عمومی

یک شرکت VC بیش از 50 راهنمای رایگان برای همه جنبه ها ایجاد کرد منابع انسانی راه اندازی

یک شرکت VC بیش از ۵۰ راهنمای رایگان برای همه جنبه ها ایجاد کرد
منابع انسانی راه اندازی

گاهی اوقات به عنوان یک نویسنده مجبور می شوم طولانی و سخت فکر کنم تا یک مطالعه، بینش یا نقل قول را بسته بندی کنم. حداکثر تاثیر اما امروز نه. پست امروز نیاز به معرفی بسیار کمی دارد زیرا جذابیت آن واضح است — همه چیزهای رایگان و با کیفیت را دوست دارند. و این همان چیزی است که شرکت VC در مراحل اولیه Homebrew به کارآفرینان ارائه می دهد.

در ماه جولای کریسمس برای کارآفرینان است.

“زمانی که صندوق سرمایه گذاری خود را Homebrew راه اندازی کردیم، یکی از اهداف ما کمک به رشد استارتاپ پای بود، به اصطلاح، نه فقط برش ما را دریافت کنید. نوشتن آنچه که «بهترین شیوه‌ها» را در نظر می‌گیریم و به اشتراک گذاشتن آن با جامعه گسترده‌تر بنیان‌گذار، تلاشی برای زندگی کردن با این ارزش‌ها است.» شریک Hunter Walk اخیراً در Medium توضیح داد.

همراه با شرکت پرتفوی شرکت، Coda، Homebrew بیش از ۵۰ راهنماتوسعه داده است. > تقریباً هر جنبه ای از عملیات افراد استارتاپ را پوشش می دهد. و همه آنها کاملا رایگان هستند. برخی از موضوعاتی که آنها پوشش می دهند عبارتند از: 

  • استعداد یابی 

  • انجام مصاحبه فنی 

  • حضور کارکنان جدید 

  • غرامت 

  • سلامت روان 

  • مدیریت عملکرد 

  • ایجاد سیاست های تنوع و آزار و اذیت 

پیاده روی نوید می دهد که راهنماهای بیشتری در حال توسعه هستند، اما اگر کسب و کار شما با هر یک از این چالش ها مواجه است ges یا فقط می‌خواهید در مورد آخرین بهترین شیوه‌ها در مورد هر یک از این موضوعات سرعت بگیرید، می‌توانید همه راهنماهای فعلی را از سایت Homebrew بارگیری کنید.

صبر کنید، من چیزهای رایگان بیشتری می خواهم.

Homebrew ممکن است با توسعه و انتشار بینش‌های داخلی خود، جامعه استارت‌آپ‌ها را بسیار خوب کند. اما آنها اولین بازیکن سیلیکون ولی نیستند که با استفاده از منابع رایگان برای کارآفرینان همکار، آن را پرداخت می کنند (و تصویر خود را زیبا می کنند). گوگل مدت‌هاست که نه تنها نتایج تحقیقات داخلی خود را به اشتراک گذاشته است. > به سیاست‌ها و شیوه‌ها، بلکه در ایجاد راهنماهای رایگان که نحوه برخورد آن با موضوعات کلیدی را نشان می‌دهد.

برای مثال، این شرکت یک راهنمای آموزش موثر و با تاثیر بالا. Google همچنین تعداد زیادی منابع رایگان پیرامون فرآیند استخدام مبتنی بر داده، از جمله چک لیست شرح شغل (تحقیق تعداد زیادی شرکت را نشان می دهد نوشتن شرح شغل افتضاح)، یک دسته بندی ساختار یافته در مصاحبه، راهنمای بهترین شیوه های مصاحبه کننده، و یک نمونه نظرسنجی از نامزدها.

بیشتر از منابع انسانی با خدمات مشتری مشکل دارید؟ سپس این راهنمای رایگان خدمات به مشتریان واقعاً عظیم و مطلقاً از دو مشاور در این فضا ممکن است مفید باشند.

اگر به دنبال بهبود کسب و کار خود هستید، هیچ قیمتی برای مشاوره تخصصی بهتر از رایگان نیست. بنابراین این منابع بدون هزینه را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها می توانند به هر چیزی که شرکت شما را متوقف می کند کمک کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی