عمومی

استعفای بزرگ را فراموش کنید. بزرگ را بیاورید تخیل مجدد

استعفای بزرگ را فراموش کنید. بزرگ را بیاورید
تخیل مجدد

اگر استعفای عالی می تواند به قوی تر شدن کسب و کار شما نسبت به قبل از همه گیری کمک کند؟

با ترک شغل میلیون‌ها نفر و شرکت در استعفای بزرگ، کمبود نیروی کار ماه ها است که مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. اما گزارش اخیر Deloitte از شما می‌خواهد که به جنبه‌های مثبت نگاه کنید: در عوض، این لحظه را به عنوان فرصتی برای شرکت در یک تخیل مجدد عالی در نظر بگیرید. در میان این زمان‌های سخت‌تر، فرصت را بیابید تا رویکرد خود را به همه چیز تغییر دهید – از سیاست‌های محل کار گرفته تا مزایا و موارد دیگر.

Deloitte می‌گوید و ممکن است زمان خوبی برای تجدیدنظر در ابزارهایتان باشد. استیو هتفیلد، رهبر جهانی آینده کار Deloitte می‌گوید: «امروزه پلت‌فرم‌های دیجیتال فرصت‌های جالب جدیدی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کنند تا کار را متحول کنند، اما همچنین روشی را که آنها به مهارت‌های نیروی کار خود و محدوده‌ای که در آن محل کار خود را طراحی می‌کنند، ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر، فکر کردن در مورد اینکه چگونه سازمان شما می‌تواند رویکرد خود را به کار تغییر دهد، می‌تواند به راه‌های جدیدی برای موفقیت منجر شود. یک طرز فکر جدید می‌تواند به افزایش قابلیت‌ها برای کارمندان و فناوری منجر شود.

در اینجا سه ​​راه برای تجسم مجدد استفاده از فناوری در محل کار وجود دارد:

۱٫ تمرکز مجدد

وقت آن است که از خود بپرسید: آیا کسب و کار من آنقدر که باید یا می تواند کارآمد باشد؟ بر اساس گزارش دیلویت، حدود ۴۳ درصد از کارگران می گویند که هنگام پریدن بین ابزارهای دیجیتال مختلف در محل کار خود وقت خود را تلف می کنند تا به بهره وری خود آسیب برساند. شرکت‌ها باید به خروجی‌ها در مقابل نتایج نگاهی بیندازند و سیستم‌های غیرضروری را که ممکن است مؤثر نباشند حذف کنند. نمونه‌ها برحسب کسب‌وکار متفاوت خواهند بود، اما اگر بتوانید از طریق برنامه‌ای که قبلاً دارید (به Slack، G Suites و غیره فکر کنید) این کار را انجام دهید، نیازی به ایجاد یک پلتفرم خاص برای برقراری تماس‌های ویدیویی کوتاه نیست.

۲٫ بازاندیشی

تفکر متفاوت در مورد نحوه برخورد با حجم کاری گام بعدی است، به خصوص اگر شرکتی به سرعت استعداد خود را از دست بدهد. گزارش Deloitte اشاره می کند که ۶۲ درصد از کارکنان خدمات مالی اکنون از کارگران دیجیتالی مانند روبات های نرم افزاری برای خودکارسازی کارهای روزمره مانند ورود داده ها و طبقه بندی استفاده می کنند. به جای افزایش بار کاری برای کسانی که عقب مانده اند، استفاده از ابزارهای دیجیتالی مناسب برای مقابله با کارهای کم اولویت می تواند زمان کارمند را برای صرف کارهای ارزش محورتر، مانند کمک به مشتریان رو در رو، آزاد کند.

۳٫ Rearchitect

تصویر مجدد روش انجام کار نیز می‌تواند راه‌های جدیدی را برای استقرار فناوری در محل کار ایجاد کند. هتفیلد توضیح می‌دهد که نکته این است که از ابزارهای دیجیتال به نفع خود استفاده کنیم و در این فرآیند، کارگران را در این فرآیند توانمند کنیم. برای مثال، کارگران برخی از کارخانه‌های شورون از عینک‌هایی به‌عنوان رایانه‌های هولوگرافیک استفاده می‌کنند، که از طریق آن می‌توانند تماس‌های ویدیویی برقرار کنند و پالایشگاه‌ها را در زمان واقعی بدون زحمت سفر به یک سایت فیزیکی ارزیابی کنند.

از آنجایی که کسب‌وکارها همچنان با نحوه مدیریت کمبود نیروی کار ناشی از استعفای بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، برنده‌ها ممکن است کسانی باشند که می توانند در کار با چیزهایی که از قبل دارند به سرعت فکر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی