عمومیمقالات

8 بخش از مشاوره مالی برای کالج جدید فارغ التحصیلان

۸ بخش از مشاوره مالی برای کالج جدید
فارغ التحصیلان

فارغ التحصیلی از دانشگاه هیجان انگیز و استرس زا است زیرا به دنبال شغل می گردید و در رشته مورد نظر خود شروع به کار می کنید. شما نه تنها در تلاش هستید تا کار تمام وقت خود را به دست آورید، بلکه ممکن است سعی کنید اولین آپارتمان خود را اجاره کنید، قبض ها را پرداخت کنید و تمام مسئولیت های مالی جدید خود را انجام دهید. به همین دلیل خواندن توصیه های مالی متناسب با فارغ التحصیلان جدید مهم است. به هر حال، یادگیری نحوه مدیریت امور مالی خود قبل از وقوع اشتباهات پولی می تواند به شما کمک کند از لغزش های آسان مانند ریزش امتیاز اعتباری یا حساب بانکی بیش از حد خود جلوگیری کنید.

اگر به تازگی لباس و کلاه خود را برای اولین طعم بزرگ شدن واقعی خود معامله کرده اید، مدیریت امور مالی ممکن است کاری طاقت فرسا به نظر برسد. خبر خوب این است که لزومی ندارد. چه بدون بدهی فارغ التحصیل شده باشید و چه با وام های دانشجویی، طراحی برنامه ای برای حذف بدهی ها و جلوگیری از هزینه های بیش از حد در حالی که فعالانه پول را برای آینده ذخیره می کنید، به شما کمک می کند از خستگی مالی و استرسی که گریبانگیر بسیاری از بزرگسالان شاغل می شود جلوگیری کنید. پیروی از یک طرح استقلال مالی، که شامل یک سیستم پس انداز و بودجه است، کلید تعقیب اهداف شما خواهد بود و در عین حال سقف بالای سر خود را نگه دارید و غذا را در یخچال نگه دارید.

با تمرکز بر چند حوزه کلیدی، می توانید سیستمی ایجاد کنید که برای شما کار کند. این توصیه مالی را برای فارغ التحصیلان جدید دنبال کنید تا به شما کمک کند تا با پای راست شروع کنید.

ابتدا، به الگوهای پول خود نگاه کنید 

بخشی از مدیریت وضعیت مالی شما به طور موثر پس از فارغ التحصیلی (و به طور کلی) درک عقاید مالی شخصی شما است. هر کس عادات خاصی در رابطه با پول دارد و درک عادات شما می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات قبل از شروع آنها جلوگیری کنید.

قبل از باز کردن حساب یا ساختن بودجه، کمی زمان را به تفکر در الگوهای خود اختصاص دهید.

اگر شما مستعد خرج کردن هستید، مهم است بدانید تا بتوانید از بدهی جلوگیری کنید. ممکن است لازم باشد برای خود قوانینی ایجاد کنید، مثلاً قبل از اینکه بتوانید چیزی را صرفاً برای سرگرمی بخرید، درصدی از حقوق شما باید صرف پس‌انداز بازنشستگی شود.

اگر به سمت دیگری می روید و در خرج کردن پول برای خود مشکل دارید، ممکن است نیاز داشته باشید که استراتژی هایی ایجاد کنید که به شما کمک کند از آنچه اکنون دارید لذت ببرید و در عین حال برای آینده پس انداز کنید. لازم نیست دیوانه شوید و شروع به خرج کردن صدها دلار در ماه کنید، اما ایجاد کمی پول سرگرم کننده در بودجه شما مهم است تا احساس کمبود نکنید.

توصیه های مالی برای فارغ التحصیلان جدید کالج

بعد از اینکه با توجه به اینکه چگونه پول را مدیریت می کنید و نحوه برخورد با الگوهای خود را استراتژی کرده اید، وقت آن است که روی موضوعاتی تمرکز کنید که به شما در مدیریت امور مالی کمک می کند و شما را برای موفقیت پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه آماده می کند.

۱٫ یک صندوق اضطراری راه‌اندازی کنید.

قبل از اینکه دستمزد خود را به ردیف‌های بودجه تقسیم کنید، ایده خوبی است که ابتدا تصمیم بگیرید چه مقدار پس‌انداز باید برای یک روز بارانی کنار بگذارید. در حالی که ممکن است خانواده ای داشته باشید که اگر شرایط سخت شد، بتوانید به آن مراجعه کنید، اما مهم است که برای مشکلات مالی ناشی از بزرگسالی آماده شوید.

کمی از هر چک حقوق را کنار بگذارید—حتی ۲۰ دلار نیز می تواند اضافه کند. در طول زمان – در یک حساب پس انداز جداگانه. برخی از افراد به این یک صندوق اضطراری می گویند، اما اساساً سه تا شش ماه است. اگر درآمدتان را از دست بدهید یا با صورت‌حساب‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شدید، مانند تعمیر خودرو یا اورژانس پزشکی، می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه‌های ضروری استفاده کنید.

اگر پولی به عنوان هدیه فارغ‌التحصیلی دریافت کرده‌اید، این یک هزینه است. شروع عالی برای یک صندوق اضطراری ممکن است به اندازه یک سیستم بازی جدید یا کارت اسکی سرگرم کننده نباشد، اما پیروی از این توصیه مالی برای فارغ التحصیلان جدید در درازمدت به شما کمک می کند.

شاید نتوانید با استفاده از کارت اعتباری فرار کنید. برای برخی از هزینه های غیرمنتظره، به خصوص اگر به تازگی شغل جدیدی را شروع کرده اید و زمانی برای پس انداز خود نداشته اید. از صندوق اضطراری خود برای پوشش هزینه تا حد امکان استفاده کنید. سپس روی پرداخت هر بدهی جدید و بازسازی پس انداز خود در طول زمان کار کنید.

۲ . بودجه ایجاد کنید؛ این مهم ترین توصیه مالی برای فارغ التحصیلان جدید است.

بعد از اینکه مبلغی را برای صندوق اضطراری خود تعیین کردید، تصمیم بگیرید که چقدر می توانید برای اجاره، مواد غذایی، آب و برق و سایر صورتحساب های روزانه پرداخت کنید. زندگی تصمیم‌گیری در مورد بودجه به این ترتیب باعث می‌شود که بدون امنیت حاشیه وارد دنیا نشوید. ابتدا به خودتان پول بدهید تا بعداً از خرابکاری خود جلوگیری کنید.

ممکن است بودجه بندی جذاب به نظر نرسد، اما ابزاری آزمایش شده برای اینکه یک فرد بالغ مستقل و حتی ثروتمند باشید. در ساده‌ترین شکل، بودجه‌بندی عبارت است از ایجاد برنامه‌ای پیرامون آنچه که هر ماه وارد و خارج می‌شود. روش‌های مختلفی وجود دارد، و ایجاد بودجه که برای شما مفید است، مهم است.

اگر برای اولین بار است که امور مالی را مدیریت می کنید و راهنمایی می خواهید، از یک روش ساده مانند قانون ۵۰/۳۰/۲۰٫

در این روش، هزینه های شما بر اساس نیازها، خواسته ها و پس انداز شما برای آینده تقسیم می شود.

  • ۵۰% پول شما. به نیازهایی مانند پرداخت اجاره یا وام مسکن، خدمات آب و برق، تلفن همراه، خواربار، پرداخت وام دانشجویی، بیمه، پرداخت خودرو و داروهای تجویزی می‌پردازد. اگر در حال بازپرداخت بدهی کارت اعتباری هستید، حداقل پرداخت ماهانه شما باید در این دسته قرار گیرد.
  • ۳۰% برای نیازهایی است، مانند سرگرمی، غذا خوردن در بیرون یا مسافرت.
  • ۲۰% به سایر بازپرداخت بدهی ها و پس انداز می رود. این ممکن است کمک به حساب بازنشستگی و صندوق اضطراری شما و همچنین پرداخت های کارت اعتباری بالاتر از حداقل مبلغ یا سایر بدهی هایی باشد که ممکن است داشته باشید.

ممکن است هزینه های خود را با درصدهای ۵۰/۳۰/۲۰ مطابقت ندهید. زمانی که برای اولین بار شروع می‌کنید، انتظار می‌رود، بنابراین خودتان را شکست ندهید. هنگامی که نیازهای خود را برطرف کردید، سعی کنید قبل از اضافه کردن خواسته ها یا هزینه های غیر ضروری، تا حد امکان پس انداز را در اولویت قرار دهید.

۳٫ پول بازی را در نظر بگیرید.

یادگیری زندگی در حد توان خود برای یک عمر شامل در نظر گرفتن سرگرمی ها و سرگرمی ها به عنوان یک سرمایه گذاری مهم در شادی کلی شما است. وقتی تازه شروع می‌کنید، درصد بودجه‌ای که برای فعالیت‌های سرگرم‌کننده در نظر گرفته می‌شود، ممکن است اندک باشد – مانند یک روز ماتین در ماه یا خرید نوشابه‌های نام تجاری به جای معمولی. اما همانطور که درآمد و پس انداز شما رشد می کند، صندوق سرگرمی اختصاص داده شده شما نیز افزایش می یابد. مطمئناً می توانید به انجام کارهایی که دوست دارید ادامه دهید. شما فقط باید آنها را با یک برنامه انجام دهید.

زندگی در محدوده های پولی سخت با فضای کمی برای خودانگیختگی ممکن است محدود به نظر برسد. با این حال، زندگی با بودجه به شما این آزادی را می دهد که از تعطیلات، یک کنسرت یا شام بیرون لذت ببرید، بدون اینکه نگران باشید که بخشی دیگر از زندگی شما به دلیل آن از نظر مالی آسیب خواهد دید. عاقلانه بودجه بپردازید، به طور مداوم پس انداز کنید و بلوک های سازنده زندگی را خواهید داشت که هرگز با بدهی کنترل نمی شود – زندگی که در آن پول صرفاً ابزاری است برای کمک به خود و دیگران برای زندگی کامل.

۴٫ برای تخصیص پول برای هزینه‌های خاص، «تخریب وجوه» را در نظر بگیرید.

هر سال هزینه‌های شناخته شده‌ای دارید، مانند هزینه‌های بیمه و خدمات پخش جریانی. وقتی صورت‌حساب‌ها در صندوق ورودی‌تان ظاهر می‌شوند، این پولی نیست که بخواهید در خطر باشید. یک حساب پس انداز بزرگ سنتی توصیه مالی خوبی برای فارغ التحصیلان جدید است. اما شما می توانید آن را یک قدم جلوتر ببرید. حساب‌های پس‌انداز کوچکی را ایجاد کنید که پولی را برای یک هدف پس‌انداز منحصر به فرد کنار می‌گذارد. به این می‌گویند «تخریب وجوه».

این یک روش مفید برای هزینه‌های کلان است، مانند بلیط هواپیما که برای پرواز به خانه در تعطیلات باید بخرید، و همچنین چیزهایی که نمی‌خواهید. فراموش کنید، مانند هدایای کریسمس که یک هفته قبل از سفر با وحشت می خرید. مبلغی از هر چک حقوقی را به صندوقی در حساب پس انداز خود بریزید و اجازه دهید پول سود کسب کند. مثل این است که اکنون از خودتان دزدی کنید تا بعداً برای خرید پرداخت کنید. اگر تنظیم کرده باشید که برداشت به صورت خودکار انجام شود، امتیازهای جایزه را دریافت کنید.

۵٫ نمره اعتباری خود را درک کرده و بسازید.

اگرچه تکیه بر کیف پولی پر از کارت های اعتباری قلمروی خائنانه است، تلاش برای اعتبار صفر نیز هدف نیست. داشتن یک امتیاز اعتباری سالم (به طور کلی ۷۰۰ و بالاتر) می تواند به چندین روش به شما کمک کند، از جمله نرخ های رقابتی تر در مورد انواع خاصی از بیمه، نرخ بهره پایین تر و شانس بهتر برای تایید وام های رهنی. یک امتیاز اعتبار قوی نیز برای اجاره آپارتمان یا باز کردن کارت اعتباری جدید ضروری است.

امتیاز اعتباری شما بر اساس سابقه اعتباری شما است. نحوه استفاده از اعتبار را پیش بینی می کند و به وام دهنده می گوید که چقدر احتمال دارد وام را بازپرداخت کنید. سابقه اعتباری شما از چندین عامل تشکیل شده است، از جمله:

  • سابقه پرداخت صورتحساب شما
  • میزان بدهی پرداخت نشده شما
  • نوع ترکیب اعتباری (تعداد حساب های اعتباری و انواع وام) که دارید
  • چه مدت حساب اعتباری دارید
  • چه مقدار از اعتبار موجود خود را استفاده می کنید، به نام نرخ استفاده از اعتبار شما
  • اگر تا به حال بدهی به مجموعه ها ارسال شده یا اعلام ورشکستگی کرده اید
  • برنامه های جدید برای اعتبار

اگر انجام نداده اید هنوز سابقه اعتباری یا امتیاز ندارید، مهم است که شروع به ساختن آن کنید. اگر از طریق بانک یا اتحادیه اعتباری خود واجد شرایط دریافت کارت اعتباری استاندارد نیستید، برخی از توصیه های مالی مناسب برای فارغ التحصیلان جدید این است که کارت اعتباری ایمن را در نظر بگیرید.

یک کارت اعتباری مطمئن اغلب برای باز کردن به یک سپرده نقدی چند صد دلاری نیاز دارد. آن سپرده معمولاً به حد اعتبار شما تبدیل می شود. همانطور که خرید می کنید، سپرده شما تا زمانی که پرداخت خود را انجام دهید کاهش می یابد، که موجودی را برای ماه بعد باز می گرداند.

وقتی پرداخت های به موقع انجام می دهید، بسیاری از کارت های اعتباری ایمن آنها را به دفاتر اعتباری گزارش می دهند. ، به شما در ایجاد سابقه اعتباری کمک می کند. کارتی را انتخاب کنید که به دفاتر اعتباری گزارش می دهد و تمام پرداخت ها را به طور کامل و به موقع انجام دهید.

۶٫ مطمئن شوید که بهره مرکب را درک می کنید.

آلبرت انیشتین زمانی گفت: “بهره مرکب هشتمین عجایب جهان است. هر که آن را بفهمد، به دست آورد. کسی که این کار را نمی کند، آن را می پردازد.» به عبارت ساده، سود مرکب، بهره ای است که بر بهره اعمال می شود. در یک محیط پس انداز، به این معنی است که پول شما برای شما کار می کند، و زمانی که زمان زیادی به آن داده شود بهترین کار را دارد.

در واقع، بهره مرکب آنقدر قدرتمند است که اگر فقط یک دهه، از سن ۱۸ تا ۲۸ سالگی را صرف سرمایه‌گذاری هر ماه در یک حساب سودآور کنید، و پس از آن از پس‌انداز خودداری کنید، تا سن بازنشستگی نسبت به کسی که دقیقاً همان مبلغ را هر ماه برای بقیه سال‌های کاری خود سرمایه‌گذاری کرده است، اما تا سن ۲۸ سالگی شروع به کار نکرده است، پول بیشتری خواهد داشت. معکوس. سود مرکب در وام ها یا کارت های اعتباری علیه شما کار می کند. مانده بدهی شما در هر چرخه صورتحساب – احتمالاً با نرخ بهره بالاتر از حساب پس انداز شما – تا زمانی که آن را پرداخت نکنید به رشد خود ادامه خواهد داد. وام‌های مسکن و دانشجویی معمولاً به عنوان «بدهی خوب» معاف می‌شوند، زیرا آنها سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که در طول زمان به عنوان یک دارایی افزایش می‌یابند یا به شما کمک می‌کنند درآمد خود را افزایش دهید. با این حال، وام‌های دارایی‌های مستهلک‌شده، مانند خودروها و خرید، اغلب برای رفاه مالی شما مضرتر و معکوس‌تر هستند.

به عنوان مثال، فرض کنید تعطیلات ۱۰۰۰ دلاری را از کارت اعتباری با ۱۶ درصد شارژ می‌کنید. علاقه. اگر حداقل ۲۵ دلار در ماه پرداخت کنید، در پایان سال، همچنان ۸۵۰ دلار بدهکار خواهید بود. حداقل پرداخت‌ها را ادامه دهید، تا آخر هفته آخر هفته به قیمت ۱۴۳۸٫۵۶ دلار تمام شود و چهار سال و نیم طول بکشد تا آن را پرداخت کنید.

ابتدا به خودتان پول بدهید، اجازه دهید سود مرکب برای شما کار کند، و از کارت های اعتباری به عنوان یک مجوز رایگان برای خرج کردن بیشتر از بودجه خود استفاده نکنید.

۷٫ پس انداز را برای بازنشستگی شروع کنید—برای فارغ التحصیلان جدید هرگز زود نیست که از این توصیه مالی پیروی کنند.

ممکن است به نظر برسد که شما چندین دهه فرصت دارید تا پس انداز برای بازنشستگی. اما شروع از هم اکنون می تواند در آینده نتیجه دهد. از طریق بهره مرکب، شما این پتانسیل را دارید که با سرمایه گذاری در مدت زمان طولانی تری نسبت به زمانی که سرمایه گذاری را دیرتر اما با پول بیشتری شروع می کردید، درآمد بیشتری کسب کنید.

با بهره مرکب، سرمایه گذاری اولیه شما درآمد کسب می کند و شما بهره نیز سود می آورد. به عنوان مثال، اگر ۵۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید و در سال اول ۵ درصد درآمد داشته باشید، ۲۵ دلار سود خواهید داشت.

اگر هیچ کمک اضافی نکردید و به کسب ۵ درصد ادامه دادید، موجودی شما در پایان سال دوم ۵۵۱٫۲۵ دلار خواهد بود.

ریاضی به این صورت است:

  • سال اول: ۵۰۰ دلار x 5% = 25 دلار
  • موجودی سال اول: ۵۲۵ دلار
  • سال دوم: ۵۲۵ دلار x 5% = 26.25 دلار
  • موجودی سال دوم: ۵۲۵ دلار + ۲۶٫۲۵ دلار = ۵۵۱٫۲۵ دلار
  • اگر شرکت شما a 401(k)، ایده خوبی است که به محض اینکه واجد شرایط شدید، ثبت نام کنید، به خصوص اگر شرکت پیشنهاد می دهد که بخشی یا تمام مشارکت شما را مطابقت دهد. این پول رایگان است، بنابراین برنامه ریزی کنید که به طور کامل به برنامه مسابقه کارفرمای خود کمک کنید. سپس، تا جایی که توانایی مالی دارید، کمک‌های اضافی بپردازید، مانند هر زمانی که افزایش حقوق دریافت می‌کنید.

    کمک کردن به ۴۰۱(k) همچنین می‌تواند در زمان نزدیک شدن زمان مالیات کمک کند. هر پولی که کمک می کنید از درآمد ناخالص شما خارج می شود و درآمد مشمول مالیات شما را کاهش می دهد.

    اگر کارفرمای شما برنامه بازنشستگی ارائه نمی‌کند، یک حساب سنتی بازنشستگی فردی (IRA) باز کنید که از پول قبل از مالیات نیز استفاده می‌کند، یا a Roth IRA که با پول پس از مالیات (یعنی از چک خالص حقوق شما) تامین می شود.

    هر نوع حساب بازنشستگی قوانین و محدودیت های خاص خود را دارد. تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین برنامه را برای خود بیابید و در اسرع وقت شروع به مشارکت کنید.

    ۸٫ یک طرح بازپرداخت وام دانشجویی ایجاد کنید.

    بسته به نوع وامی که دارید، احتمالاً قبل از نیاز به پرداخت‌ها را شروع کنید، اگرچه احتمالاً در این مدت بهره همچنان افزایش می‌یابد.

    در حالی که دوره مهلت شما هنوز فعال است، توصیه مالی برای فارغ التحصیلان جدید این است که یک استراتژی برای شروع بازپرداخت همه چیز ایجاد کنید. تعیین کنید که چه چیزی بدهکار هستید، چقدر پرداخت وام شما خواهد بود و چگونه با بودجه ماهانه شما مطابقت دارد. همچنین این زمان خوبی است که با سرویس دهنده وام خود تماس بگیرید و اطلاعات تماس خود را به روز کنید تا هنگام شروع بازپرداخت مشکلی پیش نیاید.

    از یک ماشین حساب آنلاین مانند شبیه ساز وام وزارت آموزش. سناریوهای مختلفی را اجرا کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام پرداخت برای شما بهتر عمل می کند.

    در صورتی که وام با نرخ بهره بالا دارید، تامین مالی مجدد ممکن است گزینه خوبی باشد. اگر شغلی پیدا نکرده‌اید یا نمی‌توانید پس از مهلت شش ماهه پرداخت‌ها را شروع کنید، ممکن است لازم باشد از شرکت وام خود درخواست تعویق یا اعراض کنید.

    با سرویس دهنده وام خود کار کنید تا قبل از پایان دوره مهلت، طرحی تهیه کنید. به این ترتیب، شما زمان زیادی دارید تا مطمئن شوید که موقعیتی را پیدا می کنید که کارساز است.

    خط پایین توصیه های مالی برای فارغ التحصیلان جدید

    < مسئولیت مالی برای خود می تواند استرس زا باشد. مدتی را صرف توسعه یک برنامه کنید تا به موفقیت شما کمک کند. درک کنید که چگونه در مورد پول فکر می کنید و روی چند جنبه کلیدی تمرکز کنید تا از پای راست شروع کنید.

    زندگی مالی شما ممکن است با افزایش سن پیچیده تر شود. تمرکز بر این توصیه های مالی برای فارغ التحصیلان جدید می تواند به شما کمک کند آینده ای محکم بسازید.

    عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

    Sarah Paulk cropped 150x150 - 8 بخش از مشاوره مالی برای کالج جدید
فارغ التحصیلان
    < سارا پاولک یک نویسنده مستقل است که به خاطر مصاحبه‌هایش با رهبران فکری پشت برندهای چند میلیون دلاری و چند میلیارد دلاری شناخته شده است. داستان های جلد و مقالات ویژه او در موفقیت از خانه، اخبار فروش مستقیم، توانمندسازی زنان و موارد دیگر منتشر شده است. سارا همچنین یک نویسنده و نویسنده ارواح است که به مشتریانش کمک می کند تا خاطرات و تحقیقات خود را در قالب کتاب زنده کنند. با او در وب سایت www.sarahpaulk.com ارتباط برقرار کنید.

    < /div>

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی