عمومی

اکنون امکان تماس 32 نفر در واتس اپ وجود دارد

اکنون امکان تماس ۳۲ نفر در واتس اپ وجود دارد

WhatsApp اخیراً چندین ویژگی جدید را برای بهبود تماس‌های گروهی معرفی کرده است. از جمله امکان شروع یک تماس ویدیویی یا صوتی در یک دستگاه تلفن همراه با حداکثر ۳۲ نفر.



۳۲ نفر اکنون در واتس اپ تماس می گیرند

محدودیت جدید ۳۲ نفر چهار برابر مقدار قبلی است و به کسب و کارها این امکان را می دهد که همکاران بیشتری را در تماس های کنفرانس و جلسات همکاری بگنجانند. سایر ویژگی‌های جدید شامل امکان ارسال پیام یا بی‌صدا کردن شرکت‌کنندگان و ایجاد پیوندهای تماس است که می‌تواند برای دعوت از شخصی به تماس ارسال شود.

svg%3E - اکنون امکان تماس 32 نفر در واتس اپ وجود دارد

ویژگی های جدید WhatsApp چگونه کار می کنند

شرکت‌کنندگان جدید را می‌توان با ایجاد پیوند تماس و ارسال آن به تماس، دعوت کرد شرکت‌کننده جدید، که برای پیوستن فقط باید روی پیوند کلیک کند چت ویژگی پیام‌رسانی با فشار طولانی روی یک شرکت‌کننده کار می‌کند که فید ویدیویی یا صوتی او را بزرگ‌تر می‌کند. سپس گزینه ای برای ارسال پیام خصوصی به آنها ظاهر می شود که به شما امکان می دهد تا زمانی که تماس گروهی ادامه دارد به صورت خصوصی صحبت کنید.

همچنین شرکت کننده ای را بالا می کشد گزینه ای برای نادیده گرفتن آنها، که ممکن است در صورت گوش دادن به تماس برای اهداف اطلاعاتی در حین کار، درخواست کنند.

End-to-End Encryption

در بیانیه ای که ویژگی های جدید را در درباره وب سایت FB، کاربران WhatsApp از امنیت خود اطمینان داشتند هنگام استفاده از ویژگی های جدید در بیانیه آمده است: «مثل همیشه، همه تماس‌ها در واتس‌اپ به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری شده‌اند تا از حریم خصوصی و ایمنی افراد محافظت شود. ما سال آینده به بهبود تماس‌ها ادامه می‌دهیم، زیرا به پشتیبانی از تماس خصوصی و با کیفیت بالا در WhatsApp در هر کجای دنیا که هستید ادامه می‌دهیم.”

تغییرات عملکردی واتساپ

همچنین برخی تغییرات عملکردی ایجاد شده است که به گفته واتس اپ به ایجاد تجربه تماس یکپارچه تر کمک می کند. اولاً، شکل‌های موج رنگارنگ به شما امکان می‌دهند به راحتی ببینید چه کسی صحبت می‌کند، حتی اگر دوربین آنها خاموش باشد. همچنین اعلان‌های بنر جدید حین تماس وجود دارد که نشان می‌دهد وقتی فرد جدیدی به تماس گروهی ملحق می‌شود.

تصویر در تصویر نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. برای iOS در دسترس باشد. در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است، اما باید در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

آخرین اخبار را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی