عمومی

این یک نکته مصاحبه یک تغییر بازی برای بعدی شما خواهد بود استخدام

این یک نکته مصاحبه یک تغییر بازی برای بعدی شما خواهد بود
استخدام

وقتی صحبت از مصاحبه با نامزدها برای یک موقعیت آزاد به میان می آید، صاحبان کسب و کار منتظر این کار نیستند. تعداد بیشماری جلسات برای برنامه ریزی، برخورد با عدم حضور، و داشتن سؤالات مناسب برای به دست آوردن احساس خوبی نسبت به کاندیدا و توانایی های آنها. اکنون، اگر خوش شانس باشید، فردی را در تیم خود یا در منابع انسانی دارید که می تواند بسیاری از کارهای سنگین را در زمان پیدا کردن یک استخدام جدید انجام دهد. یا شاید شما اولین گام ها را به یک آژانس استخدام محول کنید. صرف نظر از اینکه چه کسی اولین قدم ها را انجام می دهد، در برخی مواقع می خواهید خودتان با کاندیداها مصاحبه کنید، به خصوص اگر این یکی از اعضای کلیدی تیم یا موقعیتی باشد که به طور روزانه از نزدیک با آن کار می کنید. بنابراین، امروز، می‌خواهم یک نکته مصاحبه را با شما به اشتراک بگذارم که در یافتن یک استخدام جدید، بازی را تغییر می‌دهد.

یک ثانیه دریافت کنید. نظر

اکنون، حضور چند نفر در یک مصاحبه پانل چیز جدیدی یا نوآورانه نیست. هر روز اتفاق می افتد. اما آنچه من پیشنهاد می کنم این است که شما فردی را در تماس داشته باشید که به طور خاص در آنجا حضور داشته باشد تا نامزد را از دریچه ویژگی ها و شخصیت شما ببیند. و آنها می توانند به شناسایی نامزدهایی کمک کنند که سبک کاری شما را تکمیل کنند، نه اینکه آن را آینه کنند. شما روش خاصی برای انجام کارها و استدلال پشت آن دارید، اما گاهی اوقات بهترین استخدام کسی است که دیدگاه جدیدی و روشی جدید برای انجام کارها ارائه دهد. شاید شما یک متفکر بزرگ هستید و با جزئیات مبارزه می کنید. استخدام فردی مانند شما احتمالاً رشد شما را کاهش می دهد. اما، در طول مصاحبه، ممکن است فکر کنید که آن نامزد کاملاً عالی است، زیرا آنها مانند شما فکر می کنند! در عوض، ممکن است بخواهید فردی را استخدام کنید که بتواند تصویر بزرگ شما را به تصویر بکشد و آن را به چیزی ملموس تبدیل کند. آوردن فردی برای کمک به یافتن آن شخص از طریق آن لنز، تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.

به زندگی خود فکر کنید. و چه کسی شما را بهتر می شناسد آیا همسر شماست؟ آیا ممکن است شخص دیگری باشد که برای مدت طولانی در شرکت شما کار کرده است؟ برای من، آن شخص ترزا است، که اکنون بیش از یک دهه در تیم ما بوده است. او مرا به خوبی می شناسد، خوب و بد. او به عنوان دستیار من در اوایل دهه ۲۰۰۰ شروع به کار کرد و اکنون مدیر ارشد اجرایی ما است. او می‌تواند با کسی صحبت کند و در عرض چند دقیقه بداند که آیا آن شخص برای روش کار من مناسب نیست یا خیر. او قبلاً با اطمینان به من گفته بود که یک نامزد من را دیوانه می کند. یا، از طرف دیگر، او به من کمک کرد کاندیدهایی را پیدا کنم که واقعاً با سبک همکاری من کار می کردند، و این استخدام ها به رشد کسب و کار ما کمک کردند. بنابراین، در صورت امکان، پیشنهاد می‌کنم همین کار را با استخدام بعدی خود انجام دهید و ببینید چه نوع بینشی از این فرآیند به دست می‌آورید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی