عمومی

از سخنرانی عمومی لذت می برید؟ در اینجا نحوه تبدیل آن به a پر درآمد جانبی Hustle

از سخنرانی عمومی لذت می برید؟ در اینجا نحوه تبدیل آن به a
پر درآمد جانبی Hustle

به عنوان یک کارآفرین یا رهبر کسب و کار، دانستن نحوه صحبت کردن با مخاطبان یک مهارت شغلی ضروری است. آیا خوب نیست اگر منبع درآمد ثابتی نیز باشد؟ این می تواند باشد – اگر درست به آن نزدیک شوید. این بینش از Alaina G. Levine، سخنران عمومی مکرر و بنیانگذار Quantum Success Solutions، و یک مربی سخنرانی می آید.

به عنوان سخنران حرفه ای چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ او می‌گوید: «من کارآفرینانی را می‌شناسم که سالانه ۵۰۰۰ دلار از صحبت کردن، و ۳۰۰،۰۰۰ دلار در سال صحبت کردن و همه چیز در این بین درآمد دارند. “من افرادی را می شناسم که برای یک سخنرانی ۵۰۰ دلار یا برای یک روز ۷۵۰۰ دلار یا برای سخنرانی در یک رویداد شرکتی ۲۰۰۰۰ دلار دریافت می کنند.”

خبر خوب این است که، به عنوان یک کارآفرین ، شما در حال حاضر بسیاری از مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک سخنران موفق را دارید، زیرا راه اندازی یک کسب و کار اسپیکینگ مشابه راه اندازی یک محصول یا شرکت جدید است. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، توصیه‌های لوین در اینجا آمده است.

۱٫ آن‌ها را در نظر بگیرید، نه شما.

اگر برنامه‌ریزی می‌کردید محصول جدیدی را معرفی کنید، آن را بر اساس آنچه که می‌بینید قرار نمی‌دادید. حس فروش را داشتید، اما بر اساس آنچه مشتریان شما می خواستند بخرند. با این حال، وقتی صحبت از سخنرانی حرفه‌ای به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان باهوش هنوز این اشتباه را مرتکب می‌شوند که برنامه‌های خود را بر اساس آنچه که احساس می‌کنند آماده صحبت کردن هستند، قرار می‌دهند، نه آنچه ممکن است مخاطب از آنها نیاز داشته باشد.

“لوین می‌گوید: “با درک این موضوع شروع می‌شود که اگر قرار است برای صحبت کردن به شما پول بدهند، باید نوعی دگرگونی برای مخاطبان ایجاد شود.” شما باید مشکلی را برای آنها حل کنید یا دستور کار آنها را پیش ببرید، آن دستور کار هر چه که باشد.” او می افزاید، یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از کارآفرینان این است که تصور می کنند چون داستان جالبی برای گفتن دارند یا دانشی برای به اشتراک گذاشتن دارند، کسی به آنها پول می دهد تا صحبت کنند. “به احتمال زیاد شما چیز جالبی برای گفتن دارید، اما باید آن را به راه حلی برای آن مخاطب ترجمه کنید. و این کار است. این چالش است. شما به طور منحصر به فرد در چه زمینه ای می توانید به مردم کمک کنید؟”

۲٫ برای تحقیقات بازار وقت بگذارید.

پیدا کردن پاسخ این سوال احتمالاً به تحقیقات بازار نیاز دارد، درست همانطور که اگر انجام دهید قرار بود محصول یا خدمات جدیدی را ارائه دهند (که در واقع همان کاری است که شما انجام می دهید). حرفه سخنوری حرفه ای خود لوین پس از آن شروع شد که او از کارفرمایان بالقوه شنید که دانشجویان STEM از برنامه کارشناسی ارشد در دانشگاه آریزونا جایی که او مدیر برنامه بود، استخدام نمی شوند زیرا آنها فاقد مهارت های “نرم” مانند ارتباطات، شبکه و رهبری هستند. . او شروع به آموزش این مهارت ها به دانش آموزانش کرد و سپس متوجه شد که بسیاری از افراد در حرفه های STEM نیز باید آن ها را یاد بگیرند. او می‌گوید: «این برای آن مخاطبان دگرگونی است، زیرا برای آنها شغل ایجاد می‌کند. او می گوید که خود را به عنوان یک سخنران انگیزشی معرفی کند. “این یک اشتباه بود. سخنرانان انگیزشی زیادی وجود داشت و این ارزش اصلی من نبود.” یادگیری شناسایی و بازاریابی پیشنهاد ارزش منحصر به فرد او اولین گام در ایجاد کسب و کار صحبت کردن او به عنوان منبع درآمد بود.

۳٫ تمرین کنید.

همانند هر چیز دیگری، هرچه بیشتر صحبت کنید، در آن بهتر خواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید یک سخنران حرفه‌ای شوید، لوین پیشنهاد می‌کند که مانند او، با انجام بسیاری از تعاملات رایگان شروع کنید. او توضیح می‌دهد که یادگیری نحوه تعامل واقعی با مخاطب و تنظیم دقیق پیام و ارائه‌تان، روی صحنه زمان می‌برد. زمانی که شما در حال شروع کار در زمینه صحبت کردن خود هستید، به ندرت برای اولین برخوردها به شما دستمزد دریافت می شود. ایجاد مهارت های پلت فرم و شهرت زمان می برد تا بتوانید آن هزینه های بالاتر را دریافت کنید. همچنین افزایش می یابد. برای گرفتن شبکه.” لوین می‌گوید با صحبت رایگان، شبکه‌ای از افرادی را که صحبت کردن او را دیده بودند و ارزش پیشنهادی او را می‌دانستند، ایجاد کرد که بعداً منجر به سخنرانی پولی شد.

۴٫ کارآفرین باشید.

لوین توصیه می کند آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در هر صفحه وب سایت خود داشته باشید تا برنامه ریز رویداد به راحتی بتواند پیداش کن. و او توصیه می‌کند هر زمان که تلفن شما زنگ می‌خورد، پاسخ دهید، در غیر این صورت ممکن است به سراغ شخص دیگری بروند.

فراتر از آن، مانند یک شخص رفتار کنید. کارآفرین. سال ها پیش، زمانی که او هنوز برای دانشگاه آریزونا کار می کرد، لوین در یک جلسه توسعه حرفه ای یک روزه با یک سخنران اصلی ناامید کننده شرکت کرد. او می‌گوید: «او افتضاح بود و باعث شد تماشاگران احساس وحشتناکی کنند. بنابراین او با مدیر رویداد تماس گرفت و گفت: “این کارگاه جالبی بود. من می خواهم خود را به عنوان سخنران اصلی در دفعه بعد معرفی کنم.” او از او پرسید که چقدر به مجری برنامه پرداخته است و موافقت کرد که با همان هزینه این کار را انجام دهد. او می‌گوید: «این اولین سخنرانی پولی من بود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی