عمومیمقالات

انتخاب شغلی معتبر با میشا روبین

انتخاب شغلی معتبر با میشا روبین

“شما احتمالاً یک انتخاب شغلی معتبر در زندگی خود انجام دادید میشا روبین در قسمت این هفته می گوید. و او از روی تجربه صحبت می کند – روبین مدرکی در علوم کامپیوتر گرفت بدون اینکه فکر کند که آیا این چیزی بود که او واقعاًمی خواست. او به مدت ۱۵ سال در ارنست اند یانگ ماند و حتی شریک این شرکت شد. اما در حالی که راضی نبود، به ماندن ادامه داد – بالاخره او هیچ برنامه دیگری برای دنبال کردن نداشت و سه فرزند در خانه داشت. اما یک روز بعد از ظهر ژانویه، در طی یک جلسه کاری، سرانجام به صدای آرامی که به او می‌گفت او و حرفه‌اش با یکدیگر همخوانی ندارند، گوش داد و او تصمیم گرفت که یک جهش داشته باشد.

اکنون، روبین با کمک به دیگران حرفه ای ایجاد کرده است. تغییرات خود را ایجاد کنند—بدون اینکه ریسکی را که خودش انجام داد—و در این فرآیند، سه عامل را شناسایی کرد که بر انواع مشاغلی که افراد انتخاب می‌کنند تأثیر می‌گذارند: «نظرات دیگران»، «شرایط» و «اینرسی» ” آشنایی روبین با هر سه، و همچنین جنبه های دیگر “طرح اولیه شغلی” او، به خوبی به او در حرفه جدیدش خدمت کرده است.

روبین و تریستان آهومادا مجری Brilliant Thoughtsدرباره گفتگو می کنند. سه نوع “معیار طراحی شغلی”، اهمیت داشتن ارزش ها و چشم انداز آینده و ایجاد هیئت مدیره خود حامیان.”

میشا روبین یک مربی شغلی، کارآفرین و سخنران است. او برنامه های تحول شغلی را ارائه می دهد و مدیر عامل شرکت The Career Leap است. او را در thecareerleap.com پیدا کنید.

قسمت کامل را در زیر ببینید. یا در پادکست های Apple، و هرگز با اشتراک در پادکست های SUCCESS امروز، قسمت دیگری را از دست ندهید!

< div class="m-a-box-content-middle">
5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - انتخاب شغلی معتبر با میشا روبین

تریستان آهومادا ویراستار مردمی SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیرعامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف حضور دارند. برای شرکت های فناوری، و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی