عمومی

الزامات 40 ساعته ایلان ماسک در دفتر احساسی را نشان می دهد هوش

الزامات ۴۰ ساعته ایلان ماسک در دفتر احساسی را نشان می دهد
هوش

الون ماسک یک ترول بزرگ رسانه های اجتماعی و ثروتمندترین فرد جهان است. او دوست دارد نوک بزند و تحریک کند، اما مشاغلی را نیز اداره می کند که شامل کارهای عملی زیادی است. او یادداشتی را برای کارمندان تسلا ارسال کرد. شخصی این یادداشت را فاش کرد (و من انتظار دارم که ممکن است کسی مدت طولانی تری در آنجا کار نکند، اما این یک حدس خالص است).

یادداشت به “ExecStaff” است، که من فرض می کنم به معنای کارکنان اجرایی است، و می گوید: 

هر کسی کسی که می خواهد کار از راه دور انجام دهد باید حداقل (و منظورم *حداقل*) ۴۰ ساعت در هفته در دفتر باشد یا تسلا را ترک کند. این کمتر از آن چیزی است که ما از کارگران فاکتور می خواهیم.

اگر مشارکت‌کنندگان استثنایی وجود داشته باشند که این امر برای آنها غیرممکن است، من آن استثناها را مستقیماً بررسی و تأیید می‌کنم.

علاوه بر این، “دفتر” باید یک دفتر اصلی تسلا باشد، نه یک شعبه راه دور و غیر مرتبط با وظایف شغلی، برای مثال مسئول روابط انسانی کارخانه فرمونت، اما دفتر شما در ایالت دیگری باشد.”

>

وقتی شخصی سعی کرد ماسک را برای این یادداشت در توییتر فراخواند، او با یک پاسخ کلاسیک الهام گرفته از ترول ماسک پاسخ داد: 

در اینجا دلیل این حرکت درخشان است.

تسلا یک شرکت تولیدی است. . 

مطمئنا، وسایل نقلیه الکتریکی موج جالب آینده هستند، اما به تولید خلاصه می شود. همانطور که ماسک اشاره می کند، کار می کند ۴۰ ساعت در محل کمتر از آن چیزی است که مدیران از کارکنان تولیدی درخواست می کنند. 

مدیر ارشد زمانی که کارکنان در هر سطحی نیاز به در محل حضور داشته باشید. من نمی‌دانم ماسک چه کسانی را در ExecTeam خود قرار می‌دهد (I twe به او گفت – شاید اگر من خوش شانس باشم، او پاسخ دهد)، اما من شک دارم که او به یک تحلیلگر جوان اشاره می کند. اینها احتمالاً تصمیم گیرندگان و افرادی هستند که درآمدهای کلانی دارند. این افراد تصمیم می گیرند که کارگران کارخانه چه زمانی کار کنند، کجا کار کنند و چه مدت کار کنند. آنها نمی توانند ادعا کنند که حمایت و رهبری می کنند وقتی آنجا نیستند.

ماسک اشاره می کند که منابع انسانی باید در محل حضور داشته باشد.

دوباره، در حالی که ما نمی دانیم ماسک چه کسانی را در این یادداشت آورده است، او از “روابط انسانی” به عنوان مثال استفاده می کند. من به منابع انسانی در محل اعتقاد زیادی دارم، حتی اگر بسیاری از افراد منابع انسانی می خواهند از خانه کار کنند. اگر آنها از افراد راه دور پشتیبانی می کنند خوب است، اما اگر نمی دانید مردم چه کار می کنند، چگونه می توانید متخصص مردم باشید؟

اولین کار حرفه ای من در حوزه منابع انسانی بود برای Wegmans، یک شرکت فوق‌العاده که تقریباً همیشه در چند رتبه برتر در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر Fortune قرار دارد. من همانقدر پشتیبان بودم که دفتر پشتیبان می تواند باشد – تجزیه و تحلیل آماری منابع انسانی انجام دادم. اعداد را خرد کردم اما، مانند همه کارمندان، من وقت خود را صرف کار در فروشگاه ها، جوراب زدن قفسه ها، کمک به مشتریان و برش ماهی کردم. این نحوه مشاهده گزارش های گردش مالی من را تغییر داد. فهمیدم که چرا یک بخش بیشتر از دیگری با مشکل مواجه است. من می دانم مردم چه کردند. این به من امکان داد تا تجزیه و تحلیل داده‌های بهتر و متفکرانه‌تری را برای تصمیم‌گیرندگان ارائه کنم.

ماسک این را می‌داند. حتی اگر شما یک تحلیلگر غرامت باشید، حضور در زمین و دیدن کارهایی که مردم در تمام روز انجام می دهند، می تواند تفاوت واقعی در نحوه برخورد شما با کارتان ایجاد کند. بدون انجام این کار، در مورد شرح شغلی که دو سال پیش نوشته شده است، تصمیم می گیرید. بیرون بروید و ببینید و دیده شوید.

چرا این نشان دهنده هوش هیجانی است.

بله، مردم می خواهند از خانه کار کنند. اما ماسک می‌داند که yهرگز نباید از کارمندان خود بخواهید کاری را انجام دهند که خودتان مایل به انجام آن نیستید. این بدان معناست که تیم های اجرایی باید در جایی که افراد هستند حضور داشته باشند.

او گفت که استثناهایی را به صورت موردی در نظر می گیرد که برای یک مدیر خوب لازم است. گاهی اوقات دلایل خوبی وجود دارد که یک مدیر اجرایی یا نیروی انسانی از خانه کار کند. گاهی اوقات دلایل پزشکی وجود دارد که چرا کسی باید از خانه کار کند. (و ماسک باید این تصمیم را به منابع انسانی و تیم حقوقی واگذار کند.) 

این حرکت به طرز درخشانی نشان می دهد که او برای مردم ارزش قائل است. که کار واقعی ساخت اتومبیل را انجام می دهند. همه افراد خلاق، فنی، بازاریابی و حسابداری شغلی ندارند، اگر خودروهایی از خط مونتاژ خارج نشوند. این امر تولید را در جایی که باید باشد قرار می دهد: در مرکز تجارت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی