عمومی

انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

کارائوکه یک انتخاب سرگرمی محبوب برای دهه ها، و سخت نیست که بفهمیم چرا. آواز خواندن همراه با آهنگ های مورد علاقه خود، اجرا برای دوستان و غریبه ها، و لذت از در کانون توجه بودن، همگی به یک تجربه سرگرم کننده و به یاد ماندنی کمک می کنند. اگر صاحب یک بار یا کسب و کار هستید، ممکن است با ارائه نکردن کارائوکه به مشتریان خود، فرصت عالی را از دست بدهید.

شاید فکر کنید که دستگاه کارائوکه یک شی بزرگ و مزاحم است که هزاران هزینه دارد. دلار خوشحال خواهید شد که بدانید گزینه‌های دستگاه کارائوکه قابل حمل زیادی وجود دارد – که تمام لذت کارائوکه را در یک بسته کوچک قابل حمل و منظم ارائه می‌کند. ماشین‌ها، مانند ماشین‌هایی که در لیست زیر قرار دارند، صدای باکیفیتی ارائه می‌کنند و اغلب دارای ویژگی‌های اضافی مانند چراغ‌ها هستند. و زمانی که از این دستگاه‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توان آن‌ها را به‌خوبی کنار گذاشت.

ارائه کارائوکه می‌تواند به بار یا کسب‌وکار شما کمک کند تا از رقبا متمایز شود. خود را در یک بازار شلوغ متمایز کند. همچنین می تواند یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کند که شرکت شما را بر دیگران انتخاب کند.



در یک ماشین کارائوکه به دنبال چه چیزی بگردید:

قبل از اینکه مستقیم وارد شوید و یک دستگاه کارائوکه بخرید با این حال، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

  • فضا – مایلید چقدر فضا را به دستگاه کارائوکه اختصاص دهید؟ دستگاه‌های کارائوکه قابل حمل همگی نسبتاً کوچک هستند، اما باید مطمئن شوید که دستگاهی که دریافت می‌کنید مانعی ندارد.
  • کیفیت صدا – کیفیت صدای دستگاه کارائوکه این است که برای یک تجربه خوب کارائوکه بسیار مهم است. مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب می‌کنید که صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌کند و می‌توان آن را مطابق با آکوستیک محل شما تنظیم کرد.
  • صفحه نمایش – برخی از ماشین‌ها مجهز به صفحه‌ای هستند که نشان می‌دهد متن آهنگ و غیره. اگر دستگاهی ندارد، برای پخش موسیقی برای کارائوکه به یک دستگاه مشخص نیاز دارید.
  • ویژگی های اضافی – علاوه بر پخش موسیقی، مقداری کارائوکه نیز وجود دارد. ماشین‌ها (یا میکروفون‌های آن‌ها) دارای جلوه‌های صوتی/صدایی، چراغ‌ها و سایر ویژگی‌های سرگرم‌کننده هستند.
  • اتصال – دستگاه‌های کارائوکه معمولاً از بلوتوث برای اتصال به دستگاه هوشمند برای پخش موسیقی استفاده می‌کنند. اکثر آنها گزینه های اتصال دیگری نیز دارند، مانند پورت های USB و AUX.
  • منبع موسیقی – همراه با گزینه های اتصال منبع موسیقی است. برخی از ماشین‌ها برنامه‌های مخصوص به خود را دارند، اکثر آنها با برنامه‌های اصلی موسیقی سازگار هستند.
  • قیمت – البته، قیمت همیشه یک عامل است. اگر کسب و کار شما اساساً مبتنی بر سرگرمی است (مانند یک بار زنده یا کسب و کار مهمانی)، ممکن است عاقلانه باشد که روی یک سیستم کارائوکه حرفه ای تر سرمایه گذاری کنید. اگر فکر نمی‌کنید به تمام زنگ‌ها و سوت‌های مدل‌های گران‌تر نیاز داشته باشید، گزینه‌های بسیار خوبی نیز وجود دارد.

انتخاب های ماشین کارائوکه برای نوار یا کسب و کار شما

خبر عالی! آمازون گزینه های زیادی برای ماشین کارائوکه دارد. ما توضیحات محصول، ویدیوها و نظرات مشتریان را بررسی کردیم تا ۱۰ بهترین انتخاب ماشین کارائوکه را که در آمازون پیدا کردیم را به شما معرفی کنیم. انتخاب‌های ما را در زیر بررسی کنید تا موارد هیجان‌انگیز بعدی را به بار یا کسب‌وکار خود بیابید.

دستگاه حرفه ای کارائوکه MASINGO 2023

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

برترین انتخاب: اگر به‌دنبال بهترین دستگاه‌های کارائوکه هستید، این همان است. دستگاه کارائوکه MASINGO دارای یک تبلت ۱۵ اینچی داخلی با برنامه های نصب شده، یک باتری قابل شارژ ۳ ساعته و ۷ حالت پخش است. بلندگوی ۴۰ واتی در صورت نیاز می تواند به عنوان یک سیستم PA دو برابر شود. دو میکروفون بی‌سیم، یک سیم AUX، یک سیم برق و یک کنترل از راه دور همراه با دستگاه ارائه می‌شوند که بهترین راه‌اندازی کارائوکه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ماشین کارائوکه حرفه ای MASINGO 2023

خرید در آمازون

Singtrix Portable سیستم کارائوکه

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

Runner Up: سیستم کارائوکه Singtrix دارای همه چیز عالی است ویژگی های سیستم های حرفه ای با کسری از هزینه. دارای بیش از ۳۶۵ افکت صوتی، سطوح مختلف مهارت، تصحیح زیر و بم طبیعی، ریورب و بسیاری موارد دیگر است. این دستگاه کارائوکه قابل حمل دارای یک راه اندازی plug-and-play است و شامل یک پایه میکروفون با اندازه کامل و یک پایه نگهدارنده دستگاه تلفن همراه است. یک بلندگوی ۴۰ واتی با ساب ووفر صدایی فراگیر ارائه می دهد. سیستم کارائوکه Singtrix در Shark Tank و نمایش های دیگر نمایش داده شده است.

< سیستم کارائوکه قابل حمل Singtrix

خرید در آمازون

دستگاه کارائوکه JYX

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

بهترین ارزش: این دستگاه کارائوکه بلوتوث مجهز به یک درایور صوتی با عملکرد بالا و یک پردازشگر سیگنال دیجیتال پیشرفته است که نویدبخش شفاف ترین کیفیت صدا ممکن است این دستگاه از تراشه بلوتوث ۵٫۰ برای جفت شدن فوری استفاده می کند و همچنین از کارت Micro TF، فلش USB و اتصال AUX-in پشتیبانی می کند. چراغ های LED رنگارنگ و قاب محکم و سبک وزن ویژگی های این دستگاه چشمگیر و اقتصادی را کامل می کند. دو میکروفون بی‌سیم ارائه شده است.

دستگاه کارائوکه JYX

خرید در آمازون< /a>

سیستم بلوتوث کارائوکه دستگاه آواز

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

۵۴ چراغ دیسکو LED با تنظیم کم نور در این دستگاه حال و هوای مهمانی را ایجاد می کند! این بلوتوث سازگار است و همچنین دارای یک برنامه است که آهنگ های کارائوکه را ارائه می دهد. همچنین دارای ۲ جک میکروفون و پورت AUX برای اتصال به صفحه نمایش و غیره است.

سیستم بلوتوث کارائوکه دستگاه آواز>

خرید در آمازون

دستگاه کارائوکه MASINGO

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

این اسپیکر بلوتوث ۴۰ واتی با میکروفون، به عنوان یک سیستم بلندگوی قابل حمل PA عمل می کند! این مجموعه شامل دو میکروفون دستی، کابل های صوتی و AUX تلویزیون، یک پورت USB، یک نگهدارنده صفحه نمایش، یک نگهدارنده دستگاه هوشمند و موارد دیگر است.

دستگاه کارائوکه MASINGO

خرید در آمازون

دستگاه کارائوکه کارائوکه با صفحه نمایش

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

این دستگاه کارائوکه بلوتوث دارای صفحه نمایش رنگی ۷ اینچی TFT، چراغ های همگام ال ای دی و آمپر ۳۵ وات است. دارای ۳۰۰ آهنگ MP3G روی دیسک است، اما هر CDG معمولی کارائوکه را پخش می کند و از ورودی USB و AUX نیز پشتیبانی می کند.

< a href="https://www.amazon.com/Karaoke-USA-GF842-Machine-Bluetooth/dp/B01FW4BW2I?tag=smallbusin0b3-20" target="_blank" rel="sponsored noopener noreferrer">ماشین کارائوکه با صفحه نمایش

خرید در آمازون

 

دستگاه کارائوکه FullLife

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

این دستگاه کارائوکه سبک وزن FullLife برای فضاهای کوچکتر ایده آل است، زیرا شکل بسیار کوچکتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. این دستگاه دارای ۲ میکروفون بی سیم UHF با ۷ تنظیم جلوه صوتی، ۲ بلندگوی ۱۵ واتی و یک تراشه بلوتوث ۵٫۰ برای پخش بی سیم است. همچنین از USB، AUX و Micro TF پشتیبانی می‌کند.

دستگاه کارائوکه FullLife

خرید در آمازون

< span class="ez-toc-section" id="Moukey_Karaoke_Machine"/>دستگاه کارائوکه موکی

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

دستگاه کارائوکه Moukey مجهز به یک ساب ووفر ۱۰ اینچی و یک توییتر ۳ اینچی برای صدایی با برد کامل است. چراغ های رنگارنگ دیسکو رنگ ها را به ضرب آهنگ موسیقی تغییر می دهند. این می تواند به صورت بی سیم به اکثر دستگاه های دارای بلوتوث متصل شود و همچنین می تواند با میکرو TF، USB و AUX استفاده شود. دو میکروفون بی‌سیم و یک نگهدارنده دستگاه متن شعر ارائه می‌شود.

دستگاه کارائوکه موکی

خرید در آمازون

< span class="ez-toc-section" id="EARISE_Karaoke_Machine"/>دستگاه کارائوکه EARISE

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

این دستگاه کارائوکه دارای ۲ میکروفون بی سیم است. علاوه بر اتصال بلوتوث، پورت های ورودی AUX و TF/USB را نیز ارائه می دهد. باتری بادوام، کنترل از راه دور قابل اتصال، و چراغ‌های LED رنگارنگ این ویژگی‌ها را تکمیل می‌کنند.

دستگاه کارائوکه EARISE

خرید در آمازون

دستگاه کارائوکه بی سیم TONOR

svg%3E - انتخاب ماشین کارائوکه برای بار یا تجارت شما

حرفه ای TONOR دستگاه کارائوکه دارای یک ساب ووفر ۸ اینچی، دو توییتر ۳ اینچی و حداکثر توان تا ۲۵۰ وات است. از اتصال بی سیم برای اتصال به دستگاه های هوشمند یا پورت های مختلف برای اتصال دستگاه کارائوکه به تلویزیون استفاده می کند.

دستگاه کارائوکه بی سیم TONOR

در آمازون بخرید

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: Small Business Essentials
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی