عمومی

اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

اسکنر بارکد ابزاری ارزشمند برای هر دو است مدیریت فروش و موجودی. اگر به‌تازگی کسب‌وکار کوچک خود را راه‌اندازی یا توسعه می‌دهید، برای کمک به افزایش بهره‌وری و دقت شما به یک بارکد اسکنر نیاز دارید.

همه اسکنرهای بارکد یکسان نیستند. برخی از اسکنرها فقط می توانند بارکدهای ۱ بعدی را بخوانند – کدهای استاندارد UPC سیاه و سفید که در اکثر کالاهای مصرفی یافت می شود. دیگران می توانند کدهای دو بعدی مانند کدهای QR را اسکن کنند. برخی از اسکنرها می توانند هر دو نوع را بخوانند. در هر صورت، یک اسکنر بارکد می‌تواند ورود داده‌ها و پردازش POS سریع‌تر، دقیق‌تر و کارآمدتر را ارائه دهد.



اسکنر بارکد چگونه کار می کند؟

اسکنرهای بارکد از نور لیزر یا ال سی دی برای گرفتن الگوی روی بارکد و رمزگشایی آن به دنباله ای عددی از کدهای باینری استفاده می کنند. سپس آن اطلاعات را پردازش کرده و به POS یا رایانه متصل می کنند. به آنها.

در یک بارکد اسکنر به دنبال چه چیزی باشید

در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام خرید بارکد اسکنر باید در نظر بگیرید. حتماً توضیحات محصول را به دقت بخوانید تا از قابلیت های دستگاه مطلع شوید.

  • سازگاری – مطمئن شوید اسکنر خریداری شده با سیستم عامل یا دستگاهی که استفاده می کنید سازگار است.
  • حالت‌های اسکن – برخی از اسکنرها حالت‌های مختلفی دارند، مانند اسکن خودکار یا اسکن مداوم.
  • نوع اسکن– تصمیم بگیرید که آیا شما اسکنر می خواهید که بارکدهای ۱ بعدی، کدهای ۲D/QR یا هر دو را بخواند.
  • عمر باتری – به دنبال واحدهایی با باتری های قدرتمند و عمر باتری طولانی باشید. همچنین، واحدهای دارای نشانگر عمر باتری برای اطمینان از اینکه اسکنر شما در حین استفاده انرژی خود را از دست نمی دهد مفید هستند.
  • دوام – اسکنرها به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی می توان آنها را رها کرد یا سقوط. بسته به موقعیت مکانی آنها همچنین می توانند در معرض گرد و غبار و زباله قرار گیرند. اسکنر بادوام و در صورت لزوم مقاوم در برابر گرد و غبار تهیه کنید.

خوشبختانه تعداد زیادی بارکد خوان آنلاین وجود دارد. ما ۱۰ مورد از بهترین مواردی را که می‌توانستیم در آمازون پیدا کنیم انتخاب کردیم تا به شما در شروع جستجو کمک کنیم. لیست ما را در زیر برای گزینه های اسکنر بارکد در آمازون برای کسب و کار کوچک خود بررسی کنید.

اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

در زیر لیست ما از ده بهترین بارکد اسکنر موجود در آمازون است. انواع مختلف، قابلیت‌ها و قیمت‌ها همگی نشان داده شده‌اند، بنابراین مطمئناً چیزی پیدا می‌کنید که هم نیازها و هم بودجه شما را برآورده کند.

اسکنر ۱ بعدی قابل حمل بی سیم ScanAvenger با پایه

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

Thi اسکنر به هیچ نرم افزار یا برنامه ای نیاز ندارد – فقط آن را وصل کنید و بروید! این اسکنر ۳ در یک بی سیم، بلوتوث و USB دارای ۳ حالت دستی، پیوسته و حس خودکار و همچنین قابلیت لرزش برای محیط های پر سر و صدا است. پایه آن اسکنر را نگه می دارد و شارژ می کند و در عین حال انتقال بی سیم را نیز فراهم می کند.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-4"/>

ScanAvenger اسکنر ۱ بعدی قابل حمل بی سیم با پایه

در آمازون بخرید

 

Symcode Omnidirectional Hands-Free اسکنر خودکار بارکدخوان USB

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

< اسکنر هندزفری P>Symcode می‌تواند کدهای بارکد ۱D، ۲D/QR را روی برچسب‌ها، کاغذ و صفحه نمایش تلفن همراه یا رایانه ضبط کند. می‌توانید بین ۳ حالت اسکن انتخاب کنید: فقط کدهای ۱ بعدی، کدهای ۲D/QR، و کدهای ۱D و ۲D/QR. برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه طراحی شده است.

Symcode Omnidirectional Hands-Free Automatic USBScaner Barcode Reader

خرید در آمازون

 

Motorola اسکنر بارکد بلوتوث بی سیم Zebra

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

این اسکنر ۱ بعدی از یک برد مدار برای بهبود قابلیت اطمینان با حذف اتصالات استفاده می کند. همچنین دارای باتری بادوام برای موقعیت‌های اسکن فشرده مانند موجودی است. یک پایه و ۲ کابل USB ارائه شده است.

اسکنر بارکد بلوتوث بی سیم Motorola Zebra Symbol

خرید در آمازون

 

Alacrity ارتقا یافته ۲ بعدی با Barcorecanner Industrial پایه شارژ

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

اسکنر دو بعدی ارتقا یافته Alactrity با Windows، Mac OS، IOS و Android سازگار است و با اکثر نرم افزارهای رایج از جمله کار می کند. QuickBooks، Word، Excel و Novell. دارای حالت حسگر هوشمند هندزفری، حالت اسکن ماشه، ذخیره سازی داده و موارد دیگر است.

اسکنر بارکد صنعتی دو بعدی ارتقا یافته Alacrity با پایه شارژ بی سیم

خرید در آمازون

 

Honeywell Voyager Linear/Area-Imaging Scanner

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

از این بارکد خوان هانیول می توان برای اسکن و رمزگشایی بارکدهای خطی ۱D، ۲D و PDF417 استفاده کرد. این می تواند بارکدها را در زوایای مختلف اسکن کند، و کابل USB را می توان برای انتقال داده به رایانه یا سیستم میزبان دیگری متصل کرد.

اسکنر خطی/تصویربرداری منطقه‌ای Honeywell Voyager

خرید در آمازون

Tera Wireless 1D Laser Cordless اسکنر بارکد

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

پوشش محافظ سیلیکونی ضد ضربه این اسکنر می تواند از خراشیدگی و اصطکاک جلوگیری کند. حتی در صورت افتادن، و فناوری IP54 آن را از گرد و غبار محافظت می کند. می‌توانید این اسکنر بارکد را با گیرنده USB یا کابل USB وصل کنید و پخش کنید، و انتقال بی‌سیم در محیطی بدون مانع تا ۳۲۸ فوت می‌رسد.

Tera Wireless 1D Laser Cordless Barco /p>

خرید در آمازون

 

اسکنر بارکد دسکتاپ Alacrity 2D 1D 1D QR

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

اسکنر هندزفری Alacrity می‌تواند همه کدهای دوبعدی ۱ بعدی رایج را ضبط کند، و همچنین کدهای PDF417 روی کارت های شناسایی انباشته شده است. دارای حالت های خواب و بیداری خودکار و همچنین تشخیص خودکار است. این دستگاه به درگاه USB نیاز دارد.

اسکنر بارکد رومیزی ۲D 1D QR Alacrity

خرید در آمازون

 < /p>

اسکنر بارکد بلوتوث NETUM

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

۲۰۰۰mAh اسکنر بارکد بلوتوث NETUM’s باتری می تواند تا ۳۰ ساعت اسکن مداوم را ارائه دهد – برای اسکن موجودی عالی است. با تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌های دارای بلوتوث متصل می‌شود و دارای یک رابط plug-and-play است.

اسکنر بارکد بلوتوث NETUM

خرید در آمازون

 

اسکنر بارکد بلوتوث بی سیم iDPRT

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

این اسکنر بارکد بی سیم بلوتوث طیف گسترده ای از کدهای ۱ بعدی و ۲ بعدی را پشتیبانی می کند و می تواند هم روی کاغذ و هم روی صفحه نمایش بخواند. حداکثر فاصله انتقال ۹۹ فوت با اتصال بلوتوث و ۳ حالت اسکن دارد. طراحی ارگونومیک و مستحکم ویژگی های این بارکد اسکنر مقرون به صرفه را تکمیل می کند.

اسکنر بارکد بلوتوث بی سیم iDPRT

خرید در آمازون

 

بارکدخوان سیمی همه جهته دست آزاد Eyoyo Desktop

svg%3E - اسکنر بارکد برای کسب و کار شما

این بارکدخوان هندزفری را روی میز قرار دهید یا کانتر و اجازه دهید کار را انجام دهد! کدهای ۱ بعدی، ۲ بعدی و QR را روی برچسب‌ها، کاغذ و صفحه نمایش تلفن همراه یا رایانه می‌خواند و به اندازه کافی حساس است که بارکدهای مخدوش، آسیب دیده یا لک شده را بخواند.

بارکدخوان سیمی هندزفری Eyoyo Desktop Omnidirectional

خرید در آمازون

<شما نیز ممکن است مانند:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی