عمومی

در اخبار: تا 25 هزار دلار برای فناوری و سایر موارد مرتبط اعطا می کند صنایع

در اخبار: تا ۲۵ هزار دلار برای فناوری و سایر موارد مرتبط اعطا می کند
صنایع

کمک های مالی فدرال می تواند منبع ارزشمندی برای کسب و کارهایی باشد که روی پیشرفت های فنی عمده کار می کنند. این کمک ها می تواند بودجه، منابع و اعتباری را فراهم کند که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا محصولات و خدمات نوآورانه خود را سریعتر و کارآمدتر به بازار عرضه کنند. برخی از محبوب‌ترین کمک‌های مالی فدرال برای پیشرفت‌های فن‌آوری شامل:

  • برنامه تحقیقات نوآوری در کسب‌وکارهای کوچک (SBIR)
  • برنامه انتقال فناوری کسب‌وکار کوچک>
    • برنامه انتقال فناوری کسب‌وکار کوچک (STTR)
    ATP)
  • مشارکت توسعه تولید (MEP)

مزایای کمک‌های مالی فدرال برای پیشرفت‌های فناوری

  • این کمک‌های مالی تجاری می‌تواند کمک‌های مالی قابل توجهی را برای تحقیقات و توسعه ارائه دهد. محصولات و خدمات نوآورانه خود را سریع‌تر و کارآمدتر به بازار عرضه می‌کنند.
  • همچنین کمک‌های مالی فدرال به‌عنوان فرصت‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان فرصت‌های شغلی با ارزش
  • کمک های مالی فدرال از کسب و کارهایی که برای پیشرفت های تکنولوژیکی بزرگ تلاش می کنند حمایت می کند

اگر کسب و کار کوچکی هستید که در مورد پیشرفت فناوری جدی هستید، به کمک های مالی فدرال که اکنون برای ۲۹۶ پروژه در ۴۴ ایالت در دسترس است نگاه کنید. کمک‌های مالی اضافی از سوی دولت‌های محلی با بخش‌های مرتبط با فناوری و سایر بخش‌های صنعتی مشابه نیز تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار بودجه ارائه می‌کنند.

اخبار کسب و کار کوچک ۲۱ ژوئیه

خدمات پستی ایالات متحده (USPS) راه اندازی USPS Ground Advantage را اعلام کرده است، یک راه حل پیشرفته حمل و نقل زمینی که روشی قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای ارسال بسته ها در سراسر ایالات متحده طی دو تا پنج روز آینده ارائه می دهد. zoic-under_second_paragraph”/> ad-smallbiztrends_com-medrectangle-4-0″ ezaw=”580″ ezah=”400″ class=”ezoic-ad”/>

تاجر زن یوتا به اتهام تقلب در وام ۱۰ میلیون دلاری PPP محکوم شد

یک زن فدرال از طریق هیئت منصفه انبوهی از سوی سازمان پرداخت PPP) برای حمایت از مشاغل در طول بحران COVID-19 طراحی شده است. آلیسون ماری باور، ۴۲ ساله ساکن تیلورسویل، یوتا، و مالک شرکت آلیسون باور انترتینمنت LLC (ABE)، به دلیل اظهارات نادرست که برای تأثیرگذاری بر بانک، پولشویی، و تحقیر طراحی شده بود، مجرم شناخته شد. vice”/>eBay خدمات ارسال کارت تجاری جدید را رونمایی می کند جمع آوری کارت های تجاری این شرکت سرویس ارسال کارت معاملاتی جدیدی را معرفی کرده است که به جمع‌آوران، سرمایه‌گذاران و فروشندگان حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا کارت‌های درجه‌بندی شده واجد شرایط را به ارزش بیش از ۲۵۰ دلار مستقیماً به صندوق eBay، یک مرکز پیشرفته و بازار دیجیتال ارسال کنند. _Small_Businesses”/>دسترسی به داده های بی سابقه برای کسب و کار ez-toc-section-end”/>

صاحبان کسب و کارهای کوچک مدتهاست اهمیت تحلیل رقبا را درک کرده اند. با این حال، پیشرفت اخیر توسط شرکت پیشرو نرم افزار بازاریابی دیجیتال، Semrush، قرار است انقلابی در نحوه نگرش آنها به رقابت ایجاد کند. -ez-name=”smallbiztrends_com-box-4″>

th_for_Small_Businesses”/>

BigCommerce ویژگی‌های جدیدی را برای تقویت ویترین چند فروشگاهی (MSF) خود ارائه کرده است. به‌روزرسانی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا محصولات را به یک پایگاه مشتری جهانی بفروشند، با زبان‌ها، ارزها، و ترجیحات فرهنگی متفاوت.

بررسی سالانه Pipedrive روندهای رشد متناقضی را نشان می‌دهد

Pipedri2 که اخیراً منتشر شده است، بررسی سالانه Pipedrive20 را ارائه می‌کند. بینش در مورد فروش جهانی و روند درآمد. این مطالعه تصویر متناقضی را ترسیم می کند: اگرچه ۶۳ درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که شرکت های آنها در سال گذشته رشد کرده اند، درصد رشد سال به سال از ۷۱ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است. ://smallbiztrends.com/2023/07/upwork-improves-freelance-marketplace-with-new-ai-services-hub-and-tools.html” target=”_blank” rel=”noopener”>Upwork بازار آزاد را با مرکز خدمات هوش مصنوعی جدید و هاب خدمات هوش مصنوعی بهبود می بخشدUnew AI. با ادامه افزایش پذیرش این فناوری، خدمات هوش مصنوعی (AI) خود را گسترش داده است. این گسترش قرار است موقعیت Upwork را به عنوان مقصد پیشرو برای کسب‌وکارها برای ارتباط با استعدادها و راه‌حل‌های هوش مصنوعی قابل اعتماد تقویت کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از فرصت‌های کاری هوش مصنوعی را برای متخصصان ماهر باز می‌کند.

پیمانکاران مستقر در فلوریدا HX5 LLC، مدیر عامل آن مارگاریتا هاوارد، و سرمایه‌گذاری مشترک وابسته HX5 Sierra LLC 7,759,693.92 دلار پرداخت خواهند کرد تا اتهامات مربوط به نقض قانون نادرست<-Lagramsclaims. unches_Threads_Looking_to_Revolutionize_Text-Based_Sharing"/>

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اخیراً از راه اندازی Threads خبر داد، اپلیکیشنی که توسط تیم اینستاگرام برای گسترش پلت فرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو به ارتباطات مبتنی بر متن توسعه یافته است. این راه‌اندازی پیامدهایی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک دارد که می‌توانند از این کانال جدید برای تعامل با پایگاه مشتریان خود و گسترش دامنه مخاطبان خود بهره ببرند.

Xero صندوق کسب و کار کوچک جهانی جدیدی را برای تقویت آرزوها و رشد راه اندازی می کند

Xeroti Beusiness Fund

Business. این صندوق که در راستای روز Xero 2023 اعلام شد، هفدهمین سالگرد Xero را جشن می‌گیرد و بیش از ۷۵۰۰۰۰ دلار نیوزیلند به کسب‌وکارهای واجد شرایط کمک مالی می‌کند. Xero به طور رسمی فرآیند درخواست را در Xerocon سیدنی آغاز خواهد کرد، که برای ۲۳ تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

Salesforce میانگین افزایش ۹ درصدی قیمت را در سراسر محدوده محصولات خود اعلام کرد

Salesforce اعلام کرد که از اوت ۲۰۲۳ قیمت های لیست مجموعه محصولات خود را به طور متوسط ​​۹ درصد افزایش خواهد داد. این تغییر برای Salesloudable Cloud, Industrial, Cloud و Sales اعمال خواهد شد. برای کسب‌وکارهای کوچکی که از خدمات Salesforce استفاده می‌کنند، این حرکت مستلزم تعدیل بودجه و ارزیابی مجدد احتمالی سرمایه‌گذاری‌های فناوری آن‌ها است.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

class

Elements. clear”/>اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک، ، کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک – دلاور، Small-business-grants-florida”>Grants فلوریدا


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی