عمومی

از چاله پولی که کمپین های AdWords می توانند با استفاده از آن ایجاد کنند، اجتناب کنید این استراتژی های اثبات شده و موثر

از چاله پولی که کمپین های AdWords می توانند با استفاده از آن ایجاد کنند، اجتناب کنید
این استراتژی های اثبات شده و موثر

در طول سالها توسعه و تکمیل استراتژی های بازاریابی آنلاین، دریافته ام که Google AdWords روشی موثر برای ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. متأسفانه، اگر ندانید دارید چه کار می‌کنید، می‌تواند یک چاله پول بزرگ نیز باشد.

برای من، این همه چیز درباره یافتن تعادل بین ایجاد ترافیک بیشتر و خرج نکردن پول زیاد. یکی از راه های انجام این کار، هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی خاص است. برای کمک به شما در انجام این کار، نکات و تکنیک‌هایی را که در طول سال‌ها توسعه داده‌ام اضافه کرده‌ام.

بدانید مشتریان شما کجا هستند و می‌خواهند کجا باشند.

هنگام ایجاد یک کمپین AdWords برای کسب و کار محلی خود، باید از هدر دادن بودجه بازاریابی با تبلیغات در یک منطقه جغرافیایی بسیار وسیع جلوگیری کنید. ایجاد یک استراتژی که تضمین کند تبلیغات شما به صورت محلی نمایش داده می شود ضروری است.

یکی از موثرترین راه ها برای انجام این کار استفاده از ابزارهای هدف گیری جغرافیایی ارائه شده توسط AdWords. با این کار، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغات شما کجا نمایش داده می‌شوند — می‌توانید آن را برای شعاع اطراف یک نقطه، شهر، کشور یا ترکیبی از این موارد مشخص کنید.

به یاد داشته باشید، وقتی شخصی چیزی را در یک منطقه محلی جستجو می کند، احتمالاً منطقه ای را که در آن جستجو می کند اضافه می کند. باید مطمئن شوید که این کلمات خاص جغرافیایی را به کلمات کلیدی هدف خود اضافه می‌کنید.

کمپین‌های AdWords خود را اغلب مرور و بهبود دهید.

کمپین AdWords شما یک استراتژی بازاریابی تنظیم و فراموش کردن نیست. در واقع، این موردی است که باید مرتباً آن را بررسی و تغییر دهید. مشتریان بی‌شماری به من مراجعه کرده‌اند که ادعا می‌کنند تلاش‌هایشان جواب نمی‌دهد، و متوجه شدم که دلیل آن این است که آنها هفته‌ها یا ماه‌ها چیزی را تغییر نداده‌اند. این نیز یک هدر دادن کامل پول است.

شما باید نظارت داشته باشید که چه چیزی در تلاش‌های AdWords شما کار می‌کند و سپس اقداماتی را برای تکرار انجام دهید. آن را با تبلیغات دیگر اگرچه این کار به زمان نیاز دارد، بررسی و تغییر تبلیغات به شما کمک می کند به موفقیت بیشتری دست یابید.

به عنوان مثال، اگر یک تبلیغ دارید که ترافیک بیشتری نسبت به دیگری دریافت می کند، به تفاوت بین این دو نگاه کنید. آیا راهی برای تغییر یا بهبود آگهی دوم بر اساس آنچه در آگهی اول کار می کند وجود دارد؟ اگر مطمئن نیستید، فقط شروع به تغییر یک عنصر در یک زمان کنید، اجازه دهید تبلیغ برای چند روز اجرا شود و ببینید آیا پیشرفت هایی وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت، می‌توانید تغییرات بیشتری ایجاد کنید تا زمانی که چیزی کلیک کند و آگهی پخش شود.

قدرت تبلیغات PPC هدفمند محلی را دست کم نگیرید.

Google AdWords یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می تواند برای هدف قرار دادن مشتریان خود به صورت محلی استفاده شود. با این حال، ایجاد تبلیغات موفق بسیار چالش برانگیز است. به همین دلیل، باید اقداماتی را انجام دهید تا کمپین های تبلیغاتی خود را به درستی انجام دهید. از نکات و سال ها تمرین من برای کمک به اجرای سریع یک کمپین موفق استفاده کنید. این چیزی است که نتیجه می دهد و تضمین می کند که نتایج دلخواه را برای کسب و کار خود و دلارهای بازاریابی که سرمایه گذاری کرده اید به دست آورید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی