عمومی

این برند مراقبت از پوست از خریداران می خواهد که کمتر مصرف کنند — و آنها در حال خرید آن هستند

این برند مراقبت از پوست از خریداران می خواهد که کمتر مصرف کنند — و
آنها در حال خرید آن هستند

صنعت جهانی مراقبت از پوست به سرعت در حال رشد است و تخمین زده می شود که اندازه تقریباً دو برابر شده و تا سال ۲۰۲۸ به ۲۱۳٫۳ میلیارد دلار می رسد. اما بنیانگذاران Dieux، یک برند مراقبت از پوست مستقر در نیویورک، از مصرف کنندگان می خواهند که کمتر خرید کنند.

این ممکن است برای یک برند مراقبت از پوست برای ایجاد زمانی که اهداف تجاری باید برآورده شوند، اما این برند به پیشبرد این شرکت مخرب کمک کرده است. مدیرعامل شارلوت پالرمینو، ۳۵ ساله می گوید – حتی اگر پیام گیج کننده به نظر برسد. او می‌گوید: «مردم قطعاً در ابتدا [برند] را زیر سؤال بردند. “اما اثبات مفهوم ما در واقع ثابت شد، و ما توانستیم استخدام کنیم، خط تولید خود را ایجاد کنیم، و پول جمع آوری کنیم.”

Dieux در اواخر سال ۲۰۲۰ پس از آن که یکی از بنیانگذاران Palermino، جویس د لموس، ۳۹ ساله، و Marta Freedman، ۳۲ ساله، یک دور کوچک دوستانه و خانوادگی را پیش از راه اندازی تشکیل دادند، راه اندازی شد. در اوایل سال جاری، این برند یک دور اولیه را با شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Redo Ventures و True Beauty Ventures در شهر نیویورک تکمیل کرد و قصد داشت به زودی سری A را تولید کند، اگرچه از اشتراک‌گذاری میزان درآمد خودداری کرد. این شرکت در حال حاضر شش کارمند تمام وقت دارد.

در حالی که خرید کمتر بخشی از اخلاق برند است – نکته ای در وب سایت Dieux می‌خواند: “اگر ما بتوانیم محصولی بسازیم که شما را به خرید یا استفاده کمتر وادار کند، آن را خواهیم ساخت” – اهداف آن چندان ساده نیست. Dieux می خواهد مشتریان کمتر با پایداری مصرف کنند. به عنوان یک هدف، که همانطور که پالرمینو اشاره می کند، موضوعی بسیار پیچیده تر از آنچه رقبا پیشنهاد می کنند است.

” در مورد پایداری باید به دو چیز فکر کرد.” “اولین مورد کاهش آسیب است — در نهایت، شما هرگز نباید محصولی را بخرید زیرا پایدار است. باید به این دلیل باشد که فکر می کنید برای شما مفید است. دومی عدم انتشار اطلاعات نادرست.” پالرمینو می‌گوید اطلاعات نادرست می‌تواند در صنعت زیبایی بیداد کند و به عنوان مثال به برندهایی اشاره می‌کند که نشان می‌دهند محصولاتشان پایدار هستند زیرا فقط از مواد گیاهی استفاده می‌کنند – در حالی که در واقعیت، کشاورزی از طریق حمل و نقل دقیق به تخریب محیط‌زیست کمک می‌کند. و فرآیندهای پردازش، رواناب آفت کش ها، از جمله پیامدهای بالقوه دیگر.

“ما واقعاً به جای خرید اعتبار کربن یا کاشت درخت، تحقیقات خود را در مورد اینکه چه چیزی کمترین آسیب را به همراه خواهد داشت، انجام می دهیم. پالرمینو می گوید. “وقتی یک برند یک راه حل واقعا ساده ارائه می دهد، همیشه سوالات بیشتری برای پرسیدن وجود دارد.”

این سوالات چیزی است که تیم Dieux زمان کافی برای در نظر گرفتن طول می کشد. اولین محصول این برند، چسب‌های چشمی سیلیکونی قابل استفاده مجدد که نام برند روی آن حک شده است، یک مزیت مستقیم به مشتریان ارائه می‌دهد: یک بار آن‌ها را بخرید، از آن‌ها برای کمک به جذب بهتر سرم یا مرطوب‌کننده انتخابی‌تان استفاده کنید، و جایگزین‌های یکبار مصرف را فراموش کنید. این کمک کرد که تیم این پچ ها را با در نظر گرفتن قابلیت اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی طراحی کند. بنابراین، «ماسک برای همیشه چشم» Dieux به افزایش آگاهی از برند کمک کرد زیرا د لموس، رئیس محصول Dieux، روی آزمایش‌های بالینی اولین فرمول‌بندی محصول این برند کار کرد: Deliverance، سرمی که در می ۲۰۲۱ عرضه شد، و Instant Angel، مرطوب‌کننده‌ای منتشر شده در فوریه ۲۰۲۲٫ در پاییز، Dieux فرمول سوم خود، ژل چشم، را علاوه بر ارائه گزینه های اندازه های جدید برای Instant Angel عرضه خواهد کرد.

از آنجایی که د لموس، یک شیمی‌دان آرایشی با ۱۰ سال تجربه در صنعت زیبایی، برای بررسی بالینی فرمول‌های دیوکس زمان می‌برد، پالرمینو (که برای همکاری بهتر با د لموس یک متخصص زیبایی‌شناس مجاز شد) به دنبال فرصت‌هایی برای تبدیل شدن به کسب‌وکار است. پایدارتر، شفاف تر و کارآمدتر باشد. به عنوان مثال، این تصمیم به تصمیم بسته بندی Instant Angel در یک لوله آلومینیومی به راحتی قابل بازیافت که با یک کلید فشاری فلزی قابل استفاده مجدد ارائه می شود، منجر شد که به کاربران کمک می کند تا آخرین قطره محصول را از ظرف آن استخراج کنند – در نتیجه، آنها می توانند خرید کنند. کمتر.

این فلسفه همچنین منجر به شفافیت قیمت در وب سایت Dieux، که دلار به دلار تجزیه می شود، هزینه فرمولاسیون، آزمایش بسته بندی، پردازش پرداخت، و حمل و نقل، به علاوه هزینه نشانه گذاری. این برند همچنین به طور منظم به سازمان‌های خیریه، از جمله سازمان بسیج رأی‌دهندگان «جنگ عادلانه» استیسی آبرامز، علاوه بر اهدای کمک‌های مستمر از طریق مشارکت محصول، کمک مالی می‌کند. از آنجایی که سرم Dieux حاوی کانابینوئید است، ۱ دلار از هر خرید به ائتلاف فلورت، یک گروه ضد نژادپرستانه از کسب و کارهای کوچک در فضای شاهدانه، که از اقدامات مبتنی بر عدالت حمایت می‌کند، می‌پردازد – تصمیمی که با توجه به نفوذ زیاد جنگ علیه مواد مخدر در جوامع گرفته شده است. پالرمینو می گوید از رنگ. پس از اینکه دادگاه عالی در تصمیم سازمان بهداشت زنان دابز علیه جکسون، رو علیه وید را لغو کرد، Dieux  نیز اعلام کرد که از هر خرید Instant Angel 1 دلار به سازمان های عدالت باروری اهدا می کند.

شفافیت این درجه به راحتی می تواند منجر به اضافه بار اطلاعات شود — اما قصد پالرمینو اطلاع رسانی است نه غرق در اطلاعات. در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی Dieux، این برند مرتباً اطلاعات مراقبت از پوست، توصیه‌های کاربران، و قبل و بعد را به اشتراک می‌گذارد. پالرمینو در پلتفرم‌های خودش (که مخاطبانش حتی بیشتر از برندش هستند، با ۲۵۱ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و ۳۵۴.۲ هزار نفر در TikTok) مرتباً تخصص مراقبت از پوست خود را به اشتراک می‌گذارند که به جلب علاقه به Dieux کمک کرده است. او می‌گوید همه چیز در مورد یافتن مشتریان در جایی است که هستند، که به این معنا نیست که فقط خریدارانی را که قصد پیدا کردن یک برند مراقبت از پوست پایدار را دارند، هدف قرار دهید.

یکی از یکی از Dieux تماشای TikToks روی کلید فشاری که با Instant Angel به صورت رایگان ارائه می‌شود و مزایا و معایب بسته‌بندی آلومینیومی تمرکز می‌کند. پالرمینو می‌گوید: «این چیزی است که یک فرد تصادفی که علاقه‌ای به مراقبت از پوست ندارد، ممکن است به آن دچار شود، زیرا این موضوع در مورد بسته‌بندی است. “اینگونه است که ما به یک دسته از افراد مختلف می رسیم، زیرا در پایان روز، من مراقبت از پوست را یک کار اساسی می بینم که همه باید انجام دهند، مانند مسواک زدن دندان های خود.”

اما موارد زیادی برای ساده کردن مراقبت از پوست برای یک مصرف کننده انجام می شود – به خصوص زمانی که می خواهید وضعیت موجود صنعت را به چالش بکشید. در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران در زمان عرضه اولیه به Dieux اعتقاد چندانی نداشتند، پالرمینو می‌گوید که سرمایه‌گذاران فعلی شرکت کاملاً با مأموریت آن همکاری می‌کنند و مشتریان، به‌ویژه ۱۳۰۰۰۰ مشترک ایمیل این برند، به نظر می‌رسد درگیر هستند. Dieux از تقسیم درآمد خودداری کرد، اما رشد سالانه ۴۳۰ درصدی را گزارش کرد.

افزایش این تعامل و حتی بیشتر شدن آن. مشتریانی که در هیئت مدیره با نام تجاری تاثیر محور حضور دارند، چالش جدیدی را ارائه خواهند کرد. اما همه مشتریان مجبور نیستند با هدف انجام کارهای خوب به سمت برند بیایند. اگر آنها فقط چیزی را بخواهند که برای پوستشان کار کند، خوب است.

“شما می توانید تمام این ماموریت ها و چشم اندازها را داشته باشید. پالرمینو می‌گوید که چگونه می‌خواهید تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشید و این عالی است، اما اگر محصول مؤثری ندارید، می‌توانید به جای آن یک صندوق راه‌اندازی کنید.» به همین دلیل مهم است که محصولات ما واقعاً کار کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی