عمومی

او شرکت خود را در اوج تورم راه اندازی کرد. چهار دهه بعداً، او هنوز در حال رشد است

او شرکت خود را در اوج تورم راه اندازی کرد. چهار دهه
بعداً، او هنوز در حال رشد است

زمانی که آرتور مابت و شریکش در سال ۱۹۸۰ یک شرکت مشاوره محیطی را تأسیس کردند، با تورم و تورم فوق‌العاده‌ای مواجه شد. نرخ ها او به سرعت متوجه شد که هیچ بانکی حتی به او پول قرض نمی‌دهد — بنابراین او دست به کار شد تا Mabbett & Associates را اجرا کند. . (در اصل مابت، کاپاچیو و همکاران نامیده می شد، تا زمانی که مابت شریک زندگی خود را در سال ۱۹۹۲ خرید). تجارت هرگز آسان نیست، اما مابت می‌گوید پشتکار او کلید موفقیت او بوده است، فرستادن کسب و کارش در Inc. 5000 شش بار از سال ۲۰۱۰٫ در اینجا، او نحوه عبور از موقعیت‌های سخت را به اشتراک می‌گذارد – و چگونه صاحبان مشاغل دیگر می‌توانند از مثال او بیاموزند، به‌ویژه در محیط اقتصادی نامطمئن امروزی. — همانطور که به ربکا دچینسکی گفته شد

در زندگی، شما با چالش ها و فرصت های بی شماری روبرو هستید، و برخی از فرصت‌ها، رک و پوست کنده، شما باید خودتان را ایجاد کنید. تمام زندگیم می خواستم دندانپزشک شوم. و زمانی که من یک دانشجوی پیش‌پزشکی در دانشگاه ماساچوست بودم، مشاورم مرا نشست و گفت: “تو می‌توانی یک دندان‌پزشک بدجنس باشی.” دلیلش را پرسیدم و او به من گفت که باید خودم آن را بفهمم. اما من نتوانستم. بنابراین در نهایت او به من گفت: “من نمی توانم شما را در اتاق عمل دندانپزشکی با دستان شما در دهان کسی به مدت هفت تا هشت ساعت در روز بدون گفتگوی معنی دار ببینم.”

یک لحظه مکث کردم. من کمی برون گرا و مردمی هستم و به او گفتم که از صداقت او قدردانی می کنم. از او پرسیدم در عوض چه کار کنم. و او به من گفت که باید وارد حوزه محیط زیست شوم، زیرا این حوزه در حال رشد آینده است. این سال ۱۹۶۸ بود.

من در نهایت به عنوان یکی از اولین EPA ایالات متحده [آژانس حفاظت از محیط زیست] با یک بورس تحصیلی کامل به دانشگاه راتگرز رفتم. ] دریافت کنندگان بورسیه. من کمی بیش از یک سال و نیم آنجا بودم و جنگ ویتنام هنوز در جریان بود. سپس شماره پیش‌نویس من آمد. به طور خلاصه، نزد رئیس دانشکده رفتم و به او گفتم که قصد دارم به این کشور خدمت کنم، اما می‌خواهم از تحصیلاتم استفاده کنم.

من به‌عنوان افسر علوم محیطی – یک تخصص حرفه‌ای نظامی کاملاً جدید، یک کمیسیون مستقیم به ارتش ایالات متحده دریافت کردم. در روز سال نو، من در هاوایی فرود آمدم، جایی که وظیفه من این بود که مطمئن شوم هیچ تأثیر منفی بر محیط، اقتصاد یا گردشگری هاوایی نداشته باشیم. یک ماموریت دو ساله تبدیل به یک مأموریت سه ساله شد، یک مأموریت سه ساله تبدیل به یک تکلیف چهار ساله شد و در نهایت تبدیل به یک شغل شد.

سپس در سال ۱۹۷۶، افسران فرمانده من در آژانس بهداشت محیطی ارتش ایالات متحده به من گفتند: “هنر، شما باید بیرون بیایید و شرکت خود را راه اندازی کنید — شما این توانایی را دارید، نه تنها به عنوان یک مهندس و یک دانشمند، اما به عنوان یک فرد تجاری مستقل.” من فعالیت را ترک کردم اما ۱۳ سال دیگر در ذخیره ماندم.

من به یک شرکت مهندسی معماری در کمبریج پیوستم و گروه محیط زیست، بهداشت و ایمنی آن شرکت را راه اندازی کردم. سپس، چهار سال بعد، شرکت دیگر علاقه ای به رسیدگی به مسائل زیست محیطی مانند زباله های خطرناک و آلودگی نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم وقت آن است که کار خود را ترک کنم و شروع کنم.

به یاد دارم که یک شب، مدت کوتاهی پس از تصمیم گیری، به خانه رفتم و همسرم کاملاً ناراحت به نظر می رسید. از او پرسیدم قضیه چیست، و او به من گفت که قرار است بچه دیگری داشته باشیم — ما قبلاً دو فرزند داشتیم، یکی پنج و دیگری سه. با سرهنگ قدیمی ام در ارتش تماس گرفتم و او به من گفت که اگر کارم درست نشود، من را تا سه روز دیگر به خدمت برمی گرداند. بنابراین می دانستم که یک شبکه ایمنی دارم.

یک طرح تجاری نوشتم و آن را به همه بانک هایی که می شناختم خریدم. اما نرخ بهره شمال ۲۰ درصد بود. هیچ بانکی وجود نداشت که یک خط اعتباری گردان برای اهداف جریان نقدی به ما وام دهد. ما هیچ تامین مالی خارجی نداشتیم، اما شهرت خوبی داشتیم. من این کسب و کار را با شریکم، باب کاپاچیو راه اندازی کردم، که در نهایت در سال ۱۹۹۲ خریدم زیرا ما دیدگاه های متفاوتی برای رشد شرکت داشتیم. بسیاری از مشتریان قدیمی ام با من آمدند و من و همسرم هر پنی که داشتیم را با هم جمع کردیم. من همچنین با برخی از مشتریان برای دریافت پیشرفت پروژه ها صحبت کردم. من فکر می کنم ما حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشتیم — من هر چیزی که به دستم می رسید را نقد کردم. ما چند سالی هات داگ و همبرگر داشتیم، چون می‌دانستم که باید از کارکنانم مراقبت کنم، کاری که با حدود هفت نفر شروع شد. حدود سه سال طول کشید تا ما احساس ثبات بیشتری کنیم.

به یاد دارم در اوایل، به مبلمان اداری نیاز داشتیم. من به آگهی‌های طبقه‌بندی شده در Boston Globe  نگاه کردم و متوجه شدم که این شرکت جین، Faded Glory Jeans، تولیدات خود را به خارج از کشور منتقل می‌کند، بنابراین آنها همه چیز را در دفتر خود برای فروش داشتند. دستم را دراز کردم، در مورد خودم به سرایدار گفتم و او به من پیشنهاد داد که حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار اثاثیه فقط با ۵۰۰۰ دلار به من بدهد. من و کارمندانم U-Hauls را اجاره کردیم و همه چیز را بارگیری کردیم.

در طول سال‌ها، چالش‌های زیادی وجود داشته است. زمانی که کسب‌وکارهای تولیدی و دولت‌ها محدودیت‌های بودجه‌ای در صنعت زیست‌محیطی دارند، یک چالش است. وقتی دولت‌ها و صنایع خصوصی با کاهش درآمد یا فروش مواجه می‌شوند، لزوماً فراتر از آنچه در قوانین زیست‌محیطی که واقعاً صنعت زیست‌محیطی را در ۴۰ سال گذشته هدایت کرده‌اند، فراتر نمی‌روند.

جهانی شدن نیز واقعاً بر صنعت آمریکا تأثیر گذاشت. در حدود ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸، ما حدود ۶۰ درصد از مشتریان تولیدی خود را از دست دادیم، زیرا بسیاری از کسب و کارها تولید خود را به خارج از کشور منتقل کردند. در آن زمان، ما عمدتاً برای شرکت‌های خصوصی کار می‌کردیم، بنابراین تأثیر زیادی داشت. اما در همان زمان، رئیس‌جمهور [جرج دبلیو.] بوش دو طبقه‌بندی کسب‌وکار کوچک جدید را نیز معرفی کرد: کسب‌وکار کوچک متعلق به کهنه‌کارها و کسب‌وکارهای کوچک متعلق به کهنه‌کاران خدماتی. ما واجد شرایط بودیم و این به ما کمک کرد تا واقعاً تجارت را تقویت کنیم. در حدود سال ۲۰۰۹، ما همچنین وارد بخش فدرال شدیم که حدود ۷۵ درصد از فروش فعلی ما است. مدت کوتاهی پس از آن، ما Inc. 5000 را برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ ساختیم.

من واقعاً به روشی که یک فرد دارد اعتقاد دارم. مدیریت کسب و کار او تعیین می کند که آنها در دوران رکود یا تورم چقدر موفق هستند – و من معتقدم که ما چند سال سختی را پیش رو خواهیم داشت. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک تمایل دارند هر ساله مقدار زیادی پول نقد از تجارت خارج کنند. من فکر می کنم این افراد باید به هزینه های خود نگاه کنند. باید در مورد کاهش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شود، از بالا شروع شود، نه از پایین. در ۴۲ سال کسب و کارمان، ما هرگز حقوق کارکنان را به طور کلی کاهش نداده ایم. و حتی در طول کووید، ما توانسته‌ایم پاداش بپردازیم و به مردم افزایش حقوق بدهیم. در سال ۲۰۲۰، ما حدود ۵۰۰،۰۰۰ دلار تا ۶۰۰،۰۰۰ دلار در فروش کاهش داشتیم. اما پس از آن، در سال ۲۰۲۱، ما یک سال رکورد داشتیم.

رهبران باید متعهد شوند که شرکت خود را به سمت جلو نگه دارند. ممکن است زمان سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های جدید نباشد، اما به این فکر کنید که چه کاری می‌توانید بهتر یا کارآمدتر انجام دهید؟ چگونه می توانید حاشیه های خود را افزایش دهید؟ بسیاری از کسب‌وکارها با انجام کار درگیر هستند که یک قدم به عقب برنمی‌دارند و به وضعیت استراتژیک کسب‌وکار نگاه نمی‌کنند.

و واقعاً باید همیشه استراتژیک فکر کنید. و باید به فکر مردم باشید — قدرت شرکت ما بر این واقعیت استوار است که ۷۵ نفر ما دست در دست هم با هم کار می کنند. قدیمی ترین مشتری من در حال حاضر مشتری است که من در سال ۱۹۷۷ کار با او را شروع کردم، حتی قبل از اینکه مابت را شروع کنم. شما نمی توانید مشتریان را بدیهی فرض کنید، و باید کاملاً کار کنید – و برای تقویت روابط تلاش کنید. بیش از ۸۰ درصد از مشتریان ما تکرار می شوند. شما باید چنین پایه ای قوی بسازید تا وقتی شرایط سخت می شود، بتوانید از آن عبور کنید.

من عاشق چیزی هستم من دارم انجام می دهم. من واقعاً از اینکه مباشر محیط زیست هستم لذت می برم — من یک محیط بان، یک پیشاهنگ عقاب و یک کارمند در فضای باز هستم. من از کار با همکاران و مشتریان خود لذت می برم. بیانیه چشم انداز ما این است که شرکتی باشیم که به رسیدگی به مشکلات زمین کمک می کند تا اشتباهاتی را که در قرن های گذشته رخ داده است اصلاح کند. من مشتاقانه منتظر هستم که هر روز به دفتر بیایم و جوانان را راهنمایی کنم. و اگر بتوانم این کار را ادامه دهم، اگر خداوند به من سلامتی بدهد و من به اندازه کافی شایستگی انجام آن را داشته باشم، به انجام آن ادامه خواهم داد. دلیلش این نیست که ما میلیون ها دلار درآمد داریم — به این دلیل است که می خواهم ببینم نوه هایم وارث دنیایی هستند که بهتر از دنیایی که من به ارث برده ام. این حس پشتکار است که مرا به حرکت در می آورد.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - او شرکت خود را در اوج تورم راه اندازی کرد. چهار دهه
بعداً، او هنوز در حال رشد استمستطیل>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی