عمومی

آمازون راه حل جامع زنجیره تامین را برای کار و کسب های خرد

آمازون راه حل جامع زنجیره تامین را برای
کار و کسب های خرد

در خلال کنفرانس سالانه فروشندگان، آمازون راه اندازی “زنجیره تامین توسط آمازون” را اعلام کرد. گفته می‌شود این ابتکار عملی را برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تغییر می‌دهد و راه‌حلی بی‌نقص برای انتقال محصولات از تولیدکنندگان به مشتریان جهانی ارائه می‌دهد.

زنجیره تامین توسط آمازون قول می‌دهد که روشی را که فروشندگان کسب‌وکارهای کوچک مدیریت عرضه‌شان را مدیریت می‌کنند، متحول کند. زنجیر. با یک بازار جهانی همیشه در حال تحول، کسب‌وکارهای کوچک اغلب با پیچیدگی‌های لجستیک دست و پنجه نرم می‌کنند، و هدف این خدمات کاهش این فشارها است.

زیرساخت‌های تثبیت‌شده آمازون در لجستیک، تکمیل و حمل‌ونقل اکنون در این زمینه قرار دارند. دفع فروشندگان این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند موجودی خود را از مراکز تولیدی در سطح جهانی جمع‌آوری کنند، با تمام مدارک لازم و ترخیص‌های گمرکی به آن سوی مرزها منتقل شوند و به صورت عمده ذخیره شوند. علاوه بر این، آمازون بر تکمیل مجدد محصولات در تمام کانال‌های فروش نظارت خواهد کرد و از تحویل مستقیم به مشتریان اطمینان می‌دهد.

برای کسب‌وکارهای کوچک، این به زمان و منابع بیشتری برای تمرکز بر توسعه محصول، رشد کسب‌وکار و تعامل با مشتری است. . علاوه بر این، مسئولیت تدارکات، که معمولاً یک دامنه پیچیده با بیش از حد هزینه‌های بالقوه است، اکنون به آمازون منتقل می‌شود که وعده کاهش هزینه و تحویل سریع‌تر را می‌دهد.

برخی از مزایای اصلی برای کسب‌وکارهای کوچک عبارتند از: >

  1. صرفه جویی در هزینه: قیمت‌های تازه تجدیدنظر شده آمازون برای اقلامی که به انبارداری و توزیع آمازون (AWD) می‌روند، تا ۲۵ درصد تخفیف در حمل‌ونقل بین‌مرزی ارائه می‌کنند. حمل و نقل داخلی نیز با معرفی برنامه حامل شریک (PCP) شاهد کاهش هزینه خواهد بود که نویدبخش حمل و نقل داخلی کارآمد با ۲۵ درصد هزینه کمتر است.
  2. گزینه های ذخیره سازی انبوه: با AWD اکنون در دسترس همه فروشندگان است، موجودی را می توان به صورت عمده با ۸۰٪ هزینه کمتر از هزینه های ذخیره سازی آمازون Fulfillment by Amazon (FBA) ذخیره کرد. به طور قابل توجهی، حتی در فصل تعطیلات پرتقاضای سه ماهه چهارم، هیچ قیمتی اوج وجود ندارد.
  3. توزیع چند کانالی (MCD): این ویژگی جدید به فروشندگان اجازه می‌دهد تا محصولات را به صورت عمده از AWD به هر کانال فروش، تضمین می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند موجودی را در همه راه‌های فروش خود، خواه در آمازون، دیگر پلت‌فرم‌های آنلاین یا فروشگاه‌های فیزیکی، به‌طور کارآمد مدیریت کنند.
  4. پر ​​کردن خودکار موجودی: یادگیری ماشین پیشرفته و بهینه سازی زنجیره تامین آمازون تضمین می کند که موجودی به طور خودکار در مراکز تکمیل آمازون ذخیره می شود. این سرعت تحویل سریع‌تر را از FBA ارائه می‌کند و از کانال‌های خارج از آمازون از طریق اجرای چند کاناله (MCF) پشتیبانی می‌کند. قرار دادن محصول بهینه می‌تواند به زمان‌های تحویل سریع‌تر منجر شود، و به طور بالقوه فروش واحد را تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد.

دارمش مهتا، معاون خدمات شریک فروش WW آمازون، بر تعهد این شرکت به کمک به فروشندگان تأکید کرد. او خاطرنشان کرد: «با زنجیره تأمین آمازون، آمازون موجودی فروشندگان را مستقیماً از کارخانه خود دریافت می‌کند و لجستیک زنجیره تأمین را از طریق تحویل به درب منزل مدیریت می‌کند.»

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک به دنبال مهار قدرت شبکه گسترده لجستیک آمازون و تعریف مجدد مدیریت زنجیره تامین آنها می‌توانید در صفحه اختصاصی این شرکت درباره زنجیره تامین توسط آمازون اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای اخبار کسب و کارهای کوچک بیشتر ما را دنبال کنید:

اخبار روندهای کسب و کار کوچک


تصویر: آمازون


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی