عمومی

این کارآفرین گفت که از شرکت Cozy به کارآفرین ریسک پذیر بهترین تصمیم برای او بود تندرستی

این کارآفرین گفت که از شرکت Cozy به
کارآفرین ریسک پذیر بهترین تصمیم برای او بود
تندرستی

کار کردن برای شخص دیگری اغلب با ثبات و امنیت همراه است. با این حال، کیت فلین به عنوان یک مشاور مدیریت، از خواسته اصلی خود دورتر می‌شد: زمان با خانواده و دوستان. او همچنین کار را ناکامل می دانست و اغلب ساعات طولانی را ثبت می کرد .

در سال ۲۰۱۷ او چند ساعتی به سمت جنوب دفتر خود در سانفرانسیسکو به مؤسسه Esalen، یک مرکز عقب نشینی در بیگ سور رانندگی کرد. ردوودها بر فراز او قرار داشتند و صخره های سر به فلک کشیده ساحل اقیانوس آرام مرهمی برای ذهن دیوانه او بود.

همچنین فلین برای اولین بار چیزی را شنید که برای یک زندگی شادتر و آرام تر نیاز داشت. . در پایان یک کلاس یوگا و مدیتیشن هدایت‌شده، مربی از شرکت‌کنندگان خواست تا انتهای پل راه بروند، به آبشار خیره شوند و هر چیزی که به شما کمک نمی‌کند را بیرون بیاورند. برای فلین، این کار بود. پس از آن، او کار خود را در سانفرانسیسکو رها کرد، به سانتا باربارا نقل مکان کرد و یک کارآفرین تصادفی شد و Sun & را راه اندازی کرد. Swell Foods، مجموعه ای از میان وعده های سالم و ارگانیک.

فلین می‌گوید: «این واقعاً معمول است که از تجربه‌ای مانند آن [عقب‌نشینی] بیرون بیایم و تقویت شویم، اما ماشه را نکشیم». هرگز فکر نمی‌کردم یک بنیان‌گذار یا کارآفرین باشم. من خودم را باور نداشتم. ثبات یک شغل شرکتی را دوست داشتم. هرگز فکر نمی‌کردم دنیای شرکت‌ها را ترک کنم.»

فارغ‌التحصیل مدرسه بازرگانی هاروارد علیرغم سال‌ها تجربه کمک به فروشگاه‌های مواد غذایی و خرده‌فروشان در راهبردهای مصرف‌کننده‌شان، هرگز به مدیریت شرکت خود فکر نکرد. اما در تلاش اخیر برای تغذیه سالم‌تر، متوجه سوراخ عمیقی در بازار شد.

او می‌گوید: «من از رژیم غذایی کامل و گیاهی استفاده می‌کردم و یافتن تنقلات غیرممکن بود. “من در حال آزمایش ساختن محصولات خودم در خانه بودم و فکر کردم، عزیز، اینها باید به بازار بروند.”

اگر او شرکتی را راه‌اندازی کند که بر تنقلات سالم و ارگانیک و مواد اصلی آشپزی متمرکز است، چه می‌شود؟

Sun & Swell Foods در سال ۲۰۱۷ با لقمه خرما و بادام هندی عرضه شد. در سال ۲۰۲۰ این خط گسترش یافت و شامل مواد اصلی انبارداری، چیزهایی مانند کینوا، جو دوسر، برنج قهوه‌ای، ادویه‌ها و چاشنی‌ها، و قهوه و چای شد. اکثر محصولات – مانند هلو، انجیر و گلابی خشک – از مزارع خانوادگی می آیند.

فلین می‌گوید: «هدف ما این است که به شما این امکان را بدهیم که انبار خود را با غذاهای سالم تهیه کنید. آنها به صورت ملی در استودیوهای تناسب اندام، کافی شاپ ها و فروشگاه های Whole Foods Market توزیع می شوند.

دو سال پیش، فلین ماموریت Sun & Swell Foods را فراتر از تغذیه سالم عمیق تر کرد. در مورد رفتار عاشقانه با کره زمین چطور؟ افزودن بسته‌بندی یک‌بار مصرف به محل‌های دفن زباله با این کار سازگار نبود. او ابتدا بسته‌بندی قابل کمپوست را به عنوان یک صنعت معرفی کرد. در بازار شکست خورد. هر چه کیسه‌ها طولانی‌تر در قفسه‌ها قرار می‌گرفتند، بیشتر چروک می‌شدند و رنگ آنها محو می‌شد، که باعث می‌شد برای خریداران بالقوه جذابیت نداشته باشند.

او می‌گوید: «به‌عنوان مصرف‌کننده، آموزش‌دیده نیستیم که به دنبال آن باشیم و بدانیم که دوستدار محیط‌زیست است». اکنون بسته‌بندی‌های قابل کمپوست فقط از طریق سفارش‌های آنلاین Sun & Swell فروخته می‌شوند، زیرا زمان کمتری برای رسیدن به دست مصرف‌کننده می‌برد.

مشتریان همچنین می‌توانند پستی برگشتی را به قیمت ۱۰ دلار خریداری کنند که کاملاً قابل کمپوست است. این کیسه ها با نگه داشتن حداکثر ۴۰ کیسه و محصور در برچسب بازگشت پیش پرداخت، می توانند برای کمپوست سازی مناسب به شرکت بازگردانده شوند.

در ماه فوریه، Sun & Swell به‌روزرسانی نام تجاری خود را راه‌اندازی کرد، از جمله یک وب‌سایت جدید. در طول رشد شرکت، برای فلین مهم بود که برندی با اصالت داخلی بسازد. او به پاتاگونیا به‌عنوان نمونه‌ای از یک شرکت دوستدار محیط‌زیست اشاره می‌کند: “آنها از آن منحرف نمی‌شوند و به آن پایبند هستند.”

استفاده از نوار و جعبه‌های کمپوست‌پذیر برای بسته‌بندی سفارش‌ها و انتخاب حمل و نقل بدون کربن به بستن حلقه کمک می‌کند. Sun & Swell Foods همچنین یک شرکت معتبر B-Corp است که حداقل تأثیر زیست محیطی آن را نشان می دهد.

شوهر فلین، برایان، فروش و عملیات را انجام می‌دهد (پس از کار با استارت‌آپ‌های دره سیلیکون و شرکت‌های فناوری) در حالی که او به آنچه که بهترین می‌داند پایبند است: برندسازی و بازاریابی.

فلین در مورد تقسیم‌بندی دقیق نقش‌ها می‌گوید: «این جایی است که ما به طور طبیعی به آن گرایش داریم. “ما همچنین به خوبی با هم همکاری می کنیم، اما باید روشن کنیم که در پایان روز این یکی از تصمیمات ماست.”

اگر چه اکنون زمان بیشتری با خانواده و دوستان امکان پذیر است و آخر هفته ها برای دو فرزند آنها، یک کودک نوپا و یک نوزاد تازه متولد شده است، فلین هنوز مشغول است. او می‌گوید: «صادقانه فکر می‌کنم به اندازه آخرین شغلم برای کسب‌وکار وقت صرف می‌کنم. “اما من کاری انجام می دهم که رضایت بخش باشد.”

این مقاله در اصل در شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس های علی بک و سان اند سول فودز.

6bfb1b444aa19983035c206f609dcfa1?s=100&d=mp&r=g - این کارآفرین گفت که از شرکت Cozy به
کارآفرین ریسک پذیر بهترین تصمیم برای او بود
تندرستی

هانسن یک نویسنده اهل ویسکانسین است که عاشق پنیر چدار کهنه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی