عمومی

پر کردن شکاف رو به رشد بین کارفرمایان و آنها کارمندان با ارزش: در اینجا نحوه انجام صحیح آن آمده است

پر کردن شکاف رو به رشد بین کارفرمایان و آنها
کارمندان با ارزش: در اینجا نحوه انجام صحیح آن آمده است

«استعفای بزرگ» هزاران کسب‌وکار در اشکال و اندازه‌های مختلف را تحت تأثیر قرار داد. اکنون، با کاهش شتاب پشت پرش شغل و ترک سریع، صاحبان مشاغل کوچک ممکن است کمی احساس آرامش کنند. با این حال، اکنون زمان آن نیست که تلاش‌هایی را که از کارمندان در داخل و خارج از محل کار حمایت می‌کنند، ترمز کنیم. با کاهش گردش مالی، اکنون زمان راهبردی است تا در نظر بگیرید چه اقداماتی را برای حفظ نیروی کار خود در طولانی مدت انجام می دهید.

رهبران کسب‌وکارهای کوچک باید نحوه عملکرد خود را در نظر بگیرند. مراقبت از کارکنان، که می تواند به حفظ استعدادها کمک کند. علاوه بر پرداخت و غرامت، مراقبت از کارکنان شامل پنج رکن کلیدی است: برنامه ها و مزایای سلامتی، انعطاف پذیری و تعادل بین کار و زندگی، فرهنگ اجتماعی و حمایتی، توسعه و آموزش شغلی و کار هدفمند.

جالب است، طبق غواصی عمیق MetLife در روندهای کسب و کار کوچک شکاف های قابل توجهی بین ادراک کارفرما و رضایت کارکنان در تمام ارکان مراقبت از کارکنان وجود دارد. بیایید به این تفاوت‌ها در ادراکات و اینکه چگونه صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند شکاف را پر کنند نگاه کنیم.

برنامه‌ها و مزایای سلامتی

کارمند سلامتی و سلامت روانی کارکنان برای بسیاری از مشاغل کوچک در صدر فهرست اولویت‌ها قرار گرفته است. در واقع، ۷۰ % از کسب و کارهای کوچک گزارش می دهند که سلامت روانی کارکنان برای آنها تمرکز اصلی است. از سوی دیگر، تنها ۴۶ درصد از کارمندان کسب و کارهای کوچک از تلاش کارفرمایان خود برای ارائه مراقبت از طریق برنامه های سلامتی و مزایا راضی هستند. به این ترتیب، کارفرمایان باید منابعی مانند بررسی سلامت روان و سلامت روان، بحث‌ها و/یا وبینارها در مورد سلامت روان یا مدیریت استرس، فعالیت‌های تندرستی و موارد دیگر را در نظر بگیرند.

به‌عنوان کمترین درصد رضایت گزارش‌شده در پنج رکن مراقبت، این ریسک‌های جدولی است که کارفرمایان نقش آنها را در رفاه کارکنان و همچنین ارزش معناداری که منابع، مانند مزایا، می توانند ارائه دهند، تشخیص دهند. در واقع، مزایا می تواند به ارائه مراقبت از کارکنان کمک کند و به نوبه خود، وفاداری، رضایت و شادی را بهبود بخشد. همانطور که در تحقیقات MetLife مشخص شد، کارمندان مشاغل کوچک به طیف وسیعی از مزایا، مانند بیمه دندانپزشکی (۶۴٪) و بیمه مراقبت از بینایی یا برنامه تخفیف (۶۱٪) علاقه مند هستند. با ارائه ترکیب مناسبی از مزایای کارکنان که از نیازهای منحصر به فرد آنها و بودجه مزایای شما پشتیبانی می کند، می توانید سازمان خود را برای حمایت از استعدادهای سخت کوش خود در تمام طول سال قرار دهید.

انعطاف پذیری و تعادل بین کار و زندگی

در حالی که ۸۱% از کارفرمایان معتقدند که کارکنان از انعطاف پذیری و کار سازمان خود راضی هستند. -تعادل زندگی، تنها ۵۹ درصد از کارمندان می گویند که دارند. دسترسی به مرخصی استحقاقی یکی از راه‌های کارفرمایان برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به نیروی کار است. در حال حاضر، از هر چهار کسب و کار کوچک، یک نفر مرخصی با حقوق ارائه می دهد. نه تنها زمان دوری از کار باعث ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی می شود، بلکه ۷۶ درصد از کارکنانی که به این مزایا دسترسی دارند، قصد دارند تا ۱۲ ماه دیگر نزد کارفرمای خود باقی بمانند که ماهیت برد-برد این پیشنهاد را نشان می دهد.

فرهنگ اجتماعی و حمایتی

کسب و کارهای کوچک به دلیل وسعت محیط کار، موقعیت مناسبی برای ایجاد فرهنگ محیط کار مثبت دارند. سازمان و در نتیجه محیط نزدیک آنها. برای ارائه این ستون مراقبتی، کارفرمایان باید راه‌هایی را برای ایجاد فضای مشارکتی بیشتر با جستجو و اجرای دیدگاه‌های کارکنان مرتبط با تجربه روزانه کارکنان خود در نظر بگیرند. برای مثال، سعی کنید مکانیسم‌های گوش دادن را اجرا کنید که به طور فعال و مستمر بازخورد کارکنان را برای ارتقای فضای کار مشارکتی‌تر بخواهد.

توسعه شغلی و آموزش

توسعه شغلی ابزاری قدرتمند برای حفظ است. تحقیقات نشان می دهد که <61% کارکنان به فرصت های ارتقاء مهارت به عنوان عامل مهمی در پشت ماندن یا ترک نقش خود اشاره می کنند. به این ترتیب، کارفرمایان باید راه‌هایی را برای حمایت از ارتقای مهارت و پیشرفت شغلی در نظر بگیرند، که می‌تواند عملکرد کارکنان را بهبود بخشد و در عین حال حفظ استعدادها را نیز تقویت کند. در نظر بگیرید که فرصت‌های یادگیری و رشد می‌تواند رضایت کارکنان را که در حال حاضر ۵۳ درصد است، بر اساس داده‌های MetLife بهبود بخشد.

کار هدفمند

آیا می‌دانستید که کارمندان کسب‌وکارهای کوچک ۲۳ درصد بیشتر از کارکنان سازمان‌های بزرگ‌تر فهرست‌بندی هدفمند دارند. کار به عنوان مهمترین جنبه مراقبت از کارمند؟ کسب‌وکارهای کوچک معمولاً پیوندی با کار هدفمند دارند، خواه شما یک تولیدکننده محلی باشید که منابع برای پروژه‌های بهبود در جامعه ارائه می‌کند، یا یک خرده‌فروش کسب‌وکار کوچک که از صنعتگران محلی حمایت می‌کند. با گرایش به این جنبه مراقبت مبتنی بر فرهنگ محل کار، کار هدفمند جایگاه خود را به عنوان ستون مراقبت با کمترین شکاف (۱۷٪) بین رضایت کارکنان و ادراک کارفرما حفظ خواهد کرد.

از آنجایی که ۷۸ درصد از کارمندان می گویند که کارفرمای آنها مسئولیت نشان دادن مراقبت، برای کارفرمایان مشاغل کوچک بسیار مهم است که تشخیص دهند آیا و چگونه این کار را انجام می دهند. به‌ویژه وقتی شکاف‌ها در هر یک از پنج ستون مراقبتی بالا وجود دارد، واضح است که کارفرمایان مشاغل کوچک فرصتی دارند تا مزایا، منابع و فرصت‌هایی را برای کارکنان فراهم کنند که احساس مراقبت را بهبود می‌بخشد. در حالی که انتظارات نیروی کار شما در مورد این ارکان مراقبت ممکن است متفاوت باشد، مقایسه سازمان شما با چشم انداز وسیع تر می تواند بینش ارزشمندی ارائه دهد و به کسب و کار کوچک شما مزیت رقابتی بدهد.

توسط سینتیا اسمیت 

به عنوان معاون ارشد کسب و کار منطقه ای در MetLife ، سینتیا اسمیت نقش اصلی را در کمک به کسب و کارهای کوچک برای یافتن ترکیب مناسبی از مزایا برای کمک به جذب و حفظ استعدادهای برتر ایفا می کند.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی