عمومی

این تاخیر در افزایش هزینه همه گیر می تواند کسب و کار شما را غرق کند اگر به درستی مدیریت نشود

این تاخیر در افزایش هزینه همه گیر می تواند کسب و کار شما را غرق کند
اگر به درستی مدیریت نشود

قوانین  عرضه و تقاضا تبعیض قائل نشوند، و املاک تجاری در کمبود است. فضای کمی که در دسترس است اغلب قبل از اینکه بسیاری از آن مطلع شوند، اجاره داده می شود، حتی گاهی اوقات حتی قبل از شکسته شدن زمین در ساخت و ساز جدید. با چنین جای خالی محدود، اجاره بهای انبارها با افزایش تاریخی افزایش یافته است که اجاره‌کنندگان را مجبور می‌کند برای ادامه کار، هزینه‌های مشتری را افزایش دهند.

به آن هدف بحران زنجیره تامین، که شرایط بازار را بیشتر تحت فشار قرار می‌دهد و شرکت‌ها را ملزم می‌کند که موجودی بیشتری را در اختیار داشته باشند، بنابراین به انبارهای بیشتری نیاز دارند. این یک ترکیب پیچیده است. اگر در دو سال گذشته فضای انباری را به دست آورده اید، این خبری نیست، اما ممکن است برای دیگران شوکه کننده باشد. به عنوان برندی که به دنبال فضای جدید یا بیشتر است، در اینجا راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد.

منتظر دریافت هزینه‌های جدید نباشید.

با شریک انبار خود صحبت کنید تا متوجه شوید که اجاره های شما به کجا می رسد و بفهمید که چگونه با استفاده از روش هایی که برای مشتریان قابل هضم است شروع به افزایش قیمت کنید. به عنوان مثال، برای آنها ارزش بیافزایید به روش هایی که به حاشیه سود شما لطمه ای وارد نمی کند، مانند ایجاد بسته های محصول با موجودی آهسته یا غیر متحرک. این یک برد-برد کامل است زیرا مشتریان شما ارزشی را در قالب کالاها و تجربه دریافت می‌کنند، و شما می‌توانید اقلامی را که در غیر این صورت باید برای ذخیره یا انحلال پرداخت کنید، جابه‌جا کنید.

<. div class="standardText" readability="34">

گزینه دیگر این است که قیمت‌ها را فقط بر روی برخی اقلام افزایش دهید – به‌ویژه محصولاتی که به سرعت در حال حرکت هستند و بخش بزرگی از فروش را تشکیل می‌دهند. این امر پتانسیل درهم ریختن پرهای مشتریان را به حداقل می رساند و در عین حال پتانسیل درآمد اضافی را به حداکثر می رساند.

یا، به جای افزایش قیمت محصول، شروع به افزایش قیمت کنید. هزینه ای که هزینه های فزاینده را پوشش می دهد. از این فرصت برای شفاف سازی با مشتریان استفاده کنید، زیرا این چیزی است که آنها واقعاً برای آنها ارزش قائل هستند. با توضیح اینکه چرا هزینه ها افزایش یافته است، به آنها اطلاعات و احترام می گذارید، و راه را برای هضم و پذیرش آسان تر این تغییر برای آنها هموار می کنید، نه اینکه احساس فریب خوردن یا کور شدن با هر هزینه ای افزایش یابد.

از شر موجودی ضعیف خلاص شوید.

چیزهای کمی برای موفقیت یک کسب و کار خرده فروشی مضرتر از کندی هستند. یا موجودی غیر متحرک هر چه موجودی طولانی‌تر باشد، گران‌تر می‌شود و خطر قدیمی شدن آن بیشتر می‌شود.

به طور کلی – بدون در نظر گرفتن دسته‌های خرده فروشی خاص – SKUهایی که بیش از ۹۰ روز جابجا نشده‌اند، مرده‌اند. وزن. این سهام به یک هزینه گزاف تبدیل می‌شود، زیرا سرمایه‌ای را که می‌توانید در مسیرهای مولدتر سرمایه‌گذاری کنید و در عین حال فضای انبار گران‌تر را اشغال کنید، به هم متصل می‌کند.

درک پایگاه مشتری شما کلید باز کردن بهترین راه ها برای تخلیه این باقیمانده ها است. از داده‌های تاریخی مشتری برای طراحی و ترویج تخفیف‌های هدفمند، بسته‌بندی و معاملات متقابل برای حرکت دادن کارها استفاده کنید. همچنین اضافه کردن اقلام با ارزش کمتر را به عنوان هدیه با خرید در نظر بگیرید. اگر این احتمال وجود دارد که به هر حال حرکت نکند، از وفاداری و حفظی که از بهبود تجربه مشتریان خود به دست خواهید آورد، ارزش بیشتری کسب خواهید کرد.

JIT را به کار بگیرید.

Just-in-time (JIT) یک سیستم مدیریت موجودی است که موجودی را به حداقل می رساند و کارایی را افزایش می دهد. عالی به نظر می رسد، درست است؟ این است، اما تنها در ارتباط با پیش بینی تقاضای بسیار دقیق موفق می شود. این کار با هماهنگ کردن خرید و تحویل محصول با فعالیت فروش پیش‌بینی‌شده، کاهش هزینه‌های اضافی ذخیره‌سازی و هزینه‌های موجودی غیرضروری کار می‌کند.

نقاط منفی این سیستم البته، این است که در صورت بروز هرگونه اختلال در زنجیره تامین، خطر کمبود عرضه را دارید. اما در کنار آن، با یک سیستم JIT، فرآیندی را راه‌اندازی می‌کنید که از طریق آن انبار شما فقط کالاها را بر اساس نیاز برای فرآیند تولید دریافت می‌کند. به این ترتیب، از هزینه‌های اضافی ذخیره‌سازی جلوگیری می‌کنید.

راهنمای انبار را دنبال کنید.

به سیستم‌ها و فرآیندهایی پایبند باشید که شریک انبارتان برای به حداکثر رساندن برداشت، بسته‌بندی و ارسال سفارش‌های شما به مشتریان، بهبود کارایی کلی برای اطمینان از دریافت و کنار گذاشتن محصولات دریافتی در سریع‌ترین زمان ممکن. اگرچه نیروی کار گران است، اما به همان میزان فضای تجاری افزایش نمی‌یابد.

با متغیرهای زیادی که در اتفاقی که می‌افتد نقش دارند. در اقتصاد، ماهیت فضای تجاری متزلزل است. برای جبران هزینه‌ها، تا حد امکان در سایر زمینه‌های عملیاتی کارآمد باشید و با شریک انبار خود برای حفظ دید بالا -و همچنین سخاوت متقابل–همزمان با تکامل شرایط کار کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی