. بقیه یا بر روی موفقیت های خود تکیه می کنند یا از تیم های بازاریابی خود انتظار دارند که تصویر خود را بهبود بخشند.

بنابراین یک بازاریاب حتی در مورد تنوع، برابری و شمول چه کاری می تواند انجام دهد؟

زمانی که کسب‌وکارها DE&I را به‌عنوان یک موضوع انطباق به‌جای فرصتی برای بهبود کیفیت تجربه کارمندان و مشتریان خود در نظر می‌گیرند (و بنابراین، باعث رشد می شود)، بازاریاب های آن ها کیف را در دست دارند. از آنجایی که مشتریان همچنان به دنبال شرکت های متعهد به DE&I هستند، ۷۳ درصد از بازاریابان به اندازه کافی در مورد استراتژی DE&I شرکت خود برای ارائه کمپین های معتبر احساس راحتی نمی کنند. در نتیجه، ۷۰ درصد از بازاریابان مورد بررسی قصد ندارند در استراتژی های بازاریابی خود در سال جاری به مسائل اجتماعی، فرهنگی یا تنوع بپردازند.

اما نادیده گرفتن مشکل باعث برطرف شدن آن نمی شود. اگر شما در میان اکثریت بازاریابان هستید که در مورد تعهد شرکت خود به DE&I نامطمئن هستند، به این معنی نیست که نمی‌توانید لحظه‌ای را برآورده کنید.

۱٫ ارزش ها را تراز کنید و آنها را بخشی از پیام خود قرار دهید.

پنجاه و هفت درصد از بازاریابان مورد بررسی احساس می‌کنند که درک روشنی از ارزش‌های برند خود در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تنوع ندارند. بدون همسویی با ارزش های یک برند، پیام های قانع کننده و معتبر را به مخاطبان خود ارائه دهید. بنابراین، ضروری است که بازاریاب‌ها ابتدا وقت بگذارند تا موقعیت برند و پیام‌رسانی خود را از دریچه DE&I تعریف کنند.

حداقل سه ارزش اصلی که برند شما به آن پایبند است را شناسایی کنید و از آنها برای اطلاع رسانی استراتژی ارتباطات خارجی خود در آینده استفاده کنید. برای مثال، کمپین “در هر کجا” AirBnB، ارزش اصلی خود را برای “قهرمانی در ماموریت” نشان می دهد. “- که آنها به عنوان “متحد شدن با جامعه ما برای ایجاد جهانی که در آن هر کسی می تواند به هر جایی تعلق داشته باشد” تعریف می کند.

۲٫ تعهد خود را به DE&I در تبلیغات خود نشان دهید.

در آزمایشی از تبلیغات فیس بوک، بازنمایی متنوع باعث فراخوان آگهی در بیش از ۹۰ درصد از شبیه سازی ها اجرا می شود. اما برخی از تیم‌های بازاریابی به راحتی می‌توانند هنگام تولید محتوای نماینده، علامتی را از دست بدهند، زیرا ۶۴ درصد به توانایی خود برای بازاریاب همدل بودن اعتماد ندارند.

به نظر می رسد این واقعیت بازاریابان را در مسیر خود متوقف کرده است. به عنوان مثال، در حالی که مصرف کنندگان چند فرهنگی بیش از ۴۰ درصد را تشکیل می دهند. /a> از بازار، تنها ۵٫۲ درصد از کل هزینه های تبلیغات و بازاریابی حول رسانه های چندفرهنگی متمرکز است. بازاریابان می‌توانند این پویایی را با ارائه محتوایی که هم از نظر بصری و هم در پیام‌رسانی نماینده است، تغییر دهند. این به معنای گنجاندن تصاویر متنوع در همه تبلیغات نیست. در عوض، مستقیماً با گروه‌هایی که کمتر از آنها نمایندگی می‌شوند صحبت کنید.

Oreos این کار را با والدین مغرور در سال ۲۰۲۰٫ از طریق داستان سرایی تصویری، Oreos مستقیماً با جامعه LGBTQ+ و خانواده هایی که آنها را دوست دارند با پیام “دنیای دوست داشتنی با یک خانه دوست داشتنی شروع می شود” صحبت کرد. ژیلت با یک مجموعه ویدیو از این روش پیروی کرد که در آن پدران مغرور به پسران ترنس خود آموزش می دهند تراشیدن با توجه به این واقعیت که ۷۱ درصد از مصرف کنندگان LGBTQ+ به احتمال زیاد به برندی که به طور مثبت آنها را نشان می دهد وفادار هستند و بیشتر از ۳٫۷ تریلیون دلار قدرت خرید، این تبلیغات متمرکز واقعاً کار می کند.

از طریق ارتباط مستقیم با بخش‌های متنوع و کم‌نظیر مخاطبان خود و بازنمایی مثبت آنها، می‌توانید کارهایی بسیار بیشتر از سادگی انجام دهید. نمایش همسویی با تنوع در کمپین های بازاریابی گسترده تر.

۳٫ درک عمیق و واقعی از مشتریان خود به دست آورید.

برای معتبر بودن، باید درک عمیقی از مشتری خود داشته باشید. اما فقط  ۴۲ درصد از بازاریابان گزارش انجام تحقیقات بازار برای درک بهتر پایگاه مشتری موجود این عدم آگاهی خود را نشان می دهد.

وقتی بازاریابان مشتریان خود را درک نمی کنند، مستعد بازی کردن با کلیشه ها هستند. در واقع، ۶۶ درصد آفریقایی-آمریکایی ها و ۵۳ درصد از مردم لاتین تبار احساس می کنند که در تبلیغات به صورت کلیشه ای به تصویر کشیده می شوند. مطالعات تبلیغات فیس بوک همچنین دریافت که کلیشه ها در تبلیغات بیداد می کنند. برای مثال، اقلیت‌های قومی در مقایسه با سفیدپوستان دو برابر کمتر به عنوان اعضای یک خانواده در تبلیغات نشان داده می‌شوند. مردان ۱٫۳ برابر بیشتر از زنان در تبلیغات و ۱٫۶ برابر بیشتر در محیط اداری نشان داده می شوند.

برای موفقیت در بازاریابی تنوع امروزی، ضروری است که تیم های بازاریابی واقعاً درک کنند که مشتریانشان چه کسانی هستند و چه چیزی آنها را تشویق می کند.

به جای اینکه منتظر بمانند تا رهبری به نتیجه برسد، بازاریابان باید رهبری را بر عهده بگیرند.

بازاریابی تنوع را در ارتباطات خارجی خود همراه با ایجاد تنوع در میان تیم خود بپذیرید، به جای اینکه منتظر باشید یکی برای اطلاع به دیگری باشد. . با نشان دادن تعهد به DE&I در پیام خارجی خود، مخاطبان داخلی شما متوجه خواهند شد. کسب و کارها مجبورند مسیرهایی را که مشتریانشان می خواهند حرکت کنند. مزایای بی شمار بازاریابی تنوع را در سازمان خود ثابت کنید و تغییرات مثبت در داخل بسیار آسان تر خواهد بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی