عمومی

اکثر پادکست ها این 5 معیار را نادیده می گیرند. چگونه پادکست تجزیه و تحلیل کلید رشد مخاطب شما است.

اکثر پادکست ها این ۵ معیار را نادیده می گیرند. چگونه پادکست
تجزیه و تحلیل کلید رشد مخاطب شما است.

صنعت پادکست ممکن است چند سال گذشته را سپری کرده باشد در حال گسترش در محبوبیت، اما از بسیاری جهات، هنوز هم توسعه نیافته و اصلاح نشده است ابزار بازاریابی. فقدان تجزیه و تحلیل خوب به ویژه برای بازاریابان و سازندگان به طور یکسان نگران کننده است.

این بدان معنا نیست که پادکست ها فاقد داده هستند. اغلب داده‌های کاربر زیادی وجود دارد که در ابزارها و فهرست‌های مختلف پادکست پراکنده شده‌اند.

اما آنچه پادکسترها واقعاً به آن نیاز دارند، اطلاعات متمرکز و سازماندهی شده است. اینجاست که تجزیه و تحلیل وارد تصویر می شود. تجزیه و تحلیل داده‌های پردازش‌نشده را می‌گیرد و آن‌ها را به اطلاعات کاربردی تبدیل می‌کند.

در اینجا پنج معیار وجود دارد که هنگام ساختن به‌طور منحصربه‌فردی روشن‌کننده هستند. یک پادکست پایدار.

۱٫ ROI

اگر پادکست شما درآمدی ندارد، پس برای شما هزینه دارد. درک ROI (بازده سرمایه گذاری) یکی از مهم ترین معیارهایی است که می توانید پیگیری کنید. این یک عدد آماری از تلاش‌های شما قرار می‌دهد که می‌تواند بینش بیشتری در مورد نحوه سرمایه‌گذاری در نمایش خود در آینده ارائه دهد.

رشد پادکست و پلت فرم تجزیه و تحلیل CoHost پیشنهاد می کند اندازه گیری بازگشت سرمایه با ردیابی آگاهی، فروش، تبلیغات پولی و تعامل معیارهای پادکست بازگشت سرمایه خود را اولویت بندی کنید تا قضاوت کنید که چقدر به طور مؤثر به مخاطبان خود دسترسی دارید.

۲٫ شنوندگان منحصر به فرد

اگر محتوای باکیفیت ایجاد می کنید، این احتمال وجود دارد که مردم بیش از یک بار به آن گوش دهند. وقتی اینطور است، اندازه گیری کلاسیک “دانلودها” می تواند گمراه کننده باشد.

یک قسمت ممکن است ۱۰۰۰ بار دانلود شود، اما نیمی از آنها نمونه هایی از گوش دادن مجدد هستند. این به طور چشمگیری مخاطبان شما را به ۵۰۰ شنونده کاهش می دهد.

به جای آن، روی شنوندگان منحصر به فرد تمرکز کنید. این آمار به شما نشان می دهد که چند دستگاه مختلف محتوای شما را دانلود می کنند.

۳٫ رتبه‌بندی‌ها و نظرات

رتبه‌بندی‌ها و نظرات به دلایل متعدد حیاتی هستند. اول، تعداد زیادی از رتبه‌بندی‌های بالا و بررسی‌های درخشان می‌توانند در ذهن شنوندگان بالقوه اعتبار و ارزش ایجاد کنند.

حتی اگر مقدار آن را ندارید، همچنان می توانید این اطلاعات را برای استفاده های بی شمار استخراج کنید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید از نظرات برای اطلاع‌رسانی بهتر بخش‌هایی از برنامه‌تان که مورد توجه شنوندگان هستند، استفاده کنید. همچنین می توانید به دنبال انتقادی باشید که بتوانید در آینده از آنها برای بهبود استفاده کنید.

۴٫ نرخ مصرف

نرخ مصرف آمار دیگری است که روشن‌تر از دانلودها است. میانگین میزان مصرف مقدار زمان و توجه شنوندگان به هر یک از قسمت‌های شما توجه می‌کنند.

نرخ مصرف مشابه نرخ پرش در یک وب سایت است. اگر شخصی بر روی لینک وب سایت شما کلیک کند اما در عرض چند ثانیه از سایت شما خارج شود، بد تلقی می شود. اگر آنها کلیک کنند و سپس برای چند دقیقه در سایت شما بمانند، این معیار بسیار سالم تری است.

این نشان دهنده خوبی است که نشان می دهد محتوای شما چقدر مخاطب را جذب می کند یا خیر. اگر میانگین مصرف شما زیاد است، می‌دانید که مخاطبان شما از محتوای شما لذت می‌برند و احتمال بیشتری دارد که برای خرید بیشتر بازگردند.

۵٫ سرنخ ها

سرنخ ها یکی از مهم ترین معیارهای همه آنها هستند — به ویژه برای پادکست های تجاری و بازاریابی. آنها نشان می دهند که پادکست شما فقط به مواردی مانند آگاهی از برند کمک نمی کند. همچنین باعث ایجاد سرنخ های ملموس می شود که می توانند به فروش تبدیل شوند.

ردیابی سرنخ ها دشوار است اما غیرممکن نیست. برای مثال، می‌توانید با هدایت شنوندگان به صفحات فرود خاص یا استفاده از یک کد تبلیغاتی، سرنخ‌ها را ردیابی کنید.

در حالی که این پنج معیار مهم هستند، تنها آنها نیستند. مهمترین چیز این است که پادکست ها شروع به تشخیص ماهیت حیاتی استفاده از تجزیه و تحلیل برای افزایش پیشنهادات خلاقانه خود کنند. ممکن است یک فعالیت سرد و حساب شده باشد. با این وجود، استفاده از داده‌ها برای ایجاد بینش‌های عملی یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه تلاش‌های خلاقانه شما همیشه در خدمت شنوندگان و علایق شماست.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی