عمومی

این رازهای داخلی را برای راه اندازی موفقیت آمیز a استارت آپ

این رازهای داخلی را برای راه اندازی موفقیت آمیز a
استارت آپ

روزهای اولیه راه اندازی استارتاپ پر از سرگرمی است فرصت ها و چالش ها شما باید تصمیمات خلاقانه زیادی برای سرمایه گذاری جدید خود بگیرید. اما شما همچنین باید با عناصر عملی مانند نام‌گذاری و انتخاب ابزارهای بازاریابی مناسب مقابله کنید. خوشبختانه، اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین با این چالش ها آشنا هستند. نکات برتر آنها را برای استارت آپ ها در زیر دریافت کنید.

نحوه استفاده از Hubspot برای استارتاپ ها را بیاموزید

ابزارهای مختلفی برای کمک به رشد و شکوفایی استارت‌آپ‌ها وجود دارد. Hubspot یک پلت فرم کامل CRM را ارائه می دهد که می تواند چندین عملکرد را برای مشاغل جدید آسان تر کند. اگر تازه شروع کرده اید، این پست mvpGrow توسط Sarai Cross را بخوانید. برای یادگیری نحوه عملکرد Hubspot برای استارتاپ ها.

svg%3E - این رازهای داخلی را برای راه اندازی موفقیت آمیز a
استارت آپ

یک Hustle جانبی جدید را از خانه شروع کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

هستل های جانبی می توانند گزینه مناسبی برای شروع یک کار جدید باشند. ریسک. شما امنیت شغل فعلی خود را به دست می آورید، که مقداری زمان و پول برای شروع کسب و کار شما فراهم می کند. این پست Small Biz Tipster توسط Fd Shakil را به مدت پنج آسان بررسی کنید فشارهای جانبی برای شروع از خانه سپس به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می گویند.

نام ایده آل را برای محصول جدید خود انتخاب کنید

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر محصول هستید، شما نه تنها باید یک نام شرکت جدید ایجاد کنید، بلکه باید اولین محصولات خود را نیز نام ببرید. عوامل زیادی در نامگذاری موفق محصول دخیل هستند. مری کیامکو بینش‌های را در این پست Crowdspring به اشتراک می‌گذارد.

حفظ انگیزه راه اندازی در حالی که سخت کار می کنید

راه اندازی یک استارتاپ موفق نیاز به کار سخت دارد. و همچنین نیاز به انگیزه و الهام دائمی دارد. دریافت نکات در مورد چگونگی برای پرورش هر دوی این عوامل مهم در این پست استارت‌آپ حرفه‌ای‌ها توسط مارتی زویلینگ.

بهترین محصولات Dropshipping را برای فروش بیابید

Dropshipping می تواند یک مدل جذاب برای کارآفرینان استارت آپی باشد. شما می توانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید، بدون اینکه خودتان فرآیند تکمیل را مدیریت کنید. بنابراین بهترین محصولات برای فروش در این طاقچه چیست؟ Nicola Bleu گزینه های برتر در این پست Blogging Wizard را فهرست می کند.

<یک کسب و کار نویسندگی آزاد را از خانه شروع کنید

آزادی نوشتن یکی دیگر از گزینه های محبوب برای کارآفرینان جدید است. این مدل به شما این امکان را می دهد که با چندین شرکت به صورت قراردادی کار کنید، معمولاً در هنگام کار از خانه. درباره راه اندازی این نوع کسب و کار در این بیشتر بیاموزید پست ایوان توسط کاساندرا روزاس.

در نظر بگیرید کیوسک رستوران سلف سرویس

اگر علاقه مند به ورود به صنعت غذا هستید، کیوسک های سلف سرویس می توانند راحت تر و پرهزینه تر باشند. -موثر از رستوران ها بنابراین قبل از خرید در یکی از این مشاغل چه چیزهایی باید بدانید؟ ایال کاتز آن را در این

اندازه گیری و سئوی خود را بهبود بخشید

اگر می خواهید کسب و کار جدیدتان موفق شود، مشتریان بالقوه باید بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. یک استراتژی سئو قوی می تواند شما را به آنجا برساند. در این پست Serpstat، آماندا وینستد جزئیات چگونه سئو سایت خود را اندازه گیری و بهبود بخشید.

از رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی یک روش بازاریابی محبوب برای استارت‌آپ‌ها است، زیرا عمدتاً رایگان و یادگیری آن آسان است. با این حال، شما نیاز به یک برنامه دارید تا از تلاش خود نهایت استفاده را ببرید. در این پست BusinessLoad، جاسمین پوپ به اصول اولیه ایجاد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازد.

با نحوه ساخت شورت YouTube آشنا شوید

YouTube می تواند یک کانال بازاریابی موفق برای استارت آپ ها باشد. یا حتی می تواند یک جریان درآمد اولیه را فراهم کند. YouTube Shorts یکی از ویژگی های محبوبی است که بسیاری از سازندگان از آن استفاده می کنند. راهنمای مربوط به YouTube Shorts را در این پست توسط نیل شفر. از انجمن BizSugar دیدن کنید تا نظرات کارآفرینان دیگر را بخوانید.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را به برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شوید، لطفا نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی