عمومی

اینها بهترین کنسرت های فریلنسری در سال 2022 هستند

اینها بهترین کنسرت های فریلنسری در سال ۲۰۲۲ هستند

در نوامبر ۲۰۲۱، رکورد ۴٫۵ میلیون کارگر آمریکایی شغل خود را ترک کردند، بخشی از روندی که به استعفای بزرگ معروف شده است.

بسیاری از کارگران ترک شغل به مشاغل آزاد روی می آورند. برخی کار خوداشتغالی را برای تکمیل درآمد انتخاب می‌کنند، برخی دیگر به این دلیل که به آنها اجازه می‌دهد انعطاف‌پذیر کار کنند و علایق خود را با دستمزد بهتر دنبال کنند.

کارفرمایان باید مراقب تقاضای فزاینده برای انعطاف‌پذیر باشند، کار آزاد. اگر کارفرمایان کارگران گیگ را بپذیرند، همیشه باید به پیمانکاران آزاد نرخی منصفانه بپردازند، یک رابطه کاری محترمانه و حرفه ای داشته باشند و به ارائه بازخوردهای سازنده و حمایتی ادامه دهند.



بهترین کنسرت های مستقل در سال ۲۰۲۲

Remote، ارائه دهندگان حقوق و دستمزد جهانی، مالیات، منابع انسانی و راه حل های انطباق برای تیم های توزیع شده از راه دور، به آنچه که بهترین کنسرت های فریلنسری در حال حاضر برگزار می شوند.

بر اساس تجزیه و تحلیل ۲۳ شغل در بخش مراقبت‌های بهداشتی، فین‌تک، فناوری، بازاریابی و تبلیغات و تدارکات، Remote از بهترین مشاغل برای فریلنسرها در ایالات متحده،

نوشتن‌نویس آزاد

برترین شغل برای افراد خوداشتغال در ایالات متحده رونمایی کرد. ایالات متحده در حال حاضر یک کپی رایتر است. تحقیقات Remote نشان داد که ۴۹۵۰۰ جستجو ماهانه در گوگل در ایالات متحده برای نقش‌های کپی‌نویسی وجود دارد، و فرصت‌های زیادی برای کپی‌نویس‌های آزاد وجود دارد تا کار پیدا کنند. کپی رایترها در ایالات متحده به طور متوسط ​​تقریباً ۴۶ دلار در ساعت درآمد دارند.

برای کارفرمایان، استخدام یک کپی رایتر مستقل با استعداد برای ایجاد یک کپی جذاب و واضح می تواند به آنها در برتری بازاریابی نسبت به رقبا کمک کند.

درمانگر آزاد

دومین کنسرت برتر فریلنسری در سال ۲۰۲۲ یک درمانگر است. در ایالات متحده، هر ماه به طور متوسط ​​۳۶۸۰۰۰ جستجو برای درمانگر انجام می شود که میزان تقاضای این حرفه را تایید می کند. با حمایت از مشتریان برای ایجاد تغییرات مثبت و توسعه سلامت روانی بهتر، درمانگران آزاد معمولاً حدود ۴۴ دلار در ساعت در ایالات متحده درآمد دارند.

مدیر خلاق آزاد

تحقیق Remote نشان داد که مدیران خلاق مستقل هستند. سومین کار برتر در سال ۲۰۲۲٫ افرادی که به عنوان مدیران خلاق کار می کنند معمولاً حدود ۹۶ دلار در ساعت درآمد دارند و مسئول نظارت بر ایجاد دارایی ها و تیم های خلاق پیشرو هستند.

مدیر رسانه های اجتماعی آزاد

با ۳۳۰۰۰ جستجوی ماهانه در ایالات متحده، Remote مدیران رسانه های اجتماعی را به عنوان چهارمین کنسرت فریلنسری پردرآمد فهرست می کند. کسانی که از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برند مراقبت می‌کنند معمولاً حدود ۲۶ دلار در ساعت درآمد دارند.

دانشمند داده آزاد

پنجمین کنسرت برتر آزاد در سال ۲۰۲۲ یک دانشمند داده است که میانگین حقوق ساعتی دریافت می‌کند. ۴۵ دلار.

متخصصان روابط عمومی دیجیتال در جایگاه ششم فهرست Remote قرار گرفتند و پس از آن مهندسان نرم افزار، توزیع کنندگان، متخصصان امنیت شبکه و در رتبه دهم تحلیلگران مالی قرار گرفتند.

بهترین کشورها برای مترجمان آزاد. to Live and Work

Remote همچنین بهترین کشورها برای زندگی و کار را بر اساس میانگین سرعت پهنای باند، متوسط ​​حقوق مشاغل آزاد، رقابت پذیری بازار و نرخ تورم تجزیه و تحلیل کرد.

ایالات متحده آمریکا.

در رتبه اول برای فریلنسرها، ایالات متحده قرار دارد که یکی از سریعترین میانگین سرعت پهنای باند و دومین تعداد آگهی های شغلی فعال فریلنسر را در خود جای داده است. در ایالات متحده، متوسط ​​حقوق سالانه برای فریلنسر حدود ۳۵۰۰۰ دلار است.

آلمان

در رتبه دوم آلمان قرار دارد، جایی که تعداد آگهی‌های شغل آزاد فعال ۲۲۱۵۷ است. فریلنسرها متوسط ​​حقوق سالانه حدود ۴۳۰۰۰ دلار در آلمان دریافت می کنند.

سوئیس

سومین کشور برتر برای کار آزاد، سوئیس است، جایی که سرعت اینترنت پهن باند به طور متوسط ​​۲۲۹٫۹۶ مگابیت در ثانیه است. متوسط ​​حقوق فریلنسر در سوئیس تقریباً ۷۳۰۰۰ دلار در سال است.

در رتبه چهارم بریتانیا قرار دارد و پس از آن فرانسه، هلند، نیوزلند، لهستان، مجارستان و در رتبه دهم شیلی قرار دارند.

8ee8a256 426f 4f7c b67f f0ae6ac39cb8 Table 01+%281%29 - اینها بهترین کنسرت های فریلنسری در سال 2022 هستند

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی