عمومی

او اولین صندوق را توسط یک زن رنگین پوست، برای زنان ساخت رنگ. در اینجا توصیه او به بنیانگذاران است.

او اولین صندوق را توسط یک زن رنگین پوست، برای زنان ساخت
رنگ. در اینجا توصیه او به بنیانگذاران است.

VC world با زنان کارآفرین رنگین پوست. استارت‌آپ‌های آمریکایی ۳۲۹.۹ میلیارد دلار در سرمایه گذاری های مخاطره آمیز در سال ۲۰۲۱، تقریباً دو برابر رکورد قبلی ۱۶۶٫۶ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰٫ اما موسسان زن سیاه پوست تنها بخشی از این بودجه را دریافت کرده اند و تنها ۰٫۳۴ درصد از کل سرمایه مخاطره آمیز صرف شده در ایالات متحده را افزایش داده اند. تا کنون در سال ۲۰۲۲٫

آرین سیمون، ۴۱ ساله، قصد دارد این وضعیت را تغییر دهد. به عنوان یکی از بنیانگذاران Fearless Fund مستقر در آتلانتا — اولین صندوق VC توسط زنان رنگین پوست، برای زنان رنگین پوست — سیمون می خواهد بیشتر الهام بگیرد زنان کارآفرین هزاره رنگین پوست برای زندگی رویاهای خود. سیمون که به تازگی با بنیاد توری برچ همکاری کرده است تا برنامه گرنت زنان رنگین را تأسیس کند، می خواهد بهسرمایه گذاران نشان دهد که زنان رنگین پوست ارزش دارند. شرط بندی روی تنشیا کار سردبیر All Hats با سیمونه در مورد سفر کاری خود صحبت کرد.

class=”standardText” readability=”38″>

چطور بود. چند سال گذشته برای شما پس از تأسیس Fearless Fund در سال ۲۰۱۸؟
اوه خدای من، در چند سال گذشته اتفاقات زیادی افتاده است. ما به دلیل بسیاری از تفاوت های نژادی که در سرمایه گذاری وجود دارد وارد این فضا شدیم. در حال حاضر، زنان سیاه پوست در فناوری حدود ۰٫۰۰۰۶ درصد از صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر را دریافت می کنند. و همانطور که می دانیم، فناوری بزرگترین صنعت تولید کننده ثروت در جهان است.

سفر تجاری برای من در واقع شخصی بود. زمانی که من دانشجوی دانشگاه کشاورزی و مکانیک فلوریدا بودم، برای فروشگاه خرده فروشی خود در مرکز خرید سرمایه جمع آوری می کردم. من چند صد هزار جمع کردم، و آن موقع بود که متوجه شدم تعداد بسیار کمی از چک‌برها واقعاً شبیه من هستند. به خودم قول دادم: “آرین، نگران چشم انداز سرمایه گذار نباش، زیرا روزی همان سرمایه گذار تجاری خواهی بود که به دنبالش بودی.”

بعد از فارغ التحصیلی، یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی را اداره کردم که به صنعت سرگرمی خدمات می داد، از جمله مشتریانی مانند والت دیزنی، یونیورسال، و سونی پیکچرز. در طول مسیر شغلی‌ام، شروع به ملاقات با افراد زیادی در سرمایه‌گذاری کردم و آن زمان بود که متوجه شدم چگونه می‌توانم به این قول عمل کنم.

Fearless Fund چگونه به دست آمد. با Tory Burch همکاری دارید؟
ما با بنیاد Tory Burch برای ایجاد برنامه کمک هزینه زنان رنگارنگ همکاری کردیم. این برنامه بسیار مهم است زیرا کسب و کارهای کوچک ۵۰ درصد از کل وام گیرندگان خرد را تشکیل می دهند و ما می توانیم از آنها حمایت کنیم. همچنین، تورم، افزایش نرخ بهره و همه اقتصاد کلان که در سطح جهانی در حال وقوع است، بیش از آنکه بر شرکت‌های بزرگ و نهادهای بزرگ‌تر تأثیر بگذارد، بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارد.

بنابراین کسب‌وکارهای کوچک‌تر واقعاً این آسیب را احساس می‌کنند. با این اوصاف، فضای وام‌های خرد، که گاهی اوقات کسب‌وکارهای کوچک به آن روی می‌آورند، غارتگرتر شده است. احتمالاً پیامک‌ها و اینکه چقدر تهاجمی هستند و تلاش می‌کنند با قیمتی بسیار گران به شما سرمایه بدهند، دیده‌اید. منظورم این است که اگر بخواهید به وام آنها بله بگویید، می تواند شما را از کار بیاندازد. و به همین دلیل است که در پشته سرمایه، این کمک هزینه برای زنان رنگین پوست و مشاغل کوچک به یک ضرورت تبدیل شده است.

چرا. آیا فکر می کنید برای برخی از زنان سیاه پوست پذیرش جاه طلبی های خود می تواند دشوار باشد؟
چه کسی گفت که این کار دشوار است؟ من حدس می زنم که من آن را تا حدودی متفاوت می بینم. از کل جامعه، سیاه پوستان البته در این کشور مظلوم ترین مردم هستند. و هنگامی که شما در مورد داشتن بیشترین بودجه تا کم بودجه صحبت می کنید، بسیاری از آن به دلیل ضرورت در مقابل انتخاب است. زنان سیاه‌پوست تا زمانی که شغلی دارند، به کارهای جانبی می‌روند، اما این بیشتر فقط برای حمایت از خانواده، درآمد و سبک زندگی‌شان است. نه به این دلیل که آنها در واقع یک بنیانگذار بودند. به این دلیل است که آنها این کار را برای بقا انجام می دهند. بنابراین فکر می‌کنم به این معنا نیست که آنها از جاه‌طلبی خود استقبال نمی‌کنند، مسیر رسیدن به آنجا به دلیل عدم حمایت می‌تواند نتیجه را متفاوت کند.

کلیدهایی برای تبدیل شدن به یک رهبر قوی چیست؟
شما باید صاحب خود باشید؟ فضا. من تغییر کد را تشویق نمی کنم. من به آنچه جی زی می گوید باور دارم: “من مانند خودم وارد هر اتاق می شوم.” خیلی کار سختی است که شما تظاهر کنید یا غیر معتبر باشید. پس فقط بدانید که کافی هستید و سپس با روحیه عالی عمل کنید.

همچنین، من به مدیریت انرژی اعتقاد زیادی دارم. ما سهم خود را از مخالفت ها دیده ایم، بنابراین شما می خواهید انرژی خود را بالا نگه دارید، و آنچه روی آن تمرکز می کنید گسترش می یابد. هر کجا انرژی شما باشد، باید در محاصره افرادی بمانید که از شما حمایت می کنند. از آنجایی که دنیا می تواند شما را پایین بیاورد، شما باید در مورد نحوه خرج کردن انرژی خود بسیار مراقب و عمدی باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی