عمومی

از راه اندازی ناموفق تا فروش در Sephora، این 5 حقایق این موسس را میلیونر کرد

از راه اندازی ناموفق تا فروش در Sephora، این ۵
حقایق این موسس را میلیونر کرد

همانطور که بسیاری از بنیان‌گذاران در یک زمان تجربه کرده‌اند، رزی جین جانستون در تلاش برای ایجاد یک کسب‌وکار بود، با این حال آن را فقط کار نمی کند. یعنی تا زمانی که پنج حقیقت را کشف کرد که به او کمک کرد تا یک برند هفت رقمی بسازد.

به عنوان یک آرایشگر مشهور، جانستون زمانی که نتوانست محصولی را که دوست دارد پیدا کند، یک محصول آرایشی ایجاد کرد. برای مشتریانش اما وقتی نتوانست کشش معنی‌داری به دست آورد، فکر کرد به انتهای راه خود رسیده است.

در پی شکستش، یکی از دوستانش چیزی را پیشنهاد داد که جانستون هرگز به آن فکر نکرده بود: راه اندازی خط تولید عطر. . او تصمیم گرفت تا آن را اجرا کند، با غوطه ور شدن در این ایده و استفاده از آنچه از استارتاپ شکست خورده خود آموخته بود. او از آن زمان یک برند میلیون دلاری ساخته است، by/ Rosie Jane، که در سطح بین المللی فروخته می شود و توسط خرده فروشان بزرگ مانند صفورا. در Female Startup Club پادکست، جانستون پنج حقیقت کلیدی را فاش کرد که تفاوت بین ساخت استارت‌آپی شکست خورده و استارت‌آپی که برای او میلیون‌ها درآمد دارد را نشان داد.

۱٫ بازارهای شلوغ مزایایی دارند  

بهترین ایده همیشه آن نیست که یک شکاف در بازار. این اغلب به عنوان یک نقطه شیرین کارآفرینی دیده می شود، اما معنای آن نیز این است که شما در ایجاد یک بازار جدید گیر کرده اید. این همچنین به معنای صرف زمان بیشتر برای توضیح محصول یا خدمات شماست یا انجام می دهد – نه اینکه چرا مصرف کنندگان آن را می خواهند.

پیگیری برای به دست آوردن سهم بازار در یک بازار اشباع شده اغلب به عنوان یک تلاش بی ثمر تلقی می شود. با این حال، بازارهای شلوغ یک مزیت عمده دارد: آنها مشتری دارند. بنابراین به جای ترس از اینکه مشتریان را از رقبای خود دور نخواهید کرد، مراقب ورود به بازاری باشید که در آن بازاری وجود ندارد.

۲٫ آنچه را که می‌دانید بفروشید – و از آن استفاده کنید 

تجارت اصلی جانستون، نوع جدیدی از رژگونه، یک مثال است. از فروش آنچه می دانید و استفاده می کنید. اگرچه او آن را برای مشتریانش ایجاد کرد، اما لزوماً محصولی نبود که برای خودش استفاده می کرد. از سوی دیگر، جانستون سال‌ها از عطر ترکیبی سفارشی خود به عنوان بخشی از روال شخصی خود استفاده می‌کرد.

ایده فروش عطر قبلاً هرگز به ذهن جانستون خطور نکرده بود، چه رسد به اینکه یک توده ای وجود داشته باشد. بازار برای آن اما تفاوت بین خط آرایش او و خط عطر این است که او هر روز در زندگی شخصی اش میل به عطر داشت – نه فقط در کارش.

۳٫ برای بزرگ شدن، شروع کوچک   

جانستون می‌دانست که برای فروش محصولاتش، باید آنها را جلوی فروش بگذارد. از افراد مناسب بنابراین او با تهیه فهرستی از تمام مشاغل محلی که می شناخت (و دوست داشت) که فکر می کرد برای محصولش مناسب هستند، شروع کرد. او با فهرستی از خرده فروشان بالقوه در دست، با تماس سرد یکی یکی دست به کار شد.

به مرور زمان نام تجاری او در ده ها فروشگاه عرضه شد. با شروع کوچک و محلی، او موفق شد محصول خود را به دست مصرف کنندگان برساند، شهرت پیدا کرد و در نهایت برندهای بزرگ با او تماس گرفتند تا در مورد حمل خط خود صحبت کنند. به همان اندازه که بنیانگذاران نیاز به رویاهای بزرگ دارند، شروع کوچک مزایای خود را دارد، و اغلب حیاتی است. برای دستیابی به اهداف

۴٫ خودتان انجامش دهید 

بنیان‌گذاران با کاری که باید انجام شود بیگانه نیستند و در بسیاری از موارد دقیقا زیبا نیست برای جانستون، کسی باید با لیست خرده فروشان بالقوه او با تماس سرد با هر یک مقابله می کرد، و او می دانست که کسی باید او باشد.

ممکن است زمان‌هایی پیش بیاید که فکر نابغه‌ای داشته باشید که لزوماً توانایی آن را ندارید – یا علاقه مند به – دنبال کردن بخشی از قابلیت دوام یک سرمایه گذاری جدید فقط ایده نیست، بلکه توانایی شما برای اجرای آن است، که بخشی از  Elon Musk “Innovation Equation.” با انجام آن توسط خودتان ، شما کنترل کامل را حفظ می کنید.

۵٫ برخی از گوشه‌ها برای بریدن مشکلی ندارند 

وقتی جانستون اولین سفارش بزرگ خود را دریافت کرد، توان پرداخت بسته‌بندی محصول را نداشت. . او از افرادی که می‌شناخت خواست بدون شانس در کسب‌وکارش سرمایه‌گذاری کنند. او به جای اینکه آن را ترک کند، تصمیم گرفت از بسته بندی اضافی چشم پوشی کند. در حالی که برندهای رقیب محصولات عطر را در جعبه می فروختند، این بدان معنا نبود که او نیازی به این کار داشت. با انجام ندادن این کار، او نه تنها می‌توانست استطاعت انجام سفارش خود را داشته باشد، بلکه به برند او کمک کرد تا از رقبای خود در قفسه‌ها متمایز شود.

هر صاحب کسب و کاری در مسیر موفقیت و شکست خود حقایق خود را کشف می کند. با توجه به نقل قول پنج کلمه ای که باید از وارن بافت نیست. با انجام این کار، می‌توانید به انتقال شماره‌گیر از یک استارت‌آپ ضعیف (یا شکست‌خورده) به یک کسب‌وکار هفت رقمی کمک کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی