عمومی

InnerAction Media StoryMaker را راه‌اندازی کرد، Empowering Small مشاغل با بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

InnerAction Media StoryMaker را راه‌اندازی کرد، Empowering Small
مشاغل با بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

InnerAction Media مستقر در ویرجینیای غربی (IAM) اخیراً StoryMaker را راه اندازی کرده است، برنامه نرم افزاری به عنوان سرویس (SaaS) که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند (AI) فناوری برای کمک به کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده در ایجاد پیشنهاد نهایی ۳۰ ثانیه ای و سایر پیام های بازاریابی حیاتی در صورت تقاضا.

برنامه مبتنی بر ابر بر اساس فرآیند «BrandStory» اختصاصی IAM ایجاد شده است. این رویکرد منحصر به فرد، داده های بازاریابی یک کسب و کار را مدیریت می کند، سپس از هوش مصنوعی مشابه ChatGPT برای تولید محتوای بازاریابی استراتژیک استفاده می کند. محتوای سفارشی‌شده را می‌توان در پلتفرم‌های مختلف از جمله رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، ارائه‌ها و حتی رسانه‌های سنتی منتشر کرد.

پیدایش این نرم‌افزار را می‌توان به نوامبر ۲۰۲۲ ردیابی کرد، زمانی که این فقط یک ایده بود که به عنوان بخشی پیشنهاد شده بود. پروژه ای توسط Vantage Ventures و مدیر اجرایی سارا بیلر. Vantage Ventures، ابتکاری از دانشکده تجارت و اقتصاد جان چمبرز در دانشگاه ویرجینیای غربی، با هدف تقویت کسب‌وکارهای مقیاس‌پذیر برای مقابله با چالش‌های پیچیده است.

این ایده سپس در ابتکار «کارخانه SaaS» به واقعیت تبدیل شد. ، که پنج دانشجوی WVU و پنج کارآفرین ویرجینیای غربی را به ایجاد ده برنامه SaaS در ده هفته از ژانویه ۲۰۲۳ موظف کرد. مهندس نرم افزار موفق کری لندیس بر این پروژه نظارت کرد که در نهایت منجر به تولد StoryMaker شد.

این نرم افزار. همچنین تجربه رئیس IAM و توسعه دهنده StoryMaker، جیم ماتوگا را منعکس می کند. من این فرصت منحصر به فرد را داشته ام تا در طول ۳۵ سال گذشته با هزاران رهبر تجاری مصاحبه و کمک کنم. یکی از چیزهایی که اکثر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که: “پیچ ۳۰ ثانیه ای شما چیست؟”” ماتوگا گفت. “StoryMaker این مشکل اساسی کسب و کار و خیلی چیزهای دیگر را حل می کند.”

StoryMaker به عنوان ابزاری که پیچیدگی بازاریابی را در دسترس کسب و کارهای کوچک قرار می دهد مورد ستایش قرار می گیرد. منابع لازم برای ایجاد پیام‌های بازاریابی مؤثر را بدون دردسر در اختیار آنها قرار می‌دهد، از جمله طرح کامل ۳۰ ثانیه‌ای، محتوای رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های بازاریابی طولانی‌تر مانند ایمیل‌ها و محتوای وبلاگ، و حتی خطوط برچسب.

Matuga می‌افزاید: «کلمات مناسب برای اکثر کسب‌وکارهای کوچک مهم و ضروری هستند – برای اینکه مردم را وادار به انجام کاری، خرید محصولات یا خدماتشان و افزایش فروش کنند، این دقیقاً همان کاری است که StoryMaker انجام می‌دهد.»

این برنامه همچنین ویژگی‌های مختلفی مانند لحن بازاریابی تعریف‌شده توسط کاربر، تماس برای اقدام قابل تنظیم، نوشتن محتوای وبلاگ، تولید هشتگ رسانه‌های اجتماعی و ایجاد محصولات/خدمات بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مشخصات تجاری و داده‌های محصول/خدمات را با خیال راحت در یک پایگاه داده امن و مبتنی بر ابر ذخیره می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز پیام‌های بازاریابی نامحدود ایجاد کنند.

در عصری که بازاریابی مؤثر می‌تواند باعث ایجاد یا شکست شود. به نظر می رسد که StoryMaker ابزار ارزشمندی برای کسب و کارهای کوچک است و به آنها اجازه می دهد تا با ارائه سطحی از پیچیدگی بازاریابی که قبلاً دور از دسترس بود، با شرکت های بزرگتر رقابت کنند.

IAM یک ۷ روز رایگان ارائه می دهد. آزمایشی StoryMaker، پس از آن، قیمت اشتراک ۲۹ دلار در ماه به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی با مدت زمان محدود، با قیمت معمولی ۹۹ دلار در ماه است. این برنامه دارای یک پتنت موقت در حال تعلیق است.

از آنجایی که صاحبان مشاغل کوچک به حرکت در چشم انداز همیشه در حال تحول بازاریابی دیجیتال ادامه می دهند، ابزارهایی مانند StoryMaker می توانند با ساده سازی و تقویت پیام های بازاریابی خود مزایای قابل توجهی را ارائه دهند و به آنها یک پیشنهاد ارائه دهند. در یک بازار رقابتی فزاینده پیشی بگیرید.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: wv.gov


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی