عمومی

کمک 10 میلیارد دلاری برای همه گیری به مشاغل کوچک در 4 ایالت ها

کمک ۱۰ میلیارد دلاری برای همه گیری به مشاغل کوچک در ۴
ایالت ها

آخرین دور کمک از سوی خزانه داری ایالات متحده در راه است برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نگرانی‌های مربوط به رکود همچنان در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد دور سوم وجوه خود را از ابتکار اعتبار تجاری کوچک ایالتی (SSBCI) را به کلرادو، مونتانا، نیویورک و اورگان مجدداً مجاز کرد. در مجموع، چهار ایالت برای دریافت ۷۵۱ میلیون دلار کمک مورد تایید قرار گرفتند.

SSBCI یک برنامه کمک برای مشاغل کوچک است که از سال ۲۰۱۰ وجود داشت، اما در مارس ۲۰۲۱ به لطف قانون ۱٫۹ تریلیون دلاری طرح نجات آمریکا که رئیس جمهور جو بایدن امضا کرد، دوباره تکمیل شد قانون شد.

۱۰ میلیارد دلار بودجه هدف این برنامه گسترش دسترسی به سرمایه برای جوامع محروم است. وجوه SSBCI مستقیماً بین شرکت ها توزیع نمی شود، بلکه به وام دهندگان می رسد. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های واجد شرایط – معمولاً به‌عنوان شرکت‌هایی با ۵۰۰ کارگر یا کمتر تعریف می‌شوند – می‌توانند همانطور که معمولاً از طریق بانک، وام‌دهنده اجتماعی یا سرمایه‌گذار سهام خود به دنبال وام یا سرمایه‌گذاری باشند.

این اخبار پس از انتشار اولیه وجوه در ماه مه به پنج ایالت: هاوایی، کانزاس، مریلند، میشیگان و ویرجینیای غربی است. این پنج ایالت برای حدود ۶۳۹ میلیون دلار کمک مورد تایید قرار گرفتند.

در ماه ژوئیه، وزارت خزانه داری ۱٫۵ میلیارد دلار دیگر به عنوان کمک مالی تصویب کرد. نور سبز نه طرح ایالتی از آریزونا، کانکتیکات، ایندیانا، مین، نیوهمپشایر، پنسیلوانیا، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی و ورمونت. این آژانس تا به امروز بیش از ۲٫۲۵ میلیارد دلار تصویب بودجه یا تقریباً یک چهارم از برنامه ۱۰ میلیارد دلاری را اعلام کرده است.

خزانه داری. تخمین می‌زند که این برنامه می‌تواند ۱۰ دلار سرمایه‌گذاری خصوصی برای هر دلار بودجه فدرال ایجاد کند – که مجموع اعتبار برای ایالت‌ها را به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رساند.

منویی از منابع از طریق SSBCI در دسترس کسب و کارها وجود دارد که شامل سرمایه خطرپذیر، دسترسی به سرمایه، پشتیبانی وثیقه، مشارکت وام، و برنامه های تضمین وام. دولت‌های ایالتی قبلاً طرح‌های فردی خود را به وزارت خزانه‌داری ارسال کرده بودند و توضیح می‌دادند که چگونه این بودجه را به مشاغل کوچک تخصیص می‌دهند.

مونتانا، به نوبه خود. ، می گوید که با بودجه خود برنامه مشارکت وام را اجرا خواهد کرد و قصد دارد فرصت را برای کارآفرینان روستایی و بومی آمریکای ایالت گسترش دهد. کلرادو انتظار دارد بر سه برنامه مختلف متمرکز بر مشاغل کوچک نظارت کند و به طور خاص ۱۰ میلیون دلار از تخصیص SSBCI خود را برای کمک به کسب و کارها برای بهبودی از بیماری همه گیر کنار بگذارد. جارد پولیس، فرماندار کلورادو در یک بیانیه خبری جمعه از این اعلامیه ستایش کرد و گفت که این بودجه به حمایت از بیش از ۱۱۰۰۰ شغل در ایالت سنتنیال کمک می کند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، با تمجید از آن گفت: “این یک سرمایه گذاری تاریخی در کارآفرینی، رشد کسب و کارهای کوچک و نوآوری از طریق طرح نجات آمریکایی است که به کاهش موانع دسترسی به سرمایه برای جوامع سنتی از جمله جوامعی که به طور سنتی ضعیف هستند، کمک می کند. یلن در بیانیه ای جمعه گفت: در مناطق روستایی.

نقشه راه برای نسخه‌های آینده و میزان تخفیف مشخص نیست. انتظار می رود با تایید بودجه، جزئیات مشخص شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی