عمومی

اگر از کارآموزان استفاده می کنید، در شرف مواجهه با سختی ها هستید رقابت

اگر از کارآموزان استفاده می کنید، در شرف مواجهه با سختی ها هستید
رقابت

آمازون می گوید در حال ارائه ۱۵۰۰۰ کارآموز تابستانی امسال، بزرگترین گروه آن تا کنون. این شرکت در یک برچسب پست وبلاگ. طبق گفته این شرکت، دوره های کارآموزی معمولی ۱۲ تا ۱۴ هفته طول می کشد و “آینه کاری تمام وقت” است. آمازون قصد دارد افراد را در ۴۰ کشور در سراسر جهان استخدام کند.

علاوه بر ارائه کارهای ترکیبی، این شرکت به کارآموز خود حقوق می دهد– واقعا خوب. آمازون میانگین ماهانه ۸۰۰۰ دلار به کارورزان پرداخت می‌کند که آن را به  پنجمین کارفرمای پردرآمد برای کارآموزان. این شرکت برای دانشجویانی که دوره کارآموزی ترکیبی آن‌ها را ملزم به نقل مکان موقت به شهر دیگری می‌کند، کمک هزینه نقل مکان ارائه می‌کند.

همه اینها به این معنی است که اگر شما عادت دارید هر تابستان کارآموز استخدام کنید، این تابستان ممکن است سخت تر باشد زیرا ناگهان با رقابت بسیار بیشتری روبرو می شوید. چه کاری باید انجام دهید؟

۱٫ به کارآموزان دستمزد معیشتی بپردازید.

می‌دانم، می‌دانم – این زمان‌ها نامشخص است و بسیاری از شرکت‌ها عاقلانه با سخت‌گیری پاسخ می‌دهند. رشته های کیف آنها با این حال، دلایل بسیاری وجود دارد که چرا استخدام کارآموزان بدون حقوق کار بدی است. یکی از مهم‌ترین آنها این است که نابرابری اقتصادی را تداوم می‌بخشد، زیرا به طور کلی، فقط دانشجویان کالج با والدین ثروتمند می‌توانند تابستانی را بدون دستمزد بگذرانند و در عین حال تجربه و ارتباطاتی را به دست آورند که به آنها کمک می‌کند یک بار شغلی پردرآمد و مطلوب پیدا کنند. فارغ التحصیل می شوند همچنین آنچه را که یک کلاهبرداری آموزشی است تداوم می‌بخشد: بسیاری از کالج‌ها برای دوره‌های کارآموزی اعتبار درسی می‌دهند، چه دانش‌آموزان تابستان را صرف یادگیری مهارت‌های شغلی ارزشمندی کرده‌اند یا صرفاً یاد بگیرند که ناهار را برای دفتر کجا بردارند.

حتی اگر آن چیزها شما را آزار نمی دهد، این چیزی است که باید: با پرداخت نکردن به کارآموزان، بهترین و باهوش ترین افراد بالقوه را از درخواست برای شرکت خود منصرف می کنید. معمولاً از دانش‌آموزانی که کمک‌های مالی دریافت می‌کنند، معمولاً آن‌هایی که موفقیت‌های تحصیلی بالایی دارند، انتظار می‌رود که در طول تابستان برای تکمیل این کمک و/یا پرداخت هزینه‌هایی که بورسیه تحصیلی آنها پوشش نمی‌دهد، درآمد کسب کنند.

۲٫ مطمئن شوید که دوره های کارآموزی شما واقعاً آموزشی است.

کار در شرکت شما باید سهم معناداری در آموزش کارورزان داشته باشد، به خصوص اگر آنها دوباره برای آن اعتبار کالج دریافت می کنید. من متوجه هستم که ارزش واقعی بسیاری از دوره های کارآموزی ایجاد تماس های مفید برای آینده و احتمالاً استخدام شدن در شرکت شما پس از فارغ التحصیلی است. در حالی که این چیزها ممکن است اتفاق بیفتد، ممکن است اتفاق نیفتد. مهارت‌های واقعی آموخته‌شده در طول دوره کارآموزی یک مزیت واقعی است که می‌تواند به آنها در حرفه‌شان کمک کند، حتی اگر هرگز برای شما کار نکنند یا از تماس‌هایی که برقرار کرده‌اند بهره‌مند نشوند.

نمی‌خواهید نگران این باشید که آیا دوره کارآموزی شما به اندازه کافی آموزشی است یا خیر؟ من هم این کار را نکردم. به همین دلیل زمانی که دانشجویی یک بار به من پیشنهاد داد که به عنوان یک کارآموز بدون مزد برای من کار کند، به جای آن اصرار کردم که به او دستمزد بدهم.

۳٫ به کارآموزان خود مسئولیت واقعی بدهید.

“از روز اول، به کارآموزان داده می شود تا پروژه هایی را داشته باشند و با راهنمایی مدیران و مربیان تکمیل کنند. آمازون در پست خود در مورد دوره های کارآموزی می گوید، و هم تیمی هایی که بر مشتریان تأثیر می گذارند. و نشان می‌دهد که چگونه کارآموزانش کارهایی مانند به‌روزرسانی ویژگی‌های برنامه خرید آن یا کمک به الگوریتم‌های آن در یادگیری نحوه تشخیص طعنه انجام داده‌اند. شرکت وعده داده است که کارآموزان می توانند دستاوردهای خود را در رزومه خود نشان دهند.

چیزهای کمی وجود دارد که جوانان جاه طلب بیشتر می خواهند. به جای اینکه مسئولیت واقعی به شما داده شود و سپس آن کار به رسمیت شناخته شود. این کار را انجام دهید و حقوق مناسبی به آنها بپردازید، و آنها دلیلی نخواهند داشت که حتی آمازون را در نظر بگیرند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی