عمومی

این تمرین ساده به شما کمک می کند تا شکست را تبدیل کنید موفقیت

این تمرین ساده به شما کمک می کند تا شکست را تبدیل کنید
موفقیت

اگر می‌خواهید کسب‌وکار یا حرفه‌تان به جای تمرکز بر موارد مثبت، موفقیت بزرگی باشد، باید به آن نیز نگاه کنید. از نزدیک در شکست های شما در واقع، شما باید آن شکست ها را بنویسید و یک “رزومه رد” ایجاد کنید. این توصیه از آمده است الی جوزف، Ph.D.، عضو هیئت علمی دانشگاه کلمبیا و کالج کوئینز و نویسنده رزومه رد کامل.

ایجاد رزومه رد آسان است، زیرا او در کتابش توضیح می دهد. همان سوالاتی را که در سنتی پاسخ می دهید از خود بپرسید. رزومه–اما برعکس. به‌جای اینکه بگویید از کجا فارغ‌التحصیل شده‌اید، مدارسی را که درخواست داده‌اید اما وارد نشده‌اید، یا آن‌هایی را که ترک کرده‌اید، یا دوره‌هایی را که شکست خورده‌اید فهرست کنید. به‌جای فهرست کردن مشاغلی که در آنها موفق بوده‌اید، شغل‌هایی را که از آنها اخراج شده‌اید توصیف کنید، پروژه هایی که خراب و سوختند و بزرگترین اشتباهاتی که مرتکب شدی. نتیجه یک سند مختصر، چند صفحه یا شاید فقط یک صفحه خواهد بود که حاوی رکوردی از بزرگترین شماست. ناامیدی ها و بزرگترین اشتباهاتی که مرتکب شده اید.

هدف از رزومه رد شدن چیست؟ جوزف توضیح می دهد: «بیشتر مردم دوست ندارند در مورد شکست های خود صحبت کنند و اینکه چه تعداد از سازمان ها آنها را رد کردند یا چه تعداد سرمایه گذار خطرپذیر پیشنهادات آنها را رد کردند. “پس این فقط یک شروع مکالمه است.” یعنی می تواند به شما کمک کند با خودتان مکالمه ای را شروع کنید. “برای اینکه بگویم، هی من این سند را دارم، و می توانم از این درس ها استفاده کنم.”

در اینجا چند راه برای رد وجود دارد. رزومه می تواند برای شما مفید باشد.

۱٫ این می تواند به شما کمک کند شکست های فعلی را به موفقیت های آینده تبدیل کنید.

“هنگامی که در حال ساختن یک کسب و کار هستید، می توانید بنویسید: من امروز در این کار شکست خوردم، و فعلاً تا حدی مضر بود، اما از اشتباهم درس گرفته‌ام.’ و همانطور که پیش می روید به اطراف نگاه کنید.” او می گوید با این رویکرد، رزومه رد شدن می تواند به یک ابزار انگیزشی قدرتمند تبدیل شود، زیرا اگر به شکست خود نگاه کنید، ممکن است بتوانید اشتباهاتی را ببینید که شما را به آنجا رسانده است. و می توانید انتخاب کنید که در آینده این اشتباهات را مرتکب نشوید.

۲٫ جوزف می‌گوید، این می‌تواند به شما اجازه دهد ببینید چقدر پیشرفت کرده‌اید.

هر زمانی زمان خوبی برای ایجاد یک رزومه رد شدن است. اما اگر دچار شکست ناامید کننده ای شده اید، انجام آن بسیار مفید است. “این چیزی است که کمی نیش می‌زند، و می‌دانید، این چیزی است که باید روی آن چنگ بزنیم و روی آن تمرکز کنیم. بنابراین می‌توانیم آن زمانی را که از یک شکست خاص احساس ناراحتی کرده‌ایم، اما دوباره برگشته‌ایم نشانه‌گذاری کنیم.”

نظر او باعث می شود به تلاش خود در دهه ها پیش برای کار به عنوان گزارشگر تجاری برای یک روزنامه روزانه فکر کنم، تنها شغلی که از آن کار می کنم. تا به حال اخراج شده اند من از این کار متنفر بودم و در واقع از ترک آن خوشحال شدم، اما احساس می کردم که یک شکست بزرگ است. با نگاهی به گذشته، می توانم متوجه شوم که این کار برای من کاملاً اشتباه بود و چگونه از دست دادن آن شغل از بسیاری جهات یک شانس بسیار خوب بود.

۳٫ این به شما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنید.

“مردم همیشه داستان بازگشت را دوست دارند.” او می‌گوید ممکن است ترجیح دهید روی موفقیت‌های خود تمرکز کنید، اما در واقع، تقریباً مطمئناً داستان بازگشت خود و سابقه شکست خود را قبل از موفقیت دارید. “و مردم همیشه این را دوست دارند. آنها افراد ضعیف را دوست دارند.”

به همین دلیل است که او می گوید، اگر بخشی از زندگی خود را به اشتراک بگذارید. داستان رد رزومه در رسانه های اجتماعی، احتمالاً توجه زیادی را به خود جلب می کند. او می گوید: «این یک ابزار بازاریابی خوب است. “افرادی که درگیر سخنرانی و سخنرانی های کلیدی هستند، تمایل دارند که مخاطب را از طریق تلاش های شخصی خود و نحوه غلبه بر شکست به درون خود بکشانند.” او گفت که رزومه رد شدن می تواند به شما کمک کند آن اطلاعات را سازماندهی کنید تا بتوانید به دیگران کمک کنید از تجربیات شما بیاموزند.

در حال افزایش است. مخاطبان خوانندگان Inc.com که یک متن روزانه از من با یک خرده چالش یا نکته مراقبتی یا انگیزشی دریافت می کنند. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوتنامه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرین یا رهبر کسب و کار هستند و بسیاری به من گفته اند که چقدر ویرانگر است. شکست‌ها به آنها کمک کرده است تا موفقیت‌های بزرگ‌تر و معنادارتری داشته باشند. دیدن شکست‌هایتان به‌عنوان چیزی که باید در رزومه‌ای رد شده به‌خوبی تجلیل شود، می‌تواند شروعی عالی باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی