عمومی

استیسی آبرامز: درس های حیاتی که می توانید از آنها بیاموزید شکست

استیسی آبرامز: درس های حیاتی که می توانید از آنها بیاموزید
شکست

در آدرس شروع خود به کلاس ۲۰۲۲ کالج اسپلمن، استیسی آبرامز از ثروت سیاسی خود استفاده کرد. و تجربه تجاری.

قانونگذار ۴۸ ساله ایالتی برای فرمانداری جورجیا در سال ۲۰۱۸ نامزد شد. و دوباره در سال ۲۰۲۲ اجرا می شود. او همچنین در سال ۲۰۱۰ Now، یک شرکت فین تک را تأسیس کرد. سخنرانی او در ۱۵ مه شامل توصیه‌های سخت به دست آمده در مورد موضوع شکست – پیامی که برای کارآفرینان به همان اندازه که برای دانشجویان تازه فارغ‌التحصیل شده قابل اجرا است.

او گفت: “درس های خود را یاد بگیرید، نه ضررهای خود را.”

آبرامز توضیح داد که این عبارت به این معنی است که هر شکستی با فرصتی برای آموزش و مسئولیت عمل همراه است. او از کمپین خود برای فرمانداری در سال ۲۰۱۸ به عنوان مثال استفاده کرد: او شکست خورد، اما نرسیدن به دفتر، او را از پیگیری اهدافی که در کمپین خود ترسیم کرده بود، معذور نکرد. او گفت: «به دست نیاوردن هر چیزی که می خواهید به این معنا نیست که چیزی از آن به دست نیاوردید. کافی بود به قول هایی که داده بودم عمل کنم و به آنها عمل کنم.

” او افزود: شکست اجتناب ناپذیر است، اما دائمی نیست.

آبرامز همچنین بر اهمیت شناخت چگونگی تأکید کرد. او گفت که انجام این کار نشان می‌دهد که چگونه باید واکنش نشان دهید و به سناریوی بعدی نزدیک شوید: “ما [دیگران] را با خود همراه می‌کنیم، یا کلاً آن‌ها را تعطیل می‌کنیم.”

آبرامز دو درس مهم دیگر را در سخنرانی خود به اشتراک گذاشت: “در جاه طلبی” و “باورهای خود را بشناسید.” به عنوان بخشی از اولین مورد، او توصیه کرد متواضع بودن اما نه خودپسند بودن، توضیح دادن تمایز بین این دو زمانی که در تلاش برای رسیدن به هدفی هستید. او گفت، مشارکت دیگران را به رسمیت می شناسد، در حالی که خودکم بینی اعتبار کار شما را نمی پذیرد.

آشنایی با باورهای خاص به این معنی است که می توانید بدانید از چه چیزی دفاع کنید، بهتر در برابر طرد شدن مقاومت کنید و به دیدگاه های دیگر احترام بگذارید. آبرامز گفت: “وقتی بدانی به چه چیزی اعتقاد داری و زیاد باور نکنی، فضایی را برای رشد و پیشرفت ایجاد می کنی. فضایی برای دگرگونی ایجاد می کنی.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی