عمومی

این بنیانگذار فقط به یک فارغ التحصیل کل LLC هدیه داد کلاس

این بنیانگذار فقط به یک فارغ التحصیل کل LLC هدیه داد
کلاس

چگونه الهام بخش دسته ای فارغ التحصیلان دانشگاه برای راه اندازی کسب و کار خود؟ یکی از کارآفرینان آتلانتا معتقد است که دسترسی آنها به شرکت‌های LLC خودشان شرط خوبی است.

در ۱۴ مه، پینکی کول، بنیانگذار رستوران پررونق زنجیره ای گیاهخواران شلخته، اعلام کرد که به هر یک از ۸۰۰ فارغ‌التحصیل از دانشگاه کلارک آتلانتا، تحصیلات دانشگاهی‌اش، توانایی ثبت شرکت با مسئولیت محدود را با همکاری Varo Bank، یک بانک کاملا دیجیتالی، می‌دهد. هزینه تشکیل پرونده LLC بر اساس ایالت متفاوت است. در گرجستان ۱۰۰ دلار است. به طور متوسط، هزینه آن تقریباً ۵۰ تا ۲۵۰ دلار است.

“هر فارغ‌التحصیل از این مخاطبان، این ورزشگاه را به عنوان صاحب کسب‌وکار ترک خواهند کرد. او در مراسم آغاز به کار این مدرسه در روز شنبه گفت. “من برنامه ای نداشتم، اما می خواهم مطمئن شوم که شما برنامه ای دارید.” کول در سال ۲۰۰۹ از دانشگاه تحقیقاتی تاریخی سیاه پوست با گرایش مطالعات ارتباطات جمعی و رسانه فارغ التحصیل شد.

در حالی که اکنون ۳۴ سال است. کول به Inc. در یک مصاحبه اخیر که او ابتدا یک انسان دوست است. او بنیاد پینکی کول را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد تا از رنگین پوستان جامعه خود در آتلانتا حمایت کند. وقتی ریشارد بروکس در ژوئن ۲۰۲۰ در پارکینگ وندی به قتل رسید، بنیاد او بیمه عمر خانواده و یک ماشین کاملاً جدید را ارائه کرد. همچنین برای کمک به حمایت از آن‌ها در طول همه‌گیری، کرایه‌های کسب‌وکارهای محلی در آن منطقه را پرداخت کرد، و سازمان بشردوستانه برای سیاه‌پوستانی که ۳۰۰۰۰ دلار یا کمتر درآمد داشتند، بیمه‌نامه‌های بیمه عمر خریداری کرد.

فارغ التحصیلانی که او را با پیشنهاد وی برای تامین مالی یک LLC قبول می کنند، بسته به نوع LLC که تشکیل می دهند، ممکن است با عواقب مالیاتی روبرو شوند. برای مالکیت انحصاری یا LLC تک عضوی، در صورتی که کسب‌وکاری در یک سال تقویمی هیچ درآمدی ایجاد نکرده باشد، ثبت جدول C ضروری نیست. با این حال، برای سایر انواع LLC از جمله مشارکت، بازگشت سالانه مورد نیاز است، حتی اگر یک کسب و کار درآمد ایجاد نکند. صاحبان LLC می‌توانند برخی از هزینه‌های راه‌اندازی، مانند هزینه‌های وکالت، تحقیقات بازار، فضای اداری، تجهیزات، خدمات اینترنتی و موارد دیگر را حذف کنند، بنابراین هدیه LLC ممکن است ارزش برچسب قیمتی برای جوانان جاه‌طلبی را داشته باشد که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستند. . و همانطور که کول خاطرنشان کرد، این ممکن است تنها فشاری باشد که آنها برای کمک به آنها برای بلند شدن از زمین نیاز دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی