عمومی

امید به زندگی به پایین‌ترین حد در دهه‌های اخیر رسیده است. در اینجا فرمول یک پزشک پیشرو است (و 4 ساده آزمایش‌ها) برای داشتن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

امید به زندگی به پایین‌ترین حد در دهه‌های اخیر رسیده است.
در اینجا فرمول یک پزشک پیشرو است (و ۴ ساده
آزمایش‌ها) برای داشتن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

کارآفرینان به چیزهای زیادی معروف هستند. اخلاق کاری. خلاقیت. شن. تطبیق پذیری. عزم. ریسک های هوشمندانه

و مراقبت نکردن از سلامت جسمی (و روانی) آنها. تحقیقات منتشر شده در Journal of Socioeconomics نشان داد که صاحبان مشاغل به طور قابل توجهی با سطوح استرس بالاتری نسبت به کارمندان مواجه هستند. حداقل یک مطالعه نشان داد که کارفرمایان تقریباً ۲۰ درصد ساعات بیشتری در هفته کار می کنند. از کارمندان. یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ نشان داد که کارآفرینان دو برابر بیشتر احتمال دارد افسردگی را تجربه کنند و سه برابر بیشتر از اعتیاد رنج می برند.

برای نقل قول مطالعه ۲۰۱۸ منتشر شده در تئوری و عمل کارآفرینی:

لیست نامزدهای بیماری زا تقریباً بی پایان است، از جمله تضاد نقش، مسائل مربوط به تعادل بین کار و خانواده، و مشکلات مالی.

آیا کارآفرینان به دلیل بی توجهی به سلامت خود شهرت دارند؟ به‌رغم این واقعیت که طول عمر برای همه ما مهم است، به وضوح شایسته است.

همه ما می خواهیم زندگی طولانی و سالم داشته باشیم. و اگر این دلیل کافی برای همه فوق‌العاده‌های نوع A نیست؟ همچنین، چون وارن بافت، که به وضوح یک مرجع در مورد طول عمر و موفقیت می‌گوید، طول عمر جزء مهم موفقیت است. و همچنین به این دلیل که هر چه سن شما بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید یک کسب و کار پر رونق راه اندازی کنید.

متأسفانه CDC به تازگی میانگین امید به زندگی در ایالات متحده را اعلام کرده است. به پایین‌ترین سطح خود در ۲۵ سال گذشته رسیده است. (میانگین جدید ۷۶٫۴ است.) کووید-۱۹ به وضوح نقشی را ایفا کرده است. بنابراین مرگ و میر ناشی از مواد مخدر افزایش یافته است.

به این موارد بیماری قلبی و سرطان را نیز اضافه کنید که برای چندین دهه از علل اصلی مرگ زودرس هستند. در واقع، بیش از نیمی از مرگ‌های زودرس یا زودرس در ایالات متحده به دلیل رفتاری و سایر عوامل قابل پیشگیری مانند مصرف دخانیات، رژیم غذایی نامناسب، و عدم ورزش. اون دوتای آخر؟ آنها معمولاً بهترین دوستان کارآفرینی پرمشغله، پرکار و پراسترس نیستند.

مگر اینکه روی کلمات “رفتاری” تمرکز کنید. ” و “قابل پیشگیری.”

قانون ۶ + ۲ را بپذیرید

راه‌اندازی مجدد عصر بزرگ: شکستن کد طول عمر برای فرد جوان‌تر، طول عمر بستگی به کاری دارد که بیشترها انجام می دهید.

خوردن ضعیف و ورزش نکنید و خطر بیماری قلبی، سرطان ریه، سکته مغزی، دیابت و زوال عقل در شما افزایش می یابد. از یک روز تقلب گاه به گاه لذت می برید؟ در تعطیلات کمی دلسرد شوید؟ چند تمرین را از دست می دهید؟

در مدت طولانی، چیز مهمی نیست.

کلید این است که به طور مداوم — نه به طور کامل، بلکه به طور مداوم — انتخاب های سالمی داشته باشید که به پیشگیری از بیماری های مزمن کمک می کند و شما را برای زندگی طولانی آماده می کند. سیگار نکش زیاد مشروب نخورید یک شب راحت بخوابید. رژیم غذایی سالم داشته باشید. چند بار در هفته ورزش کنید.

چیزهای ساده. شما می دانید چه باید بکنید. کلید در واقع انجام آن است.

چگونه متوجه می شوید که کار می کند؟

فشار سنج Roizen برای موفقیت سلامتی “۶ Normals + 2” است. در اینجا “معمولا” وجود دارد.

۱٫ فشار خون طبیعی را به دست آورید و حفظ کنید. در حالی که همه ما فردی هستیم، هدف خوب ۱۱۰/۷۵ است.

۲٫ سطح سالم کلسترول LDL را بازیابی و حفظ کنید. هدف ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر است.

۳٫ سطح گلوکز خون ناشتا را بازیابی و حفظ کنید.هدف ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر یا کمتر است.

۴٫ وزن خود را متناسب با قد خود حفظ کنید. هدف برای بزرگسالان بین ۱۸٫۵ تا ۲۴٫۹ است. (این یک نمودار است.)

اما این را در نظر داشته باشید. بیشتر مردم از شاخص توده بدنی (BMI) برای تعیین وزن “سالم” استفاده می کنند. اما عضله یا کمبود آن مهم است. یک کرنر با قد ۶ اینچ NFL با وزن ۲۱۵ پوند دارای BMI 29.2 است. این او را در رده بالای دسته “اضافه وزن” قرار می دهد، حتی اگر با هر معیار عینی او فوق العاده مناسب است. درصد چربی بدن شما احتمالاً نشانه بهتری از حفظ وزن سالم است.

با این وجود، با BMI شروع کنید. این حداقل از نظر جهت دقیق است، به خصوص اگر در انتهای طیف قرار بگیرید.

۵٫ مدیریت استرس مداوم را تمرین کنید. هدف Roizen این است که “خوب بخوابید و در پوست خود احساس راحتی کنید.” اما به خواب فقط از نظر طول عمر فکر نکنید. یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد که کمبود خواب با تنش، اضطراب و خلق و خوی کلی پایین‌تر ارتباط دارد. خواب بعداً برای شما خوب است و اکنون برای شما خوب است.

در مورد استرس؟ در اینجا سه مورد حمایت علمی وجود دارد راه های مقابله بهتر با استرس.

۶٫ هیچ دود اولیه، ثانویه یا ثالثی از تنباکو در بدن خود نداشته باشید. اگر آشنا نیستید، دود درجه سوم شامل آلاینده هایی است که هنگام کشیدن تنباکو در داخل خانه می نشینند. به کاناپه‌ها، پرده‌ها، روتختی‌ها و غیره فکر می‌کنید که هدف رویزن است؟ خود را یک منطقه عاری از دود اعلام کنید.

۱٫ معاینه کامل بدن را انجام دهید.شما همان چیزی هستید که اندازه می گیرید و نمی توانید اعداد خود را بدانید — و در صورت لزوم برای بهبود آنها تلاش کنید — تا زمانی که دریافت کنید شماره‌های شما.

(روش دیگری برای دریافت مجموعه‌ای از “اعداد”؟ این چهار تست ساده را انجام دهید. در حالی که “گذراندن” هیچ یک از آنها خطر مرگ و میر کمتری را تضمین نمی کند، اما هر آزمایش درجاتی از علیت را شامل می شود.)

۲٫ واکسن های خود را به روز نگه دارید.رویزن توصیه می کند که همه سالانه واکسن آنفولانزا دریافت کنند زیرا می تواند مشکلات آنفولانزا و ریه را کاهش دهد و همچنین خطر حمله قلبی و سکته را کاهش دهد. او همچنین به افراد بالای ۵۰ سال توصیه می‌کند که واکسن زونا را دریافت کنند و افراد بالای ۶۵ سال واکسن ذات‌الریه را دریافت کنند.

کار بر روی سن ۶ + ۲

توصیه Roizen بسیار ساده است. برای رژیم غذایی، چربی های اشباع شده و قندهای اضافه شده را حذف کنید. غلات کامل، هفت تا نه وعده سبزیجات و میوه ها بخورید و از پروتئین های بدون چربی مانند ماهی و مرغ استفاده کنید. (بله: به رژیم غذایی مدیترانه ای فکر کنید .) مصرف مولتی ویتامین را نیز در نظر بگیرید.

برای ورزش، روزانه ۱۰۰۰۰ قدم پیاده روی کنید و دو تمرین قدرتی انجام دهید. یا سه بار در هفته به مدت ۲۰ دقیقه در هر جلسه. در مورد استرس، هفت تا هشت ساعت در شب بخوابید، مدیتیشن را در نظر بگیرید، هر چند وقت یک بار در طبیعت بیرون بروید و زمانی را با خانواده و دوستان خود بگذرانید. سیگار نکشید و تا جایی که می توانید از دود دست دوم و سوم خودداری کنید.

و نکته کلیدی اینجاست: انتظار نداشته باشید که کامل باشید هدف این است که سازگار باشد. گاهی اوقات ممکن است واقعاً سالم غذا بخورید، اما در ورزش کمی کوتاه بیایید. گاهی اوقات ممکن است به اندازه کافی بخوابید، اما زمانی را در کنار افرادی که سیگار می کشند بگذرانید. هیچ کس در همه چیز عالی نیست.

کلید این است که به سلامت خود به همان روشی که به کسب و کار خود می‌روید نزدیک شوید. با تمرکز، عزم، تلاش… و تلاش مداوم برای انجام کارهای بیشتر برای کسب‌وکارتان و برای شما، و انجام آن «بیشتر» اغلب بیشتر.

چون در حالی که همان چیزی هستید که در حال حاضر هستید، با تلاش مداوم در یک دوره زمانی، می توانید تبدیل به چیزی شوید که امیدوارید روزی بشوید.

مخصوصاً اگر یکی از چیزهایی که می‌خواهید به آن برسید این است که واقعاً، واقعاً قدیمی باشید.

<.>

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی