عمومی

اینستاگرام از تغییرات بحث برانگیز خود عقب نشینی می کند. این یک یادآوری مهم این است که شکست دشمن شما نیست

اینستاگرام از تغییرات بحث برانگیز خود عقب نشینی می کند. این یک
یادآوری مهم این است که شکست دشمن شما نیست

برای دومین بار در یک هفته، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، به بحث و جدل پیرامون برخی از اخیر تغییرات در برنامه. این شرکت با بازخورد شدید در مورد تغییر آن به نمایش محتوای کاربران از خارج از گروه حساب هایی که آنها دنبال می کنند با استفاده از یک الگوریتم توصیه به روز شده. این امر همراه با فشار برای رقابت با TikTok با برجسته کردن Reels، ویژگی ویدیوی فرم کوتاه کپی اینستاگرام بود.

روز سه شنبه، موسری ویدیویی (البته در اینستاگرام) منتشر کرد و به تغییرات و انتقادات پرداخت. در آن، موسری تغییر اینستاگرام به ویدیو را دوچندان کرد:

باید صادق باشم، من معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدیو می شود… اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک می گذارند نگاه کنید، با گذشت زمان ویدیوهای بیشتری تغییر می کند. اگر به آنچه که مردم در اینستاگرام می پسندند و مصرف می کنند و مشاهده می کنند نگاه کنید، این نیز در طول زمان بیشتر و بیشتر از ویدیو تغییر می کند، حتی زمانی که شروع به تغییر هر چیزی می کنیم. بنابراین ما مجبور خواهیم بود در حالی که به پشتیبانی از عکس‌ها ادامه می‌دهیم، به این تغییر متمایل شویم.

موسری همچنین در مورد آن صحبت کرد. الگوریتم توصیه جدید، نشان می دهد که اینستاگرام این تغییر را ایجاد می کند تا به شما کمک کند چیزهای جدید و جالبی را در اینستاگرام کشف کنید که ممکن است حتی از وجود آنها ندانید.

این بخشی از یک تغییر گسترده تر در متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیس بوک است. طی تماس این شرکت در سه ماهه دوم، مدیرعامل مارک زاکربرگ گفت انتظار دارد درصد محتوایی که در نتیجه توصیه های خارج از نمودار اجتماعی شما در اینستاگرام می بینید همچنان افزایش یابد.

دلیل ساده است – فیسبوک و اینستاگرام هر دو از نظر توجه کاربران و دلارهای تبلیغاتی به TikTok شکست می‌خورند. و بنابراین، متا می گوید که فقط با روشی که مردم می خواهند از برنامه هایش استفاده کنند، سازگار است. توصیه‌ها و Reels – ویژگی ویدیویی به سبک TikTok این شرکت – را به‌عنوان کلید آینده خود می‌بیند.

شخصا، ادعای متا مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن Reels را در بهترین حالت کمی گمراه‌کننده می‌دانم.
“قرارها تعامل نیز به سرعت در حال رشد است،” زاکربرگ در روز چهارشنبه گفت.” من سه ماهه گذشته به اشتراک گذاشتم که Reels در حال حاضر ۲۰٪ از زمانی را که مردم در اینستاگرام می گذرانند تشکیل می داده است. در این سه ماه، ما شاهد افزایش بیش از ۳۰٪ بودیم. در زمانی که مردم در فیس‌بوک و اینستاگرام با Reels ارتباط برقرار کردند.”

یعنی من مطمئن هستم که این استفاده درست است. در فیسبوک و اینستاگرام ۳۰ درصد افزایش یافته است. این برجسته ترین چیزی است که هنگام باز کردن هر یک از برنامه ها مشاهده می کنید. حتی موسری هم به این موضوع اعتراف کرد. او گفت: «ما برنامه را طراحی می‌کنیم و این بدان معناست که می‌توانیم بر نحوه استفاده از برنامه تأثیر بگذاریم.

الان، با این حال، موسری همه چیز را پشت سر می گذارد – حداقل فعلا. او به کیسی نیوتاون در مصاحبه ای برای Platformer. “بنابراین من فکر می کنم که باید یک گام بزرگ به عقب برداریم، دوباره جمع شویم و بفهمیم که چگونه می خواهیم به جلو برویم.”

“خوشحالم که ریسک کردیم–اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، موسری گفت: به اندازه کافی بزرگ یا به اندازه کافی جسور فکر نمی کنم.

در مورد تلاش اینستاگرام برای کپی برداری از TikTok چیزهای زیادی می توانید بگویید، اما باید به موسری اعتبار بدهید – او درست می گوید. هیچ کس نمی خواهد شکست بخورد، اما حقیقت این است که اگر هرگز شکست نخورید، برای هر چیزی که مهم است به اندازه کافی تلاش نمی کنید.

و، شما باید کارهای مهمی را انجام دهید. شما باید چیزهای جدیدی را امتحان کنید که ممکن است شکست بخورند.

گاهی اوقات کار می کند. وقتی این اتفاق بیفتد، همه خوشحال خواهند شد و به عنوان یک موفقیت بزرگ دیده خواهید شد. با این حال، گاهی اوقات کار نمی کند. گاهی اوقات چیزهایی را امتحان می کنید و شکست می خورید. اشتباه نکنید، هر چقدر هم که دردناک باشد، شکست دشمن شما نیست.

به هر حال، این فقط برای اینستاگرام صادق نیست. این برای هر کسب و کاری صادق است. من تقریباً با هیچ یک از تغییراتی که اینستاگرام ایجاد می کند موافق نیستم، اما به موسری و شرکت اعتباری برای تلاش، شکست و داشتن خودآگاهی برای اعتراف به اشتباه می دهم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی