عمومی

این کتاب جدید تونی هسیه بنیانگذار Zappos و نحوه انجام آن را بررسی می کند زندگی کارکنان خود را معنادارتر کنید

این کتاب جدید تونی هسیه بنیانگذار Zappos و نحوه انجام آن را بررسی می کند
زندگی کارکنان خود را معنادارتر کنید

اما مرگ او در سال ۲۰۲۰، در سن ۴۶ سالگی، جنبه تاریک تری را در زندگی او آشکار کرد، بخشی که به دلیل سلامت روان درمان نشده و مشکلات اعتیاد خدشه دار شده بود. . در کتاب ما، شاد به هر قیمتی: چشم انداز انقلابی و تلاش مهلک مدیر عامل Zappos تونی هسیه، ما تأثیر متناقض تمرکز بر شادی را به عنوان یک معیار تجاری بررسی می کنیم. تحقیقات ما نشان می‌دهد که جستجوی گریزان برای شادی بیشتر باعث می‌شود افراد کمتر شاد و تنهاتر شوند – که یک محیط سرگرم‌کننده و شاد لزوماً باعث ایجاد آرامش درونی و بهبود سلامت روان نمی‌شود. بنابراین یک مدیر عامل برای ایجاد محیطی بهتر برای کارمندان خود چه کار دیگری می تواند انجام دهد؟

در اطراف خود با دوستان قابل اعتماد خود قرار بگیرید 

خود هسیه اذعان داشت که مردم در پیش‌بینی چیزی که آنها را خوشحال می‌کند بد هستند، اما با این وجود این برند او بود – یکی که مردم را به سمت او جذب کرد. او سخاوتمندانه پول و زمان خود را برای کسب و کار و رویاهای دوستان و آشنایانش سرمایه گذاری کرد. زمان خود را صرف ایجاد و حفظ دوستی با افرادی کنید که شما را به چالش می کشند، نه اینکه شما را آرام کنند. به دنبال پیوندهای معنادار با آن دوستان باشید. هسیه اغلب از صحبت های کوچک صرف نظر می کرد و از دوستان و آشنایان می پرسید: “برای رسیدن به حداکثر توان چه چیزی لازم است؟” برای پرش به گفتگوهای عمیق تر و گاهی اوقات تغییر دهنده زندگی.

در رهبری خود حضور داشته باشید

بودن در زمان حال – از طریق مدیتیشن و آگاهی بیشتر از هر لحظه – مفهوم جدیدی نیست، اما تونی هسیه گاهی اوقات در به کار بردن آن در زندگی کارآفرینی خود مشکل داشت. مانند بسیاری از متفکران خلاق کسب و کار، هسیه بی وقفه تکامل کسب و کار بزرگ بعدی را دنبال کرد: خرده فروشی آنلاین، ساخت یک شرکت سودآور با تمرکز بر شادی در محل کار، اجرای هولاکراسی برای دادن استقلال به کارگران.

اما او اغلب شکست‌های خود را نادیده می‌گرفت و به ضرر خود به سمت ایده بزرگ بعدی می‌رفت. هر روز به این فکر کنید که برای شرکت و زندگی خود ارزش قائل هستید، همانطور که در حال حاضر است. این چگونه شما را برای شکست بعدی یا حتی تغییرات طاقت فرسای زندگی در یک موفقیت بزرگ آماده می کند؟

مراقب راه حل های آسان سیلیکون ولی باشید

حسیه دائماً کتاب‌های خودسازی را می‌خواند – از روان‌شناسی پاپ گرفته تا نظریه‌هایی در مورد چگونگی سریع‌تر و بهتر کار کردن – و در تلاش برای بهبود خود به هک زیستی روی آورد. اما هسیه، مانند همه انسان ها، نمی توانست به یک فرمول تقلیل یابد، و مبارزه او با سلامت روان و اعتیاد در طول سال ها بدتر شد، زیرا فشارهای رهبری یک شرکت میلیارد دلاری افزایش یافت.

زندگی هسیه نشان می دهد که یک مدیر عامل می تواند چه تاثیر عمیقی بر اطرافیانش بگذارد. به عنوان رهبر، مهم است که از بالا رهبری کنید. به‌جای راه‌حل‌های آسان، روی اقداماتی تمرکز کنید که رضایت حرفه‌ای و شخصی شما را به همراه دارد، مانند تعهد، شجاعت یا وفاداری. هنگامی که همه چیز دشوار می شود، با استفاده از درمان های مبتنی بر شواهد، از متخصصان سلامت روان از بیرون کمک بگیرید. این وظیفه شماست که یک محل کار متفکر ایجاد کنید که گفتگوی باز و صادقانه درباره سلامت روان را تشویق کند.

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این کتاب جدید تونی هسیه بنیانگذار Zappos و نحوه انجام آن را بررسی می کند
زندگی کارکنان خود را معنادارتر کنیدمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ Inc. Magazine

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی