عمومی

استیو جابز یک روش 3 مرحله ای درخشان برای حل داشت مشکلات دشوار اکنون اپل کار را برای کارمندان آسان‌تر می‌کند از آن استفاده کنید

استیو جابز یک روش ۳ مرحله ای درخشان برای حل داشت
مشکلات دشوار اکنون اپل کار را برای کارمندان آسان‌تر می‌کند
از آن استفاده کنید

بر اساس اپل اخیراً به کارکنان خود وعده برنامه‌های انعطاف‌پذیرتر و قوانین زمان‌بندی سخاوتمندانه‌تر داده است. _blank” href=”https://www.cnet.com/tech/apple-reportedly-promises-retail-workers-more-schedule-flexibility-amid-union-efforts/”>CNET. برخی این حرکت را تلاشی برای دور نگه داشتن علاقه فزاینده در میان کارمندان برای تشکیل اتحادیه می‌دانند. اگرچه ممکن است این موضوع مورد بحث باقی بماند، اما یک واقعیت وجود دارد که اینطور نیست: شرکت به طور مؤثر از کارگران می‌خواهد از روش سه مرحله‌ای استیو جابز برای کشف پیشرفت‌ها و یافتن پاسخ سؤالات دشوار پیروی کنند.

اپل با درخواست از کارکنان برای استراحت بیشتر و کار کمتر، نه تنها به کاهش فرسودگی شغلی، بلکه به افزایش بهره وری کمک می کند. نوآوری. به عبارت دیگر، هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر. این کاری است که بسیاری برای انجام آن تلاش می کنند – اما کاری که جابز در آن استاد بود، به او اجازه می داد الهام بگیرد و پیشرفت هایی را کشف کند. و هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

در اینجا روش سه مرحله ای بنیانگذار اپل برای حل مشکلات دشوار آمده است: 

مرحله ۱٫ کوچک نمایی 

مشکلات دشوار یافتن آنها دشوار است راه حل ها بر اساس بررسی کسب و کار هاروارد. در حالی که بسیاری سعی می‌کنند روی یک راه‌حل بزرگ‌نمایی کنند، در عوض با بزرگ‌نمایی برای دیدن تصویر بزرگ‌تر شروع کنید. این به طور موثر به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که واقعاً به دنبال آن هستید شناسایی کنید. برای انجام این کار، در مورد آنچه که به دنبال کشف یا دستیابی به آن هستید، آگاه باشید. از قلمرو آنچه در حال حاضر ممکن است خارج شوید و به جای آن به شرایطی فکر کنید که ممکن است.

به عنوان مثال، جابز می دانست که فناوری او عالی خواهد بود حتی قبل از اینکه محصولی وجود داشته باشد. به طوری که وقتی اولین فروشگاه اپل در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد، جابز گفت که کارکرد آن «فروش رایانه» نیست، بلکه «غنی کردن زندگی» است، به گفته Forbes.

مرحله ۲٫ تمرکز در 

وقتی فهمیدید به دنبال چه هستید، به خودتان یک دوره تفکر شدید و جمع آوری حقایق بدهید. اینجا جایی است که می‌خواهید آنچه را که می‌خواهید به دست آورید، تعیین کنید و بی‌وقفه روی آن کار کنید – چیزی که جابز در آن متخصص بود. او به طور مشهور تمرکز شدید و وسواسی (یا تمرکز بیش از حد) از خود نشان داد و این توانایی است که او را در ایجاد انگیزه در کارکنان بسیار موثر کرده است. 

تمرکز شدید و وسواس‌آمیز ممکن است پاسخی برای کشف پیشرفت‌ها باشد – بدون توجه به مسیری که برای رسیدن به آنجا انتخاب می‌کنید. برای مثال، آلبرت انیشتین می‌گوید: “اگر یک ساعت برای حل یک مشکل وقت داشته باشم، ۵۵ دقیقه به مشکل فکر می‌کنم و ۵ دقیقه به راه‌حل‌ها فکر می‌کنم.” از سوی دیگر، تونی رابینز در توئیتر برعکس این موضوع را بیان کرده است. رهبران ۵ درصد از زمان خود را صرف مشکل و ۹۵ درصد از زمان خود را برای راه حل می گذرانند. در هر صورت، هر مسیر ریشه در تمرکز شدید دارد و مقصد نهایی ثابت می ماند.

مرحله ۳٫ قطع اتصال 

وقتی متوجه شدید که شروع به دور زدن کرده اید و در مسیر اکتشاف خود فاقد فرآیند هستید، کمی استراحت کنید. قدم زدن. قطع شدن. همانطور که استیو جابز زمانی گفت، نمی‌توانید نقطه‌ها را با نگاه به جلو به هم وصل کنید – فقط وقتی به عقب نگاه می‌کنید.

دور شدن از چیزی اغلب زمانی است که وضوح و خلاقیت به دست می آید. بنابراین استراحت کردن فواید بسیار بیشتری نسبت به یک استراحت ساده در کار دارد، اما در واقع منجر به تفکر انتقادی، حل مسئله و نوآوری می شود. به عنوان مثال، طبق علمی آمریکایی. با انجام این کار، او سپس پاسخی را که به دنبالش بود کشف می کرد. به همین دلیل است که مردم اغلب بهترین ایده ها را هنگام انجام فعالیت های روزمره مانند رانندگی، نشستن در ساحل یا دوش گرفتن به ذهنشان می رسد.

گاهی اوقات باید از میز خود دور شوید تا به پاسخ خود نزدیک شوید — یکی از استراتژی های جابز برای تقویت خلاقیت. بخشی از دلیل جابز عاشق پیاده روی بود جلسات فقط نبود که به او در یافتن پاسخ‌ها کمک کرد، بلکه به کل تیم او کمک کرد تا از میز خود دور شوند تا به آنها کمک کند به یافتن پاسخ خود و حل هر مشکلی که روی آن کار می‌کردند نزدیک‌تر شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی