عمومی

آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

اگر در کسب و کار خود به پول نقد رسیدگی می کنید ، یک دستگاه پول شمار می تواند سطح جدیدی از کارایی را در عملکرد شما معرفی کند. از صرفه جویی در زمان گرفته تا شمارش دقیق و تشخیص تقلبی، فناوری موجود در ماشین‌های شمارش قبوض امروزی فوق‌العاده است.

با تسریع و ساده‌سازی شمارش صورت‌حساب‌های خود با دستگاه‌ها، می‌توانید کارمندان خود را مجبور کنید زمان بیشتری را صرف کارهای دیگر کنند. وظایف اما ابتدا باید بهترین دستگاه شمارش صورتحساب را که بودجه شما اجازه می دهد پیدا کنید. و با وجود گزینه های بسیار متنوعی که امروزه در دسترس است، پیدا کردن گزینه مناسب برای کسب و کار شما زمان زیادی می برد. در اینجا تعدادی از ماشین‌های شمارشگر بهتر در قیمت‌های مختلف آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیمی آگاهانه‌تر بگیرید.

مزایای استفاده از شمارنده‌های پول: ساده‌ترین راه برای شمارش پول نقد

مطمئن نیستم. اگر واقعا به پول شمار نیاز دارید؟ برخی از مزایایی که ممکن است در مورد شمارشگرهای پول در نظر نگرفته باشید را بررسی کنید:

  • صرفه جویی در زمان – بدیهی است که استفاده از ماشین برای شمارش پول سریعتر از این است که شخص انجام دهد. آی تی. زمانی که کارمندان بتوانند زمان کمتری را صرف شمارش پول کنند، می توانند زمان بیشتری را برای کارهای دیگر صرف کنند.
  • دست ها را تمیز نگه دارید – پول کثیف و پر از میکروب است، بنابراین کمتر مجبور به دست زدن به آنها هستیم. آن، بهتر است! شمارشگرهای پول، شمارش پول را تقریباً بدون دست انجام می دهند.
  • یک شمارش دقیق دریافت کنید – خطای انسانی اجتناب ناپذیر است، اما شمارشگران پول می توانند اشتباهات را حذف کنند.
  • استفاده آسان – استفاده از اکثر شمارشگرهای صورتحساب بسیار آسان است، بنابراین نیازی به اتلاف وقت برای آموزش یا خواندن دستورالعمل‌های زیاد نیست.

تشخیص صورت‌حساب‌های تقلبی< /h3>

برخی باجه های پول توانایی تشخیص اسکناس های تقلبی را دارند. آن‌ها از حسگرهای مادون قرمز، حسگرهای فرابنفش یا فناوری مغناطیسی برای شناسایی اسکناس‌های تقلبی در فرقه‌ها و ملیت‌های مختلف استفاده می‌کنند.

همه پول‌سنج‌ها تشخیص تقلبی ندارند، اما داشتن آن‌ها می‌تواند مزیت بزرگی باشد. یک باجه می‌تواند اسکناس تقلبی را خیلی سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر از یک شخص تشخیص دهد.

 

بهترین گزینه‌های دستگاه شمش پول

هیچ کمبودی وجود ندارد. باجه های پول موجود در بازار، اما چگونه بهترین را برای نیازهای خود تعیین می کنید؟ ما ماشین‌های پول‌شمار برای فروش در آمازون را مرتب کردیم و فهرستی از بهترین‌ها را تهیه کردیم. این دستگاه‌های صورت‌حساب دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص تقلبی، نمایشگرهای خوانا، گزینه‌های ارز قابل برنامه‌ریزی و موارد دیگر هستند.

هنگام تنظیم فهرست دستگاه‌های شمارش پول توصیه‌شده، از معیارهای زیر استفاده کرده‌ایم. در مقیاس ۱ تا ۵ رتبه بندی شده است، که ۵ مهم ترین آن است:

  1. دقت (۵/۵): وظیفه اصلی ماشین شمارش پول این است که ارز را دقیق بشمارید نرخ دقت بالا غیرقابل مذاکره است.
  2. سرعت (۴/۵): کارایی در تجارت مهم است. یک ماشین سریعتر می تواند حجم بیشتری از پول نقد را مدیریت کند و در زمان با ارزش صرفه جویی کند.
  3. تشخیص تقلبی (۵/۵): با رواج ارز تقلبی، داشتن ماشینی که می تواند تشخیص دهد. تقلبی بسیار مهم است.
  4. سهولت استفاده (۴/۵): دستگاه باید کاربرپسند باشد، دستورالعمل‌های واضح و رابطی ساده داشته باشد.
  5. اندازه و قابلیت حمل (۳/۵): بسته به نیاز کسب‌وکار، اندازه و قابلیت حمل می‌تواند مهم باشد، به‌ویژه برای مشاغلی که نیاز به جابجایی منظم دستگاه دارند.
  6. >دوام و قابلیت اطمینان (۴/۵): دستگاه باید به گونه ای ساخته شود که در طول زمان دوام داشته باشد و عملکرد قابل اعتمادی داشته باشد و از بازگشت سرمایه خوب اطمینان حاصل کند.
  7. سازگاری با ارزهای مختلف (۴) /۵): برای کسب و کارهایی که با چندین ارز سر و کار دارند، سازگاری کلیدی است.
  8. هزینه (۳/۵): در حالی که هزینه همیشه مورد توجه است، نباید ویژگی‌های ضروری مانند دقت و تشخیص تقلب را به خطر نیندازید.
  9. نگهداری و پشتیبانی (۴/۵): پشتیبانی خوب مشتری و نگهداری آسان می‌تواند از سردرد جلوگیری کند.
  10. ویژگی‌های اضافی (۲/۵): ویژگی‌هایی مانند شمارش دسته‌ای یا افزودن توابع می‌توانند مفید باشند، اما به اندازه سایر عوامل حیاتی نیستند.

 

 

دستگاه شمارنده قبض مختلط CARNATION

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

میخک CR1500 می تواند اسکناس های ترکیبی را بشمارد و آنها را بر اساس اسم و/یا جهت مرتب کند. و این عملکردها را با سیستم تشخیص اسکناس جعلی چند سطحی با سرعت ۸۰۰/۹۰۰/۱۱۰۰ اسکناس در دقیقه انجام می دهد. ویژگی‌های اضافی شامل تشخیص داخلی مغناطیسی، مادون قرمز، UV، و فناوری پردازش تصویر و همچنین تشخیص شماره سریال است.

Carnation رایگان ارائه می‌دهد. خدمات دو ساله تکنسین در باجه‌های پول آن، از جمله قطعات ماشین به همراه ارتقاء نرم‌افزار از طریق کارت SD یا پورت USB.

میزان و مرتب‌کننده ارزش پول اسکناس CR1500 مرتب‌سازی ارز بانکی CR1500

خرید در آمازون

پول شمارشگر دو جیبی ریبائو

این مدل بانکی Ribao دارای حسگرهای تشخیص تقلب و یک جیب رد برای صورت‌حساب‌های مشکوک است. گفته می‌شود از آنجایی که دارای ۲ جیب است، سرعت شمارش سریع‌تری نسبت به مدل‌های معمولی ۱ جیبی دارد.

همچنین دارای قاب پشتی کاملاً باز شدنی است که تمیز کردن و پاک کردن گیرها را آسان می کند. پوشش گرد و غبار و طراحی کم صدا نیز از ویژگی های عالی هستند.

بانک چند جیبی ریبائو شمارنده و مرتب کننده اسکناس ارز

خرید در آمازون

 

DETECK Spark Bank Grade پول شمار

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

سرعت شمارش پول DETECK قابل تنظیم است. ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نت در دقیقه با قیف با ظرفیت ۵۰۰ نت و پشته ۳۰۰ نت. ویژگی چند ارزی می تواند ارزها را به USD، CAD، MXN، EUR و GBP شمارش کند. پس از هر شمارش، می‌تواند شماره‌های سریال را ذخیره کند تا بتوانید آنها را ذخیره و چاپ کنید.

فناوری تشخیص تقلبی از روش‌های مختلفی برای تشخیص تقلبی استفاده می‌کند. صورتحساب. همچنین شماره سریال اسکناس‌های مشکوک را برای USD، EUR و GBP ثبت می‌کند.

تشخیص چند ارز تقلبی شمارنده پول اسپارک DETECK

خرید در آمازون

 

Cassida Business Grade Money Counter

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

کاسیدا یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در قبوض است. این مدل می تواند تا ۱۴۰۰ اسکناس در دقیقه شمارش کند و در عین حال اسکناس های تقلبی را با فناوری UV/IR تشخیص دهد. ویژگی Cassida ValuCount نه تنها تعداد کل اسکناس ها را می شمارد، بلکه ارزش کل دلار را نیز محاسبه می کند. و می‌توانید نتایج را در صفحه کنترل لمسی ۲٫۸ اینچی مشاهده کنید که امکان پیمایش آسان و گزارش شمارش کامل را فراهم می‌کند.

Cassida یک گزارش ارائه می‌کند. گارانتی ۱ ساله و پشتیبانی فنی مادام العمر رایگان از دفاتر آن. شامل یک برس تمیزکننده، پارچه میکروفیبر، و کابل برق است.

Cassida USA Business Grade Money Counter با تشخیص تقلب UV/IR

خرید در آمازون

 

مشتری پول با ارزش های مختلط Cashtek

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

این پول شمار فشرده و کم نویز از شمارش ارزش چند ارزی پشتیبانی می کند. دارای حالت های مختلف شمارش، مانند مرتب سازی، ترکیب، افزودن و حالت های دسته ای برای کارهای مختلف. همچنین دارای حالت‌های سرعت شمارش قابل انتخاب است.

این پول شمار می‌تواند صورت‌حساب‌ها را به درستی بشمارد، حتی اگر فرسوده یا پاره شده باشند. همچنین برای اطمینان از واقعی بودن هر صورتحساب، اقدامات مختلفی برای تشخیص تقلب دارد.

مجهز قبض پول Cashtek N30

خرید در آمازون

 

پول شمارنده ده تایی

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

این پول شمار دارای سرعت شمارش سریع و تشخیص تقلب با تکنولوژی بالا. می‌تواند مقدار را بشمارد و مقدار اسکناس‌های مختلط را در یک‌بار شمارش محاسبه کند، و به راحتی تعداد زیادی از اسکناس‌های ترکیبی را به بسته‌های ۱، ۲، ۵، ۲۰، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری تقسیم می‌کند.

<دستگاه شمارش پول Ten-Tatent همچنین دارای پنل کنترل بصری کاربرپسند، تضمین کیفیت 2 ساله، ارتقاء نرم افزار مادام العمر، و پشتیبانی تعمیر و نگهداری است.

مجهزات پول جیبی درجه ۲ بانکی Ten Tatent SH-108C

<خرید آمازون

 

نمایشگر پول Kolibri

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

نمایشگر Kolibri مقادیر زیادی از اسکناس های ترکیبی را می شمارد و به بسته های ۱، ۲، ۵، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری تقسیم می کند. این کار را با سرعت ۱۲۰۰ اسکناس در دقیقه انجام می‌دهد و در حین شناسایی و مرتب‌سازی صورت‌حساب‌های مشکوک در یک جیب رد می‌شود.

حالت‌ها و عملکردهای متعدد شامل مرتب‌سازی، چهره، جهت‌گیری، شمارش، افزودن و دسته‌ای است. شمارش و مرتب‌سازی ترکیبی برای ۵ ارز: USD، CAD، MXN، EUR و GBP ارائه می‌کند.

ماشین شمارش پول جیبی دو طرفه کولیبری امضا

خرید در آمازون

 

MUNBYN Money Counter

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

شمارنده صورت‌حساب MUNBYN ارزش کل اسکناس‌های ارز ترکیبی را شمارش و گزارش می‌کند. غلتک‌های لاستیکی آن شمارش روان اسکناس‌های قدیمی و جدید را تضمین می‌کنند و می‌توانند ارزهای ترکیبی USD، EUR، CAD و MXN را بشمارند. تمام اطلاعات شما به راحتی در صفحه کنترل نمایشگر LED بزرگ نشان داده می شود.

این صورتحساب از ۱۱ حسگر تشخیص تقلبی مختلف برای حذف اسکناس های تقلبی استفاده می کند و سرعت شمارش تا ۱۵۰۰ اسکناس در دقیقه دارد.

MUNBYN پول شمارنده چند ارز، تشخیص تقلبی

خرید در آمازون

 

ماشین شمارش پول پرسرعت سلطنتی رویال

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

Royal Sovereign شامل یک آشکارساز قبض تقلبی ۳ فاز در این واحد است. این شامل یک حسگر مادون قرمز برای نیم نت، یادداشت زنجیره ای، و اعتبارسنجی ابعادی، به همراه تشخیص تهدید امنیتی اشعه ماوراء بنفش و تأیید جوهر مغناطیسی است.

با نتایج شمارش ارزش می‌تواند تا ۱۴۰۰ اسکناس در دقیقه برود. این نوع شمارش می‌تواند مجموع کل، اسکناس‌ها بر حسب اسم و ارزش کل را بر اساس قیمت ارائه کند.

این شمارش صورت‌حساب ۱۰٫۱۶ x 12.24 x 7.01 اینچ است، وزن آن ۱۴٫۳۲ پوند است، و دارای محدودیت ۱ ساله است. گارانتی سازنده.

پول شمارشگر سلطنتی پرسرعت با آشکارساز قبض تقلبی و شمارش ارزش

خرید در آمازون

 

نمایشگر پول WETOLS

svg%3E - آیا به یک دستگاه پول شمار نیاز دارید؟ اینها را بررسی کنید

این شمارنده صورتحساب از Wetols یک واحد عالی و مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک است. این دستگاه با پنج ویژگی تشخیص تقلب با استفاده از اشعه ماوراء بنفش (UV)، مادون قرمز (IR)، مغناطیسی (MG)، نخ فلزی (MT) و ابعادی (DD) شروع می‌شود.

می‌تواند ۹۰۰ اسکناس در دقیقه شمارش کند. و نتایج را در سه صفحه نمایش مختلف نمایش دهید. این شامل LED دوگانه در جلو و کنار و یک صفحه نمایش خارجی است که می توانید به مشتریان خود نشان دهید. حالت‌های مختلف به شما امکان می‌دهند که شمارش، افزودن، دسته‌ای، راه‌اندازی مجدد و حالت خودکار را انجام دهید.

این صورتحساب ۱۵ در ۱۲٫۵ در ۱۰٫۵ اینچ است و وزن آن ۱۰٫۳۸ پوند است.

شمار پول WETOLS با Bill تشخیص ۱۰۰۰ اسکناس در دقیقه

خرید در آمازون

استفاده از موارد برای مشاغل کوچک

دستگاه‌های شمارش پول مزایای مختلفی را در سناریوهای مختلف کسب‌وکار کوچک ارائه می‌کنند. این ابزارها فقط در مورد شمارش ارز نیستند. آنها عملیات مالی را ساده می کنند، خطاها را کاهش می دهند و در زمان گرانبها صرفه جویی می کنند. در اینجا نگاهی اجمالی به موارد استفاده مختلف برای مشاغل کوچک آورده شده است:

  1. فروشگاه‌های خرده‌فروشی:
    • سرعت گرفتن وجه نقد در پایان روز را افزایش می‌دهد
    • اختلاف در رسیدگی به وجه نقد را کاهش می دهد
  2. رستوران ها و کافه ها:
    • درآمدهای نقدی روزانه را به سرعت پردازش می کند
    • <کمک به مدیریت جریان نقدی در ساعات اوج مصرف

  3. برنامه ریزی رویداد و خدمات پذیرایی:
    • به طور موثر تراکنش های نقدی بزرگ را در رویدادها
    • مفید در تطبیق پرداخت های نقدی مشتریان
  4. سالن ها و اسپا:
    • کمک به ردیابی تراکنش های نقدی برای خدمات ارائه شده
    • به نگهداری سوابق مالی دقیق کمک می کند
  5. تعمیرگاه های خودرو:
    • شمارش پرداخت‌های نقدی خدمات را تسهیل می‌کند
    • اطمینان از دقت در تراکنش‌های مبتنی بر پول نقد
  6. فروشگاه‌های مواد غذایی و رفاهی:
  7. مدیریت تراکنش های نقدی با حجم بالا
  8. خطر خطای انسانی در رسیدگی به وجه نقد را کاهش می دهد
  9. اپراتورهای دستگاه های فروش خودکار:< /strong>
    • فرآیند شمارش سکه ها و اسکناس ها را ساده می کند
    • افزایش کارایی در محاسبه درآمد

  10. غیرانتفاعی سازمانها: این موارد استفاده نشان می دهد که ماشین های شمارش پول متنوع و سودمند برای عملکردهای مختلف تجارت کوچک چگونه می توانند باشند. توانایی آنها برای اطمینان از صحت و کارآیی آنها را به یک دارایی ارزشمند در بسیاری از سناریوها تبدیل می کند. شما می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید برای شروع امروز.

    تصویر: آمازون


    اطلاعات بیشتر در: ملزومات مشاغل کوچک < /a>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی