عمومی

اینفلوئنسرها در هر پست چقدر درآمد دارند؟

اینفلوئنسرها در هر پست چقدر درآمد دارند؟

شاید شما یک کسب‌وکار کوچک هستید که به دنبال ایجاد آگاهی از نام تجاری با جذب یک تأثیرگذار برای پست کردن هستید. یا شاید شما خودتان یکی از این کارشناسان باشید که سعی می‌کنید بودجه اینفلوئنسر مارکتینگ خود را تعیین کنید.

در هر صورت، اهمیت قیمت‌گذاری اینفلوئنسر مارکتینگ را درک می‌کنید. مخصوصاً وقتی تعدادی اعدادی را که می‌خواهید در هر پست استفاده کنید جمع‌آوری می‌کنید.

این وبلاگ آنچه را که باید بدانید را پوشش می‌دهد و شامل ابزارهایی است که یک تأثیرگذار با آنها تبلیغ می‌کند.



هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ چقدر است؟

اینفلوئنسر مارکتینگ ارزان نیست زیرا نرخ اینفلوئنسر می تواند به چندین چیز بستگی داشته باشد. برای مثال، بیشتر اینفلوئنسرها دواین «راک» جانسون نیستند. او برای یک پست ۱٫۵ میلیون دلار هزینه می گیرد. این احتمال وجود دارد که این اعداد را برای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود خرج نکنید. اما شما باید آگاه باشید ارزش بازار جهانی ۱۳٫۸ میلیارد دلار است.

برای اطلاع از این نوع بازاریابی رسانه های اجتماعی، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۶ موردی که بر درآمد هر پست در کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر می گذارد

قیمت گذاری اینفلوئنسر مارکتینگ دارای بخش های متحرکی است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار نقش مهمی دارند و عوامل دیگری در میزان تصمیم گیری اینفلوئنسرها نقش دارند.

۱٫ ROI اینفلوئنسر مارکتینگ

به خاطر داشته باشید که مکانی که یک کمپین را میزبانی می کنید به اندازه تعداد فالوورهای شما مهم است. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف دارای نرخ‌های تعامل متفاوتی هستند.

یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خوب می‌تواند حاوی ویدیو باشد. اما جمع‌آوری دیدگاه‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد مشارکت ممکن است شامل تکرار دیدگاه‌های یک نفر باشد. در هر شبکه رسانه اجتماعی به ورودی بیشتری نیاز دارید.

۲٫ نانو اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها

تفاوت اصلی این دو دسته در تعداد فالوورها است. در بیشتر موارد، یک نانو اینفلوئنسر کمتر از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارد. میکرو اینفلوئنسر مرحله بعدی است و آنها می توانند تا ۲۰۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشند.

میکرو اینفلوئنسرهایی که به طور مداوم پست می کنند شانس بیشتری برای درخواست پول بیشتر دارند. تصاویر با کیفیت بالا در کانال های رسانه های اجتماعی نیز تفاوت ایجاد می کنند.

۳٫ ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر

پلتفرم‌های اجتماعی مختلفی برای کار کردن و ابزارهایی وجود دارد که تأثیرگذاران اینستاگرام و دیگران می‌توانند از آنها استفاده کنند، مانند گرین. آنها ابزارهایی مانند محتوای مارک دار را برای افزایش تعداد دنبال کنندگان شما ارائه می دهند.

۴٫ نوع محتوا

اگر می خواهید یکی از پردرآمدترین اینفلوئنسرها باشید، باید در مورد محتوای خود تصمیم بگیرید. محتوای نوشتاری، ویدیوها یا سایر پست‌ها تلاش و زمان متفاوتی را می‌طلبد.

۵٫ صنعت

صنعت بازاریابی اینفلوئنسر بزرگ است و اینفلوئنسرهای زیادی در هر گوشه ای وجود دارند. آن‌ها شامل بخش‌های سلامتی، مسافرت، مد و زیبایی می‌شوند تا فقط چند مورد را نام ببریم. اگر صنعتی را انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد، نرخ تعامل شما بالا می رود و می توانید هزینه بیشتری را دریافت کنید.

۶٫ تعامل

این یک عامل بزرگ در نرخ تأثیرگذار است. این که میانگین درآمد اینفلوئنسرها با تعداد فالوورها افزایش می یابد همیشه درست نیست. ارتباط با مخاطب هدف بزرگ در این نوع بازاریابی دیجیتال است. تعامل فالوور بسیار مهم است. این را با استفاده از لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و پست‌های مجدد اندازه‌گیری کنید.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسرهای YouTube

اینفلوئنسرهایی با کمتر از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده در هر پست چقدر درآمد دارند؟

نرخ اینفلوئنسرها متفاوت است. یک قانون ناگفته وجود دارد که به ازای هر هزار فالوور پس از یک آستانه مشخص، ۱۰ دلار دستمزد دریافت کنید. برای اطلاع از چیستی آن و در مورد مشارکت اینفلوئنسرها، ادامه مطلب را بخوانید. اینفلوئنسرهای نانو ۱۰ تا ۱۰۰ دلار برای پست های حمایت شده دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسرها چگونه درآمد کسب می کنند

اینفلوئنسرهای با ۱۰۰۰۰-۱۰۰۰۰۰ فالوور در هر پست چقدر درآمد دارند؟

در ابتدا، محبوب ترین مشارکت اینفلوئنسرها شامل پست های حمایت شده است. وقتی دنبال کنندگانی در این محدوده دارید، برندها پیام های مستقیم ارسال می کنند و موارد رایگان ارائه می دهند. مهم نیست که در کدام پلتفرم اجتماعی هستید. میکرو اینفلوئنسرها با ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور می توانند برای هر پست حدود ۸۸ دلار درآمد داشته باشند. یک اینفلوئنسر با ۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ فالوور می تواند برای یک پست ۲۰۰ دلار دریافت کند.

یک کمپین اینفلوئنسر می تواند انتظار داشته باشد که با رسیدن به آستانه ۱۰۰۰۰۰، به ازای هر هزار دنبال کننده، ۱۰ دلار درآمد داشته باشد.

چقدر انجام می دهد. اینفلوئنسرهایی با بیش از ۱۰۰۰۰۰ فالوور در هر پست ایجاد می‌کنند؟

وقتی تعداد فالوورهای اینفلوئنسر به ۱۰۰۰۰۰ برسد، در وسط گروه قرار می‌گیرند. هزینه‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برای جذب یکی از این افراد شروع به افزایش می‌کند.

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی که بیش از ۱۰۰۰۰۰ فالوور دارند می‌توانند برای یک پست ۵۰۰ دلار دریافت کنند. و این بستگی به پلتفرم رسانه اجتماعی دارد.

اینفلوئنسرهای با بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در هر پست چقدر سود می برند؟

اینفلوئنسرهای مگا بیشترین سود را دارند. این به طور متوسط ​​به بیش از ۱۵۰۰۰ دلار در ماه می رسد. بر اساس Influencer Marketing Hub که معادل ۲۵ هزار دلار و بالاتر در فیسبوک است.

برای اطلاع از اینکه یک اینفلوئنسر در سایر پلتفرم‌های اجتماعی محبوب چه حقوقی دریافت می‌کند، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درآمد یک اینفلوئنسر اینستاگرام در هر پست چقدر است؟

یک پست اینستاگرام سودمند است. برای اینفلوئنسرهای کلان بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای یک پست، که دلیل خوبی برای داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام است. دستمزد یک اینفلوئنسر اینستاگرام به ۱۰۰۰۰ دلار + برای اینفلوئنسرهای بزرگ اینستاگرام می رسد. پست های اینستاگرام برای نانو اینفلوئنسرها از ۱۰ دلار شروع می شود.

پردرآمدترین اینفلوئنسر اینستاگرام یک سلبریتی خواهد بود. اینفلوئنسرهای مورد نظر می توانند با استفاده از استوری های اینستاگرام شروع به ارسال پست کنند. به یاد داشته باشید که کاربران اینستاگرام از نظر تعامل بسیار زیاد هستند که آن را به یک کانال بازاریابی پرسود تبدیل می‌کند.

هزینه‌های بازاریابی تأثیرگذار در اینجا متفاوت است، به زیر مراجعه کنید. و فراموش نکنید که یک استوری اینستاگرام چقدر می‌تواند موثر باشد.

هزینه اینفلوئنسرها برای هر پست در TikTok چقدر است؟

اعداد این شبکه اجتماعی نیز از مرکز بازاریابی تأثیرگذار می‌آیند. کمترین قیمت اینفلوئنسر مارکتینگ در اینجا برای اینفلوئنسرهای نانو با قیمت ۵ دلار تا ۲۵ دلار برای هر پست است. با این حال، مگا اینفلوئنسرها ۲۵۰۰ دلار به بالا دریافت می کنند. و اگر می‌خواهید درآمد خود را حفظ کنید، از دستورالعمل‌های انجمن TikTok آگاه باشید.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر مارکتینگ هاب

اینفلوئنسرهای توییتر برای هر پست چقدر هزینه می گیرند؟

آیا توییتر مخاطب هدف شماست؟ مدل قیمت‌گذاری در اینجا به اینفلوئنسرها از ۲ دلار تا ۲۰۰۰ دلار به علاوه پرداخت می‌کند.

در اینجا کمی بیشتر است. نرخ پست اینفلوئنسر اسنپ چت ۱۰ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ دنبال کننده است.

در پلتفرم های اینفلوئنسر مارکتینگ ثبت نام کنید و از امروز شروع به کسب درآمد کنید

اینفلوئنسرهای خوب از ابزارهایی برای کمک به شروع کار استفاده می کنند. مانند یک آژانس یا پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار.

#PAID

این شرکت بازاریابی تأثیرگذار سنتی نیست. اینفلوئنسرهای بالقوه می‌توانند با پیشنهاد برای کمپین‌ها، از یک مخاطب هدف برای کسب‌وکارها درخواست دهند.

UpFluence

این یکی برای کسب و کارهای کوچک. برندها می توانند روابط را مدیریت کرده و با اهداف اینفلوئنسر مارکتینگ همگام شوند. این یکی مانند برخی از این پلتفرم‌های دیگر بر مشارکت‌های برند متمرکز است.

Aspire

این ابزار شامل ویژگی‌هایی مانند تقویت محتوای تأثیرگذار. با پلتفرم‌های اجتماعی مختلف مانند یک کانال YouTube و سایت‌های دیگر کار می‌کند.

ارجاع

یک تأثیرگذار تحت حمایت پست ها در اینجا به خوبی انجام می شوند. این ابزار بازاریابی با تمام پلتفرم‌های اصلی تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی ادغام می‌شود.

NeoReach

این ابزار یک پایگاه داده از اینفلوئنسرها توسط پلتفرم های ماینینگ ایجاد کرد. با شرکت های بزرگتر و داده های مربوط به انواع اینفلوئنسرهای کلان سروکار دارد. و اطلاعاتی از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز وجود دارد.

تصویر: Envato Elements


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی