عمومی

استراحت های ناهار در واقع شما را سازنده تر می کند. اینجا 3 هستند راه هایی برای کمک به تبدیل آنها به یک عادت

استراحت های ناهار در واقع شما را سازنده تر می کند. اینجا ۳ هستند
راه هایی برای کمک به تبدیل آنها به یک عادت

خوردن ناهار پشت میز ایده بدی است. اگر از تعطیلات ناهار خود صرف نظر کنید، بدتر است. کاملاً.

آمریکایی‌ها در تعطیلات ناهار. طبق یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۱ که توسط برند لوازم بهداشتی محل کار انجام شد، تقریباً ۴۰ درصد از کارگران ایالات متحده می گویند که فقط گاهی اوقات، به ندرت یا هرگز در طول روز کاری استراحت نمی کنند، و ۲۲ درصد از افراد وقتی ظهر از کار خارج می شوند احساس گناه می کنند یا مورد قضاوت قرار می گیرند. target=”_blank” href=”https://www.torkusa.com/?gclid=CjwKCAjwkYGVBhArEiwA4sZLuPshfVaJqkkUk6Ajx79GpaUWgLx1wEid9lxakGIbCIaR-y2xuwb>

از آنجایی که مرزهای بین کار و زندگی شخصی به طور فزاینده ای در میان هندمی، کارمندان احتمالاً بیش از هر زمان دیگری به یک استراحت ظهر برای شارژ مجدد نیاز دارند. گزارش تورک همچنین اشاره می‌کند که ۹۱ درصد از کارمندان و ۹۳ درصد از روسا موافق یا کاملاً موافق هستند که استراحت کردن بخش مهمی از حفظ تمرکز ذهنی آنهاست. بیش از ۹۰ درصد کارمندان می گویند که احتمال بیشتری دارد در شرکتی بمانند که روسای آن کارمندان خود را تشویق به استراحت کنند.

کتی کالن-کوت، رئیس مردم، «به نحوی، در طول همه‌گیری، شروع روز کاری در ساعتی که معمولاً [برای] آماده شدن یا رفت و آمد به محل کار و صرف ناهار کامل در حالی که احساس اشتباهی در خانه می‌کردید، شروع می‌شد مشکلی نداشت.» افسر شرکت نرم افزاری Teradata مستقر در سن دیگو، به Inc می گوید. “ما کارمندان خود را تشویق کرده ایم و به آنها قدرت داده ایم که در وقت خود سنجیده عمل کنند و تقویم خود را برای ناهار مسدود کنند و آن زمان را کنار بگذارند؛ غذا بخورند، به پیاده روی بروند یا هر کاری که برای آنها بهتر است انجام دهند.”

اگر هنوز پشت میز خود غذا می خورید، در اینجا چند راه برای ترک عادت خوردن ناهار آورده شده است:

۱٫ از کارهای کوچک شروع کنید

برای برخی از کارمندان، کناره گیری از کار دلهره آور و جسورانه به نظر می رسد. وقتی برای اولین بار شروع به استراحت برای ناهار می کنید، نیازی نیست یک ساعت کامل استراحت کنید.

“با ۵ آزمایش کنید. – یک دقیقه استراحت کوچک در جایی که از کامپیوتر فاصله می گیرید و با هوشیاری چیزی مغذی مانند یک تکه میوه می خورید. این کار را هر روز به مدت یک هفته انجام دهید، به احساس آن توجه داشته باشید و از آنجا بسازید.” Renee کولینان، مدیر عامل یک شرکت مشاوره مستقر در سانفرانسیسکو که بر سلامتی تمرکز دارد، پروژه قاصدک، به Inc می گوید .

۲٫ دیگران را دعوت کنید

اگر تنها غذا می خورید، به راحتی می توانید ناهار را از دست بدهید. اما به محض اینکه مهمانی دیگری در اختیار دارید، تعهد شما برای کناره‌گیری بیشتر می‌شود. انجام این کار می تواند به شما کمک کند تعهد خود را نسبت به ناهار تقویت کنید. این را نیز به عنوان زمانی برای برقراری ارتباط با همکاران یا برخی رهبران تجاری در منطقه خود در نظر بگیرید.

Letslunch یک شبکه اجتماعی رایگان است که به شما کمک می کند در ساعات ناهار روزهای هفته با فردی در منطقه خود هماهنگ شوید.

الگوریتم سایت بر اساس نمایه LinkedIn، در دسترس بودن و انعطاف پذیری جغرافیایی شما را با شریک ناهار همفکر شما مطابقت می دهد. این یک راه کارآمد برای رشد شبکه شما با استفاده از زمانی است که از قبل در روز شما ایجاد شده است.

۳٫ كالینان می‌گوید: «فقط شارژ مجدد 

“وقفه‌ای ایده‌آل ناهار است که متناسب با ترجیحات و شرایط شما باشد.”

/div>

نیازی نیست برای ظهر ناهار خود را برنامه ریزی کنید. حتی، تا زمانی که بعد از استراحت احساس می‌کنید دوباره شارژ می‌شوید، نیازی به خوردن یک وعده غذایی در زمان استراحت یک ساعته خود ندارید. با پرسیدن از خود شروع کنید: چه زمانی می خواهید استراحت کنید و چه کاری می خواهید انجام دهید؟

کالینان به کارکنان توصیه می کند فکر کنند. در مورد یک مکان خوب برای استراحت.

“این می تواند اتاق نشیمن، کافه تریا یا یک پیاده روی سریع در اطراف باشد. بلوک – فقط رایانه شما نیست. از خود بپرسید آیا ترجیح می‌دهید چیزی را بیاورید یا سریع از آن استفاده کنید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی