خبر

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

353421 476 - زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

اقتصاد۲۴- هدف از راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چیست؟

عبدالله توکلی لاهیجانی گفت: نخستین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف‌سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کار خود را از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز کرد.

متقاضیان خودرو در مدت یک هفته تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه (سوم خرداد) اطلاعات ثبت‌نامی خود را در این سامانه تکمیل کردند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۸ مدل خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شد و بیش از چهار میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند.  پس از صحه‌گذاری اطلاعات مندرج، قرعه‌کشی این مرحله در روز دوشنبه (نهم خرداد) انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ۴ پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده


مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت ادامه داد: با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و همچنین کاهش ۶۰ درصدی آمار خودرو‌های ناقص در پارکینگ‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل و از سوی دیگر ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار، روند تخصیص خودرو در سامانه تداوم پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول وزارت صمت یادآور شد: اجرای عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می‌شود و سازمان حمایت نظارت بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودرو‌های تخصیص‌یافته را بر عهده خواهد داشت.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید : شاخص کل منفی شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی