خبر

افزایش ۱۳۹ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

افزایش ۱۳۹ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

351392 156 - افزایش ۱۳۹ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

اقتصاد۲۴– طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

وبانک

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی صورت مالی یک ماهه خود را منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال منتشر کرد.

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده شرکت در این دوره ۹٫۱ میلیارد تومان بود. ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت در اردیبهشت از ۳۸،۵۷۷٫۴ میلیارد تومان به ۴۰،۹۴۳٫۳ میلیارد تومان رسید، که نسبت به ابتدای دوره ۶٫۱۳ افزایش داشته است.

سباقر

شرکت سیمان باقران با نماد سباقر در صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ۱۹٫۳ میلیارد تومان درآمد داشت که ۷۶ درصد آن مربوط به فرو داخلی و ۲۳ درصد آن نیز مربوط به صادرات است.
درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۰٫۳۲ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵۰٫۳۲ کاهش را ثبت کرده‌اند. درآمد‌های سباقر نیز به دوره مشابه سال قبل ۹۱ درصد رشد کرده است.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بورس امروز ۲ خرداد


بر اساس گزارش کدال، جمع درآمد‌ها شرکت از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت ماه ۵۸٫۲ میلیارد تومان بوده و نسبت به مدت سال قبل افزایش ۱۳۹٫۲ درصدی داشته است.

شرکت در این دوره ۲۹٫۶ میلیارد تومان صادرات داشته که افزایش ۷۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

بجهرم

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال را در سایت کدال منتشر کرد.

شرکت در این دوره ۴۹٫۲ میلیارد تومان درآمد از فروش داخلی داشته است. درآمد بجهرم در این دوره نسبت به ماه قبل افزایش ۳۹ افزایش داشته است.

مجموع درآمد‌ها این شرکت از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت ماه ۸۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۳ درصدی داشته است.

فروش محصولات شرکت در این دوره ۸۴٫۵ میلیارد تومان است و این در حالیست که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۵۸٫۷ میلیارد تومان بوده که ۴۳٫۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی