عمومی

رستوران ها برای مبارزه با تورم هزینه های اضافی اضافه می کنند. چرا این یک دستور العمل برای فاجعه است

رستوران ها برای مبارزه با تورم هزینه های اضافی اضافه می کنند.
چرا این یک دستور العمل برای فاجعه است

به عنوان inflation به شکستن رکوردهای ۴۰ ساله ماه به ماه ادامه می دهد، ممکن است وسوسه شوید که افزایش هزینه های خود را به شکل کارمزد به مشتریان منتقل کنید. به آرامی قدم بردارید.

در حالی که اضافه کردن هزینه به صورت حساب مشتریان می تواند شما را در تاریکی نگه دارد، انجام این کار می تواند برخی افراد را نیز تحت تأثیر قرار دهد. راه اشتباه — به خصوص اگر این کارمزدها غیرمنتظره باشد.

کارمزدها می توانند تقریباً هر چیزی را نشان دهند، از «تعدیل غیر نقدی» “، “اضافه سوخت” یا چیزی به نام “قدردانی از آشپزخانه” و راهی برای تجارت برای مبارزه با افزایش قیمت مواد غذایی بدون افزایش قیمت منو است، به عنوان وال استریت ژورنال گزارش می دهد.

هدسون می‌گوید هزینه کل غذای رستوران‌ها به عنوان درصدی از فروش بالاتر از قبل از شیوع اولیه کووید در سال ۲۰۲۰ است. ریله، معاون ارشد تحقیقات در انجمن ملی رستوران‌ها، یک انجمن تجاری صنعت رستوران. قیمت عمده فروشی مواد غذایی در ۱۲ ماه گذشته تقریباً ۱۸ درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش سالانه در نزدیک به پنج دهه اخیر است. با این حال، طبق داده های انجمن.

افزایش هزینه های غذا تنها مشکل رستوران ها نیست. آنها همچنین با هزینه‌های نیروی کار بالاتری روبرو هستند که طبق اداره آمار کار، در سال ۲۰۲۱ ۱۳٫۲ درصد افزایش یافت. بر اساس WSJ.

بنابراین جای تعجب نیست کهاین رستوران‌هایی که معمولاً با حاشیه‌های نزدیک به ۳ ریه می‌گوید تا ۵ درصد قبل از کسر مالیات، برای ماندن در تجارت باید خلاقیت به خرج داد.

“مدل کسب و کار رستوران معمولی این است. او می‌گوید که برای مقابله با این هزینه پایدار و تسریع شده غذا و نیروی کار که فشار فوق‌العاده‌ای بر اپراتورها وارد می‌کند، تنظیم نشده است، و نشانه‌ها حاکی از آن است که این موارد ادامه خواهند داشت.

اگرچه اضافه کردن کارمزدهای تصادفی احتمالاً مصرف‌کنندگان را دور می‌کند، به‌ویژه افرادی که به تغییرات قیمت منو حساس هستند. اگر آخرین تجربه مصرف کننده انتظارات او را برآورده نکند، احتمالاً با پای خود رای می دهند. تد راسمن، تحلیلگر ارشد صنعت CreditCards.com، خاطرنشان می‌کند که اکثر مشتریان می‌خواهند یک قیمت به آنها ارائه شود و از آنجا تعیین کنند که آیا منصفانه است یا نه.

راسمن گفت: “آنها نمی خواهند نیکل باشند و برای همه چیز از تهویه مطبوع گرفته تا وسایل نظافتی و بیمه درمانی کارکنانشان کمرنگ شوند.”

با این حال، کمی شفافیت می‌تواند راه درازی را به شما بدهد. زاخاری وینر،مدیرعامل و بنیانگذار Finance Hire، یک کنترل کننده مالی برون سپاری برای صاحبان مشاغل کوچک، می گوید: مشتریان ممکن است از صداقت و شفاف سازی در مورد اینکه هزینه های اضافی از کجا می آید، قدردانی کنند، حتی اگر از تورم آگاه باشند. . صریح بودن در مورد اینکه هزینه‌های اضافی شما چقدر است و هزینه‌ها در کجا تخصیص می‌یابد، می‌تواند به مشتریان در درک آنها کمک کند. واینر گفت: داشتن یک پیشخدمت به مشتریان درباره افزایش قیمت قبل از تحویل چک به آنها اطلاع می دهد، یا گنجاندن یک یادداشت کوچک در منو می تواند کمک زیادی به شما کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی